4166 Reacties

3 jaar geleden

Wat leuk sofie! En fijn dat hun het nu dan ook weten. Wel minder van je blaas! Inderdaad goed in de gaten houd2

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Wat leuk sofie! En fijn dat hun het nu dan ook weten. Wel minder van je bla ...
Houden bedoel ik

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Wat leuk sofie! En fijn dat hun het nu dan ook weten. Wel minder van je bla ...
Hey Mels ga ik zeker doen! Wat tof dat je toch weer wat meer meeleest en een leuk berichtje had gezet! Super lief 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey Mels ga ik zeker doen! Wat tof dat je toch weer wat meer meeleest en ee ...
Jaa ik wil graag op de hoogte blijven van jullie en ik heb nu weer wat meer tijd omdat ik vakantie heb dus dat is wel heel fijn!😘🥰 Wij hebben dinsdag een 3d/4d echo dus we zijn heel erg benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Jaa ik wil graag op de hoogte blijven van jullie en ik heb nu weer wat meer ...
Oh spannend mels!!!! Ik dinsdag over een week de termijn echo! Aftellen geblazen!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Jaa ik wil graag op de hoogte blijven van jullie en ik heb nu weer wat meer ...
Oh zalig, dat is ook altijd een fijne ervaring denk ik!😀 ah geniet van je welverdiende vakantie! Hoe staat het met de kinderkamer? Zijn er al updates? Heb je al namen gekozen/ geboortekaartjes gevonden?😀

3 jaar geleden

@marilynnn wat spannend! Inderdaad aftellen,hoop dat de tijd snel gaat voor je. @sofie de kinderkamer is eigenlijk al bijna af! Ik zal vd week even een fototje sturen als er wat dingen zijn opgehangen😊 jaa haar naam is officieel al maar hier kan ik hem al wel zeggen. Geboortenkaartjes nog niet! Bij deze, dit is onze dochter Noa😍❤ Wauw hoe trots kun je nu al op je kind zijn😭

3 jaar geleden

💗

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

@marilynnn wat spannend! Inderdaad aftellen,hoop dat de tijd snel gaat voor ...
Oh wow, wat fijn dat je de naam met ons wil delen en wat een mooie naam ook 😍. Zo een 3d echo is altijd fijn he! Wat goed dat die kleine poppemie het goed doet! Oh ben benieuwd naar het kamertje! 👌👌

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

💗
Je kan al echt een gezichtje zien eh 😍

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

💗
Ach wat prachtig mels! En wat een super mooie naam! Geweldig! Voor jou duurt het echt niet lang meer voor je haar in je armen mag sluiten! Ga je thuis bevallen / kraamhotel / ziekenhuis?

3 jaar geleden

Dankjewel meiden❤ ja zo bijzonder om te zien wat ze tegenwoordig al zo vroeg kunnen zien ook. Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen ☺ weten jullie al wat jullie zouden willen?

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Dankjewel meiden❤ ja zo bijzonder om te zien wat ze tegenwoordig al zo vroe ...
In België is het standaard dat we gewoon in het ziekenhuis bevallen. Mocht ik zelf kiezen zou ik er ook wel voor kiezen.😀 toch altijd fijn dat alle medische zorg direct ter plaatsen is mocht het nodig zijn👌 thuis bevalling kan uitzonderlijk ook bij ons, een kraamhotel heb ik nog niet van gehoord. Hoe lang moeten jullie in het ziekenhuis blijven na de bevalling?

3 jaar geleden

Ik ben bij mijn dochter in het kraamhotel begonnen, maar dat werd uiteindelijk medisch omdat de ontsluiting niet vorderde. Een kraamhotel zit in hetzelfde gebouw of naast het ziekenhuis, dat zijn luxe ruime kamers met alle gemakken ( gymbal, ruime douche, indien gewenst kamer met vast beval bad ). Ik wilde toen graag een badbevalling maar wel de zorg en kunde van ziekenhuis personeel, dus daarvoor gekozen. En toen ik uiteindelijk dus medisch werd hoefde ik niet meer met volle bak weeën naar het ziekenhuis maar werd ik met bed en al naar de andere afdeling gereden! Dus ik ga daar weer voor denk ik, vond dat erg fijn!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ik ben bij mijn dochter in het kraamhotel begonnen, maar dat werd uiteindel ...
Oh ja zo een kraamhotel klinkt idd niet slecht als ik dat zo hoor 😀. Hier in België kan je zelf aangeven welke soort bevalling he wenst. En dan krijg je een aangepaste kamer. Bv: eentje met een bad in. Wel handig zo een kraamhotel, lekkere kamer en toch alle medische hulp bij de hand!😀👌 moeten ze hier nog uitvinden 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Dankjewel meiden❤ ja zo bijzonder om te zien wat ze tegenwoordig al zo vroe ...
Hoi hoi ik ga in het ziekenhuis bevallen en na de bevalling verblijf ik 3 dagen in een kraamhotel

3 jaar geleden

Grappig dat dat in belgie dus toch best wel anders gaat dan hier, maar veder moet iedereen gewoon lekker doen wat het fijnste voelt natuurlijk dat is het belangrijkste. Hierbij nog de fotos van het kamertje. Hoe gaat het bij jullie?

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

.
Oh het kamertje ziet er super gezellig uit 😍 daar gaat Noah lekker in kunnen slapen. Hier gaat het niet zo vlot.. Ben heel moe en misselijk.. Ben 1meter73 en weeg 54 kg. Mag niet teveel afvallen maar ben heel de dag door misselijk. Maar moet niet overgeven. Heb net pilletjes gehad tegen de misselijkheid maar ze helpen nog niet top.. mss moeten ze even inwerken? Het enige wat ik merk door die pilletjes is dat ik ineens ipv 8 uur in de ochtend uit bed kwam om half 12 mezelf er uit heb moeten sleuren.. het heeft eerder een effect van een slaappil op mij precies 🤦‍♀️😀. Maar mochten de pilletjes niet helpen ga ik woensdag even naar de gyn om alles te bespreken en even extra controle zodat die baby toch voldoende voedingsstofjes heeft 😉 al een geluk leent het weer zich ertoe om lekker lui in de zetel te liggen he 😍👌 x

3 jaar geleden

Ah mels wat een super lief en cute kamertje! Ik ben echt op van de zenuwen, dinsdag de termijn echo met 11 weken/ 11+1 als het goed is. Zo ontzettend spannend!!!! Nog maar paar nachtjes slapen! Nog steeds ontzettend moe, misselijk met vlagen. En zo slecht kunnen eten & drinken ivm vervelende smaak in mn mond. Hopelijk gaat dat snel over!