4166 Reacties

3 jaar geleden

Jaa de tijd gaat bizar snel he.. eng ook wel haha. Wat fijn dat jou echo goed was marilynn!! Nu lekker genieten. ik hoop dat de komende week snel zal gaan voor je sofie. Hier gaat alles heel goed! Probeer er echt zoveel mogelijk van te genieten, ik voel sinds kort ook de trapjes en dat is echt heel bijzonder. Ik moet zeggen dat ik nog een bescheiden buik heb 😅 deze foto was van vorige week (toen was ik 19 weken) Ben zo blij voor jullie dat jullie ook zwanger zijn, ik hoop dat charlotte zich ook binnekort meld met goed nieuws!!

3 jaar geleden

@mels mooi buikje! @sofie fijn dat je het wat kan loslaten, hopelijk is het geen Corona. Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als gewoon verkouden! We hebben het vanavond verteld en was zoooo leuk 🥰! Opa en oma natuurlijk helemaal trots en blij! Dochter lief had het nog niet zo in de gaten allemaal die was meer bezig met de taart 😂. Maar das helemaal prima, die praten we na de termijn echo nog even goed in detail en alle rust bij. Hopelijk praat ze nu ook niet dr mond voorbij aan andere mensen 🤪!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

@mels mooi buikje! @sofie fijn dat je het wat kan loslaten, hopelijk is he ...
Oh wow Mel, je ziet er goed uit! Wat een schattig buikje 😍. Fijn dat alles zo voorspoedig loopt en je lekker kan genieten. @Marilynn, wat zalig genieten toch he! Ja voila, dat komt wel goed bij je dochter hihi 🙊 die kunnen toch zo aandoenlijk zijn he die kleine poppemiekes😍. Hier was alles prima in orde. Gewoon een lekkere verkoudheid, geen coronadeeltje aanwezig 👌. Hier in België is net afgekondigd dat we weer bijna volledig in lockdown gaan vanaf maandag. Ik ben er eerlijk gezegd niet zo rouwig om 😬🙊. het geheim houden voor mensen wordt ineens een pak handiger. Zou voor anderhalve maand zijn, dus dan kom ik uit op 3 maanden 🤣. Lekker even een rustiger leven en ongegeneerd op de zetel brak liggen zonder dat je omgeving zich vragen begint te stellen. En geen klanten meer op de bureau wat het risico ook weer een stuk kleiner maakt. Alleen hoop ik volgende week wel samen met mijn partner naar de echo te gaan, daar zou ik wel enorm van balen. Was er al op voorzien en ben bij een privé praktijk gegaan ipv in het ziekenhuis om die kansen toch wat te vergroten. We zullen zien.. Fijn weekendje allemaal!😘

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh wow Mel, je ziet er goed uit! Wat een schattig buikje 😍. Fijn dat alles ...
Dankjewel sofie🥰 Ah ja super balen de lockdown... maar ik snap je! Ik zou het nu ook minder erg vinden dan de lockdown van eerder 😅 kun je lekker in je eigen baby bubbel leven eventjes zonder verplichtingen hahah. Geniet ervan 😋🤭

3 jaar geleden

Hoi ladies, denk dat mijn hormonen door mijn lijf gieren 🤣. Ik ben al heel de dag op zoek naar eten maar tegelijkertijd eet ik amper iets omdat ik het niet binnen krijg. Ik ging daarnet naar de keuken om een pizza in te steken. Ik draai droog naar mijn vriend : " als deze pizza mij nu ook niet smaakt en ik die nie kan opeten. Dan krijg ik een crisis. Tis maar da ge het weet" Mijn vriend keek mij en schoot in de lach hahaha 🤣 oepsie

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hoi ladies, denk dat mijn hormonen door mijn lijf gieren 🤣. Ik ben al he ...
Oei dat is zo herkenbaar! Hier smaakt het eten ook zo slecht op het moment! Ja snoepen, om die vervelende smaak tegen te gaan. ( normaal snoep ik nauwelijks )! Ik heb net gehoord dat een collega van een vriendin een miskraam heeft gehad. Die had vandaag de 12 weken echo en die was mis. Wel eerste goede echo gehad met kloppend hartje. Tis met 9 weken waarschijnlijk mis gegaan en das precies het termijn waar ik nu zit! Dus je trekt het je toch aan.... Ze moest naar huis en maar kijken of het zelf op gang komt want door Corona doen ze geen opname of curettage als het ff niet hoeft. Vreselijk toch! Ik Ken dr niet en ze heeft geen naam genoemd maar toch leef ik vreselijk met dr mee. En dat laat maar weer zien hoe kwetsbaar dat leventje in je buik Is!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Oei dat is zo herkenbaar! Hier smaakt het eten ook zo slecht op het moment! ...
Oh wat naar om te horen voor dat meisjes, zo zie je maar dat die 9 maanden echt alle richtingen uit kan gaan .. vreselijk . Heb er stiekem wat van wakker gelegen. . @naabs ben je al naar de gyn geweest voor je eerste echo? Ik dacht begrepen te hebben dat jij voor mij ging? En ik mag vrijdag eingelijk gaan.. Echt zot.. Khoop zo hard op goed nieuws.. toch heel spannend brrr.. @Marylinn ja da eten begint toch een beetje een dingetje te worden. Hier ook alleen maar koeken die er in gaan en ik snoep normaal ook nooit.. ik kan er niet echt van genieten maar nu is het het enige wat er met " smaak" ingaat 😀 dusja beter als niets eten, toch 🙈🤠

3 jaar geleden

Morgen D day! 14 h .. vind het zo spannend 😬

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Morgen D day! 14 h .. vind het zo spannend 😬
Oh eindelijk Sofie! Spannend he??? Je laat wel even wat weten toch??? Ik moet nog zeker 1,5 week wachten tot de volgende. En ook die tijd vind ik sloppeeeeenddd!!!! Ben zo benieuwd, duim Voor je dat alles goed is!

3 jaar geleden

Ahh super spannend sofie, ik duim voor jou vandaag 🥰

3 jaar geleden

Mijn eerste echo, sorry dames, ben wat afwezig omdat ik de hele dag misselijk ben, voel me helemaal niet goed. Ooh wat was het speciaal om het hartje te horen kloppen! Alles is gelukkig goed gegaan!

3 jaar geleden

Reactie op naabs

Mijn eerste echo, sorry dames, ben wat afwezig omdat ik de hele dag misseli ...
Hey! Wat fijn om te zien dat alles goed is! Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje 😍. 8 weken en 4 dagen, mooi op schema. Zo blij 😀. Donderdag 3 december opnieuw voor de 12 weken echo! Het aftellen kan weer beginnen 🙊

3 jaar geleden

Ahhhh dames wat een geweldig nieuws! Allebei goede echo’s! Fantastisch!!!! Proficiat! Gaan jullie het nu meer mensen vertellen? Ik ben echt aan het aftellen tot de termijn echo, nog 1,5 week maar ik heb echt al een hele zwangere buik! Vandaag ook al de positie leggings uit de kast gehaald!

3 jaar geleden

Wat fijn al die goede echo's❤ nu genieten

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ahhhh dames wat een geweldig nieuws! Allebei goede echo’s! Fantastisch!!!! ...
Oh wow wat een leuk buikje heb je al 😍 ik kreeg te horen dat mijn baarmoeder heel erg gekanteld is naar achter. ( dit kan op zich geen kwaad voor de zwangerschap). Een zwanger buikje zal pas heel laat zichtbaar zijn bij mij, als het maar komt is dat goed he😂 helaas wrs ook hevige bekkeninstabiliteit.. dat is minder. Ook als de buik groeit moet ik zien dat ik kan blijven plassen, soms gebeurd het dat je naar de spoed moet om je blaas via een sonde te laten ledigen.. Maar we zien wel hoe alles verloopt 😀.. stap per stap! Kga goed slapen Vnvd allessinds! Op hoeveel weken krijg je de termijnecho? Ja Spanned! Je kan al opnieuw lekker aftellen. Ik ga het morgen mijn mama vertellen en dat is het momenteel. We denken nog na over mijn schoonzussen maar die hebben kindjes die nog niet kunnen zwijgen en mijn man en schoonvader werken op die school dus wrs pas met 3 maanden DENK ik 😀 spannend allemaal! Marylynn ben je nu vaker al geweest naar je schoonzus of dat nognnie?

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh wow wat een leuk buikje heb je al 😍 ik kreeg te horen dat mijn baarmoed ...
Ben komende maandag 10 weken en toevallig is mijn schoonzus dan hier in de buurt ( ze woont op 1,5 uur rijden ). Ze moet hier toevallig zijn dus heb gevraagd of ze hier komt eten. En dan gaan we het haar vertellen, dus ze weet het nog niet. Dinsdag erop heb ik de termijnecho met 11 weken +1. Die woensdag meteen maar bloed prikken voor de nipt. Omdat ik zon grote buik al heb ga ik het denk ik donderdag na de termijn echo al wel vertellen tegen collega’s, en in dat weekend ( bijna 12 weken dan ) , tegen andere naaste vrienden & familie. Als dan de nipt die week erop binnen is en dat is allemaal goed mag het de grote wereld in 😏. Kan het toch niet zo lang meer verbergen 😁😇

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh wow wat een leuk buikje heb je al 😍 ik kreeg te horen dat mijn baarmoed ...
Dat is wel een spannend verhaal van die blaas! Goed in de gaten houden!!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Dat is wel een spannend verhaal van die blaas! Goed in de gaten houden!!
Oh spannend zeg!😍 ik heb het vandaag gezegd tegen mijn schoonzus en mama.. de rest volgt na de nipp test. Ja ik schrok er ook even van. Maar komt wel in orde. Het is eens iets anders he, sommige mensen plassen vaak ik dan minder ...😀 hopelijk loopt het niet zo een vaart .. zo een sonde is niet echt aangenaam om om de zoveel tijd te laten doen pakt 😂.

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh spannend zeg!😍 ik heb het vandaag gezegd tegen mijn schoonzus en mama.. ...
Ah wat leuk! Hoe reageerden ze???

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah wat leuk! Hoe reageerden ze???
Beide echt met stomheid geslagen hahahaha 😂. Ze wisten dat ik al heel lang ( lees 3jaar) een kleintje wou maar mijn vriend was er steeds niet klaar voor en die wist niet zeker of hij er eentje wou. We hadden niet aangekondigd ( uiteraard) dat we er aan gingen beginnen dus ze waren ook totaal niet voorbereid op het nieuws. Een half uurtje later kwam het pas echt binnen 😂 heel grappig om te zien. En in de avond kreeg ik nog berichtjes dat ze heel blij waren en het nog altijd niet geloofde 😂 dus we hadden ze zeker verrast haha!😍