4166 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op naabs

Hee marilynn, Met mij gaat het super goed. Ik ben eindelijk van mijn Coro ...
Nee hoor heel normaal! Ik heb ook geen seks meer gehad. Wel help ik mn man dan gewoon een handje ;). Maar geen polonaise aan me lijf. Ben moe, mn borsten doen zeer, en heb last van rugpijn / pijn aan me billen. En misselijk! Mn partner heeft er gelukkig goed begrip voor maar dit is voor ons alweer de 2e keer. Tweede trimester heb je als het goed is meer zin en gaat het makkelijker. Einde van de zwangerschap is weer een crime. En na de bevalling, daar hebben we het niet over 🤣. Je seksleven komt eenmaal even op een laag pitje, das heel normaal. Maar dat komt echt allemaal wel weer goed. Het is iets waar je samen doorheen moet. Gewoon lekker veel knuffelen en alternatieven zoeken! Ik ben ook super moe, ben ook heel benieuwd of ik het kan verbergen tot 12 weken op mijn werk. Dinsdag de echo als die goed is vertellen we het donderdag onze ouders. Want die vinden het ook wel gek dat ik regelmatig koffie afsla enzo. Ben blij als ik daar de schijn niet meer voor op hoef te houden 🤣

3 jaar geleden

Hey Naabs, Wat fijn te horen dat je weer genezen bent! De vermoeidheid hoort er helaas ook bij. Ik ben echt elke dag kapot 😀 en het werk doorkomen is elke dag weer een opgave maar komt goed! Ik kan ook zoals Marilynn bevestigen dat ik nog geen seks heb gehad me mijn partner nadat we weten dat we in verwachting zijn. Mijn hoofd staat er ook niet naar. Ik ben angstig voor de eerste echo, ben heel moe, soms zowat lastige buikpijn en gevoelige borsten.. in het algemeen last met mezelf hahah! Maar hij heeft hier wel begrip voor, hij heeft nog geen enkele keer er achter gevraagd of geprobeerd iets te doen.. Ik denk zolang je er open over kan communiceren dat het wel oké is hoor 😉 ik heb 6 nov mijn eerste echo op 8 weken. Ik hoop zo hard fijn nieuws te krijgen. In duim eerst voor Marilyn en vervolgens voor jou en dan sluit ik aan het einde van het rijtje aan 😀 slaapwel ladies!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Nee hoor heel normaal! Ik heb ook geen seks meer gehad. Wel help ik mn man ...
Heee dames, Wat fijn dat het normaal is, dacht even dat hier iets niet goed gaat. Heb indd ook last van mijn borsten. Ben benieuwd hoe deze proces gaat lopen. Erg zenuwslopend. Ik wacht ook netjes af op de echo, was net op visite en ben echt een redbull verslaafde en zij speciaal voor mij redbull gekocht en toen ik dat moest afslaan, zag ik wel allemaal gekke gezichten. Hahaha hoop dat ze niks door hebben. Vandaag toevallig ook een goeie vriendin die verteld heeft dat ze zwanger is! Super blij voor der kan niet wachten om het ook tegen haar te zeggen.

3 jaar geleden

Reactie op naabs

Heee dames, Wat fijn dat het normaal is, dacht even dat hier iets niet goe ...
Ohhhh echt lastig hè! Ik heb bij mijn vader en schoonmoeder oook al paar keer koffie overgeslagen met een of andere rot smoes. Die keken ook al raar maar goed een zwangerschap verwachten ze denk niet. Ben blij als ik het die donderdag kan vertellen en de boel eerlijk open ligt, die kennen je toch het beste. En daarbij. Ik moet echt op mijn werk wijde dingen gaan dragen.... kijk mijn buik is. Geen grapje... had dit al wel verwacht want was bij mijn eerste zwangerschap ook al duidelijk zichtbaar bij 8 weken

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ohhhh echt lastig hè! Ik heb bij mijn vader en schoonmoeder oook al paar ke ...
Waauwww, wat is je buik al mooi groot met 8 weken. Ik ben van mezelf niet heel dik, maar wel beetje vol. Dus denk dat het bij mij later gaat duren, wat ik ook niet erg vind. Ik voel mij vandaaag zoooo gebroken dat is niet normaal. Last van mijn nek, rug en arm. Heb een paracetamol op anders verging ik van de pijn. Heb me ook maar weer ziek gemeld op werk..

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ohhhh echt lastig hè! Ik heb bij mijn vader en schoonmoeder oook al paar ke ...
Oh wat een lief buikje zeg!😍 idd snel dat die al aanwezig is!😀 ik heb vorige week eentje gemaakt met 6 weken .. deze week geen verschil. Eingelijk zie je nog niets 🙊 maar vond het wel leuk om zo op te volgen en een leuke fotoreportage van de maken ! Laat zeker iets weten na je echootje het Mar! @naabs ik ben ook super brak. Ik zie het ook totaal niet zitten om te gaan werken nu dat de hele corona weer zo hard opvlakkerd.. Ik werk dagelijks met klanten. Heb ook artrose en fybromyalgie wat mij doorheen de winterperiode meestal ookal lastig maakt omdat ik vaak van ben en de immuniteit van daalt heb morgen een gesprek om 11 uur met de preventiearts van mijn werk.. ben eens benieuwd wat die gaat zeggen.. Ik vermoed dat ze er niets aan gaan veranderen. Ik heb zelf ook superveel nek, schouder en hoofdpijn. En voel me ook ellendig.. kvind het lastig hoe ik er mee moet omgaan. Kzou het liefst gewoon hele dagen op de bank hangen en niet bewegen 😀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh wat een lief buikje zeg!😍 idd snel dat die al aanwezig is!😀 ik heb vor ...
Ah leuke foto Sofie! Ik heb toevallig ook fybo! Maar bij mijn vorige zwangerschap ging dat verassend goed! Tot 36 weken, daarna kreeg ik veel last van mijn rug! Ja zeker laat ik iets weten! Nog 2 dagen werken en dan smiddags is het zover 🤩!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah leuke foto Sofie! Ik heb toevallig ook fybo! Maar bij mijn vorige zwange ...
@marilynn ah fijn ( alle niet fijn) maar wel handig om zo wat te vergelijken. Ik had al eens wat dokter google doorgenomen en daar las je wel veel positieve verhalen. Dus ik hoop dat het mijne ook zo zal worden. Momenteel worstel ik nog wel wat met de vermoeidheid en mijn nek/schouders maar ik vermoed dat de stress hier de veroorzaker is .. Dus hopelijk over 2 weken fijn nieuws kan ik alles wat loslaten 😉 ooh 2 dagen ga er zot snel zijn!😍 ben je tot 36 weken blijven werken met je fybro? Slaaplekker ladies!

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

@marilynn ah fijn ( alle niet fijn) maar wel handig om zo wat te vergelijke ...
Ik had in principe ( lichamelijk ) makkelijk tot 36 weken kunnen blijven werken, alleen mijn moeder lag toen op sterven ( dat ging ineens heel erg snel ) en heb er toen voor gekozen eerder met verlof te gaan onder het mom, deze tijd pakken ze met mijn moeder niet meer af. Ben toen iedere dag lekker gaan wandelen naar hun huis, samen lunchen, veel praten over de zwangerschap, en heb tot de dag van me bevalling dr haren netjes geföhnd / gedaan etc. Door we dat als gezin zo gedaan hebben heeft ze gevochten tot ze de bevalling haalde en dat heeft ze toen ook echt gehaald. Toen mn dochtertje 5 weken oud was was het kaarsje definitief uit helaas. Maar wat ben in ontzettend dankbaar voor de weken!

3 jaar geleden

Jaaaaa vandaag eindelijk de echo dag! Nog 3 uurtjes en dan is het zover!!! Fingers crossed! 🤞🏻

3 jaar geleden

Prachtige eerste echo! Kloppend hartje en termijn klopt exact met mijn berekening! #indewolken

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Prachtige eerste echo! Kloppend hartje en termijn klopt exact met mijn bere ...
Woehoeoeoeoeoeoe ZALIG proficiat! Ben zo blij voor jou! Een pak van je hart zegt! Geniet ervan 😍 ga je het nu tegen verschillende mensen zeggen?😀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Woehoeoeoeoeoeoe ZALIG proficiat! Ben zo blij voor jou! Een pak van je har ...
Donderdag is mijn man jarig, dan komt mijn schoonmoeder & vader met z’n nieuwe vriendin eten hier. Onze dochter roept de hele tijd mama ik wil ook een cadeautje als papa jarig is. Dus we hebben een heel groot boek met hoera ik word grote zus besteld. Na het eten geef ik eerst mijn man z’n cadeau en daarna mag mijn dochter het boek uitpakken, ben benieuwd naar de gezichten 🤪. Me dochter is 2,5 maar echt mega pienter. We letten heel goed op met wat we zeggen als ze erbij is maar heeft al meerdere keren gezegd ik wil ook ook zusje zijn. Dus die pikt echt alles op. Dus dan vertellen we het haar ook in de hoop dat ze het niet tegen iedereen zegt. Me schoonzus komt hierheen als we 10 weken zijn, dus dan vertellen we het met schoonzus, schoonbroer en beste vrienden van ons. En met de rest wachten we denk ik tot 12 weken ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Donderdag is mijn man jarig, dan komt mijn schoonmoeder & vader met z’n ...
Oh spannend! Ben benieuwd hoe het loopt! 😀 haha, ja dat is wel te hopen dat ze het niet tegen iedereen zegt dan.. om die reden verzwijg ik het tot 12 weken aan mijn 2 schattige nichtjes. Die zijn 4jaar en 6jaar. Ze zitten op de school waar mijn schoonpapa werk en mijn werkt in dezelfde scholengemeenschap dus we houden het even geheim voor hen. Mijn schoonbroer en zus gaan we het normaal als alles goed is volgend weekend wel vertellen als de echo positief is samen met mijn mama. Mijn schoonouders weten het al ( omdat het moest voor de regeling van de kinderopvang 🙈🤦‍♀️) je dochter gaat sowieso super blij zijn!😀 jammer dat ik dat gezichtje niet kan zien hahah! Het gaat wel heeeel lang duren nog voor haar voordat ze de baby kan zien haha! Ben zo blij voor jou! Nu eerst nog mss N aan de beurt dacht ik en dan ikkeuuu 😍 ze moeten we geen hele uitleg geven eerst, gewoon eerst die echo op die buik en dan kan gesproken worden 😂😂

3 jaar geleden

Heee meiden! Ik ben eerlijk gezegd totaal niet meer actief hier en lees ook niet alle berichten meer. Maar wilde jullie toch even updaten en vragen hoe het met jullie gaat! Onze 20 weken echo van afgelopen vrijdag was helemaal goed, ze was lekker druk! Nu langzamerhand merk ik dat ik steeds meer in mijn cocon begin te kruipen en vooral constant met baby spullen etc bezig wil zijn. Hier nog 2 foto's van echo's.🥰 Ik hoop dat jullie zwangerschappen tot nu toe nog goed verlopen en dat jullie ook snel voor de eerste echo mogen gaan! 🥰🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Prachtige eerste echo! Kloppend hartje en termijn klopt exact met mijn bere ...
Wauwwww super mooi om dit te zien! Gelukkig gaat alles goed met de baby!

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Heee meiden! Ik ben eerlijk gezegd totaal niet meer actief hier en lees ook ...
Mooie echo mels! En begrijpelijk! 20 weken alweer! Wat vliegt de tijd dan hè, al denk je soms dat ie voorbij kruipt! Je bent gewoon al op de helft!

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh spannend! Ben benieuwd hoe het loopt! 😀 haha, ja dat is wel te hopen da ...
Wanneer was jou echo ook alweer Sofie? Wij gaan het vanavond aan mijn vader, zijn vriendin, dochter & schoonmoeder vertellen! Zo spannend!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Wanneer was jou echo ook alweer Sofie? Wij gaan het vanavond aan mijn vade ...
Hey, mijn Echo is normaal volgende week vrijdag! Klinkt ineens een stuk dichterbij 😍. Hoop dat hem kan doorgaan. Vandaag een test voor corona laten doen omdat ik keelpijn heb.. Maar vermoed dat het wel allemaal oké is. Ik hoop het allessinds mijn schoonbroer trouwt zaterdag en mijn man is getuige 🤣. Ben wel zo over de algemene angst over, heel raar.. Alle ik laat het nu zo allemaal zijn gangetje gaan en probeer me niet druk te maken. Heb het zowat losgelaten. Ben er niet echt gerust in maar we zien wel weer.. 🤣 oh super spannend! Laat weten hoe het verlopen is en of je dochter blij was met het kado!😀

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Heee meiden! Ik ben eerlijk gezegd totaal niet meer actief hier en lees ook ...
Hey Mel, ja heb de indruk je hier niet meer vaak tegen te komen 😉. Maar geen nieuws is goed nieuws zeker 😀! Ziet er keurig uit. Hoe is het me je buikje gesteld? 6 nov eerste echo, hopelijk fijn nieuws 😍