4166 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Kheb een test gedaan.. hij is negatief.. nu ben ik helemaal in de war 🤯😀 ...
😔😔 wat stom.. en irritant dat je nu dus idd zo’n lange cyclus hebt!!! Het kan wel zijn dat je wellicht een eisprong hebt overgeslagen(omdat je die ook niet echt gevonden had toch?!).. Pff lastig! Hopelijk komt ie snel meisje! Kunnen we weer tegelijk naar onze nod toeleven 😘

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

😔😔 wat stom.. en irritant dat je nu dus idd zo’n lange cyclus hebt!!! Het ...
Ja echt stom he.. Kheb nog nooit een eisprong overgeslagen.. nu ben ik wel lastig.. alle Ik voelde me niet zwanger dus .. Ik ben niet super teleurgesteld.. alleen eerder lastig dat die cyclus begint tegen te pruttelen .. dat is nog nooit gebeurd.. achjaa. kga lekker genieten van de zon en dan maandag even bellen met de huisarts en horen wat ik moet doen.. tegen dan zitten we al op 5 dagen "overtijd" of ik ben inmiddels wel ongesteld geworden kan ook.. Ik las dat als ze er op dinsdag nog niet zijn je best nog eens opnieuw een test doet .. dusja we zien wel pakt.. heel lastig vind ik dit !

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ja echt stom he.. Kheb nog nooit een eisprong overgeslagen.. nu ben ik wel ...
Hee meissie! Sorry was beetje warm gister haha dus ik heb weinig uit gevoerd 😂😂 Maar snap dat dit ook lastig is ja.. je bent op een gegeven moment gewoon blij als je duidelijkheid hebt, wat dat ook is.. Hoe gaat het vandaag? En Mel, hoe is het met jou? 😊

3 jaar geleden

Heee meiden! Pfff sorry zo slecht dat ik gewoon steeds zo laat reageer😵 sorry!! Wat onwijs balen sofie... maar ze zeggen zolang je geen bloed ziet dat de kans nog steeds aanwezig is dat je zwanger kunt zijn he! Je kunt er inderdaad beter vanuit gaan dat je gewoon ongesteld gaat worden maar de kans is er wel nog. En opzich wel fijn dat je niet ongesteld bent met deze hitte 😅 maar je wilt gewoon duidelijkheid... Op hoeveelste cd zit jij nu weer charlotte?☺ het gaat best snel he... Ik heb het erg lastig met de hitte maar dat heeft volgensmij iedereen😂 ik probeer echt me rustig te houden vandaag en daarna nog even 2 drukke dagen werken en dan heerlijk 2 weken vakantie! Ik kan niet wachten hihi Hebben jullie ook lekker genoten van jullie vakantie? Fijne dag meisjes

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Heee meiden! Pfff sorry zo slecht dat ik gewoon steeds zo laat reageer😵 s ...
Hey! Geen probleem hoor! Ik ben hier ondertussen ook lekker weggesmolten. Al een geluk hebben we een lekker zwembad en kan ik er wat op drijven met mijn luchtmatras 👍😀. Heerlijk! De nachten zijn wel vreselijk 🤣 maar ik heb wel echt vakantie gevoel gehad ! Hoe is het met jou Mels? Nog misselijk geweest? Ja ik heb nog steeds geen regels 🙈 wel gisteren zo een bruine veeg op het papiertje en vandaag nog zo is een klein beetje.. mss toch het begin van mijn regels.. Ik zal het zien de komende week pakt. Zoals je zegt idd lekker de hittegolf toch overbrugt dan maar .. we zullen er maar iets positiefs van maken zeker 🤣. Ik las in een ander groepje dat sommige pas positief testen na 9 dagen, zelfs pas na 2 weken dus ik zie wel wat het wordt.. Ik heb me er zowa bij neergelegd dat het wrs een storing in de cyclus is.. al weet ik wel.dat ik enorm zal balen als ik mijn regels toch doorkrijgt nu hahahaha 🤣 hoop doet leven toch?😆

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey! Geen probleem hoor! Ik ben hier ondertussen ook lekker weggesmolten. A ...
Ohh wat heerlijk zeg dat jullie lekker een zwembad in de tuin hebben!! Lekker genieten. Ik ging er gisteren ook voor kijken maar natuurlijk overal uitverkocht 😂 dus maar even in de gaten houden voor de volgende hittegolf. En fijn dat je een vakantie gevoel gehad hebt!! Neee misselijk eigenlijk nog niet... tenzij ik soms heel erg honger heb dan moet ik wel snel wat eten en ik moet niet teveel aan rode bieten denken want dan ga ik bijna kokhalzen 🤨 super vaag want normaal lust ik dit gewoon maar ik had laatst een hele vieze smoothie met bieten dus daar zal het mee te maken hebben🤣 Mmmm wat gek zeg! Begint je menstruatie normaal gesproken ook met wat bruine vegen?? Inderdaad sommige testen echt pas laat positief

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Ohh wat heerlijk zeg dat jullie lekker een zwembad in de tuin hebben!! Lekk ...
Ja dat is ZALIG, ik heb het geluk dat mijn mama een zwembad ingegraven heeft in haar tuin. #luxepaardje. Daar heb ik de afgelopen 4 dagen gaan genieten. Zelf heb ik een kruitvatbadje in de tuin staan hahahaha.. passen me met 2 in met een drankje. Handddiiig! Ja normaal de dag op voorhand heb ik zowa een bruine veeg en dan meestal de regels.. maar vandaag heb ik ze nog steeds niet .. dag 5 al 🙈 ik had vandaag 2 keer ook zo een klein beetje bruin op mijn papiertje. Dus ik verwacht ze dan morgen? Ik heb allessinds al alles in mijn handtas gestoken mochten ze op het werk erdoor komen dat ik niet voor gênante situaties kom te staan 😀. Ik haal sowieso ook nieuwe zwangerschapstesten morgen in het kruitvat. Ik ga wel pas woensdag opnieuw testen ten vroegste mochten ze er nog niet doorgekomen zijn.. wou eerst wachten tot vrijdag maar dan kan ik die week mss niet meer terecht bij de gyneacoloog om te zien of er iets mis is me mij 😀 ( beetje alles in overweging nemen).. Ik stond nu wel voor de spiegel en dacht ...heuh.. is mijn tepelhof niet groter geworden? Maar kan het niet met zekerheid zeggen ... 🤣🙈👍.. achja even afwachten gewoon zeker.. Ja het zal wrs wel te maken hebben met je vieze smoothie, ocharme ! Hahaha. Goed om te horen dat je nog geen andere kwaaltjes hebt! Wanneer is je volgende afspraak? Zalig bijna vakantie voor jou! Lekker genieten!😀 ps: waren de tompouzen lekker? @ Charlotte, alles oké met jou? Nog niet weggesmolten? Jou regels zijn ondertussen zeker al bijna over? 😀

3 jaar geleden

Heee meisjes!! Oooh wat heerlijk. Wij hebben ook een zwembadje idd maar meer een jacuzzi die warm en koud kan haha maar zo fijn nu. Mijn hemel.. Hoop dat als straks de vruchtbare dagen komen het wat minder is! 🙈 Ik ben idd niet meer ongesteld, dus cd 5 vandaag en we kunnen weer lekker vooruit kijken! Wat spannend Sofie. Heel gek dat het nog zo gaat he.. Heb je, ondanks dat je zegt van niet, toch stiekem nog een beetje hoop? Of merk je dat het wel heel anders is vergeleken met de keer dat het raak was? En fijn dat je je goed voelt Mel!! Wanneer staat er weer een nieuwe belangrijke data op de agenda?

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Heee meisjes!! Oooh wat heerlijk. Wij hebben ook een zwembadje idd maar mee ...
Ja ik vind het gewoon super raar .. Ik voel niets .. maar elke zwangerschap kan ook heel anders zijn las ik... Ik heb ondertussen heel Google uitgespit en ik heb geen deftig antwoord gevonden op mijn vraag 😑🙈 maar ik kan toch niets anders doen dan wachten .. ongeacht wat het resultaat is.. moeder natuur beslist toch .. maar kga wel een slecht momentje hebben pakt mocht het iets anders dan zwanger zijn 😀 daar ben ik wel vrij zeker van.. dus uiteraard hebde wel zowa hoop.. maar ik ben vooral wat in de war en kheb het nu met die zonnige dagen wat kunnen loslaten .. maar kwil het volgende week wel weten pakt .. dan vind ik da ik geduldig genoeg geweest ben en een antwoord verdien🤣 maar ben allessinds nog niet aan het zweven dat niet..gewoon eerder wat lastig aan het worden? Hahahaha 🤣

3 jaar geleden

Hey ladies, nieuwe dag zonder regels.. wel zowa eerder een bruine smurrie.. heel lichtjes.. nog nooit gezien .. 🙈 ik heb maar even naar de gyneacoloog gebeld. Ik mocht direct komen voor bloed te trekken maar ik dacht, ik ga vrijdag wel.. dan geef ik mezelf nog een week.. anders ken ik dat al.. gade bloed trekken en de dag derna zijn uw regels er.. alsof ze het ruiken 🤣. Ben ook nieuw testje in kruitvat gaan kopen mss dat ik morgenochtend toch nog een testje zwier.. Ik heb toch een extra ( was een pakje van 2 ) 🙊

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey ladies, nieuwe dag zonder regels.. wel zowa eerder een bruine smurrie.. ...
Oooh jeetje Sofie wat een ellende zeg dit.. Hoe voel je je verder dan? Bah, nu is het wel tijd voor duidelijkheid zeg!!! Wat fijn dat je al zo snel terecht kon eigenlijk. Maar snap wat je zegt, nog even wachten. Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt, meisje!

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Oooh jeetje Sofie wat een ellende zeg dit.. Hoe voel je je verder dan? Bah, ...
Ja idd ik ben er nu wel echt klaar mee hoor! Mannekes lief! Ik heb zo nu 3 dagen na elkaar nog altijd zo soms met het afvegen zowat bruin op mijn papiertje maar daar blijft het bij.. Vandaag een 1 keer wat meer in mijn inlegkruisje maar ook zo een oud brijtje van bloed .. ( weeral een heerlijk detail🤣🙌😉) ik heb nu zowa krampjes in mijn buik.. wat vergelijkbaar met mijn regels dat ik denk.. hmm komen ze nu toch? Maar ook verwaarloosbaar.. heel vreemd allemaal .. Ja idd.. Ik had nog niet echt de drang.. ook weer raar 😀 bang voor de teleurstelling denk ik. .. 🙈 pffff

3 jaar geleden

Hey ladies, kheb mijn regels deze nacht doorgekregen. Mooi 6 dagen te laat 🤦‍♀️. Ben blij dak duidelijkheid heb. Baal wel dat de cyclus toch ontregeld is weeral 😑.. Ik had een sterk vermoeden dat het helaas geen zwangerschap was .. dus hop mee naar september met Charlotte!

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey ladies, kheb mijn regels deze nacht doorgekregen. Mooi 6 dagen te laat ...
Ah jammer Sofie, maar wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt!!! Waarschijnlijk heb je dan toch je eisprong wat later gehad! Even jezelf verwennen en dan weer lekker door! ❤️ we kijken weer vooruit en het komt vanzelf!!

3 jaar geleden

Heee meisjes, Ahh wat balen sofie 😪 maar fijn dat je duidelijkheid hebt inderdaad en dat je nu nog maar 2 dagen last van de hitte hebt ipv je hele menstruatie.... maar het is echt super balen.. Maar geef de moed niet op meisjes!!! Ik ga zo hard voor jullie duimen volgende ronde... wanneer verwachten jullie dan de nod?😖 maar jullie mogen ook zeker even de tijd nemen om ervan te balen he!! Dat helpt ook voor de volgende ronde om weer positief veder te gaan.. Ik heb weer een afspraak op 1 september meisjes dus we kunnen met zijn 3e weer toeleven naar die tijd want dan zullen jullie ook weer een spannende tijd hebben gok ik!

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Heee meisjes, Ahh wat balen sofie 😪 maar fijn dat je duidelijkheid hebt i ...
Oooh yes spannend!!!! Super leuk! Ik heb idd rond die periode ook mijn nod. Apps zeggen allebei rond 1-3 september dus daar ga ik van uit en dan is het weer spannend afwachten!!

3 jaar geleden

Zo nou meisjes ik ben blij dat als volgende week de vruchtbare week weer er is het iig een stuk minder warm is want dit is niet te doen😫😫😫hoe is het met jullie? 😊

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Zo nou meisjes ik ben blij dat als volgende week de vruchtbare week weer er ...
Hey! Ja kan ik mij voorstellen, mocht je nu in die vruchtbare week zitten.. gene kado 🤣. Mijne NOD schuift wat op naar 15 september.. Alle volgens het appke.. Dus kzal weer me de stokjes proberen de ovulatie te zoeken.. Kga er halen in de action .. want kga der denk ik wel wat meer nodig hebben deze maand.. ze maken er een heuse zoektocht van 🤣.. Kheb deze maand eingelijk heel weinig last van een dipke of een droevig gevoel dus dat is wel heel fijn! Ben ik blij om eingelijk! Mijn regels waren gisteren precies al over.. wat dan ook weer vreemd zou zijn.. Dus mss dat ze vandaag nog wel even terug komen piepen.. anders heb ik ze maar 1 dag gehad 🙈 kheb een klik in mijn hoofd kunne maken dat als je je nu slecht of niet voelt da het niets aan de situatie veranderd en dat moeder natuur nog altijd beslist 🤣 dus khoop dak da kan volhouden .. pak minder stress en lastige gevoelens 😉! @ Charlotte, zot hoe snel de tijd eingelijk ga he.. jij kan er al weer aan beginnen se!

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey! Ja kan ik mij voorstellen, mocht je nu in die vruchtbare week zitten.. ...
Aah wat goed dat je je iig niet zo vervelend voelt!! Heel fijn! 😊 En schuift je nod zo ver op ja? 😱 Ik had helemaal niet door dat het zo lang duurde joh.. Bah! Hoe lang was je cyclus nu? Ja ik kreeg een bericht van de app dat mn vruchtbare dagen morgen zouden beginnen haha, maar goed ik houd me er dus niet echt mee bezig en dat vind ik wel lekker hoor! Weet gewoon aankomende week een beetje en thats it. Nod rond 2-3-4 september! 😊

3 jaar geleden

Morning lady's ❤ Wat een heerlijk weer he! (Als je vrij ben dan 😅) Wat fijn dat je jezelf zo positief kan houden sofie! En wat gek van je 1 dag menstruatie? Heb je dat vaker? Ik kan me herinneren van toen je zwanger was dat je ook zoiets had toch? De tijd gaat inderdaad mega snel.. Ga je helemaal geen ovulatietesten meer gebruiken charlotte? Fijne dag vandaag!