4166 Reacties

3 jaar geleden

Hey meisjes! Vandaag moest ik even naar spoed om te zien of ik niet uitgedroogd was. De waarde waren nog in orde om niet opgenomen te worden 👌 als kers op de taart heb ik ook de baby nog even kunnen zien en het kloppende hartje 😍 wat een fijn gevoel om weer even gerustgesteld te worden!😀👌

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Grappig dat dat in belgie dus toch best wel anders gaat dan hier, maar vede ...
heel mooi kamertje 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey meisjes! Vandaag moest ik even naar spoed om te zien of ik niet uitgedr ...
Wat spannend Sofie! Maar fijn dat je weer even mocht spieken! Spuug je veel? Omdat het vermoeden er was van uitdroging? Ik morgen eindelijk de termijn echo 🙏🏻! Zo spannend!!!!

3 jaar geleden

@sofie, dankjewel 😘 ahh wat rot dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop dat het inmiddels al weer wat beter gaat met je? Maar wel fijn dat je weer even naar de baby heb kunnen kijken😍 @marilynn dankje🥰 en wat spannend!! Hoelaat moet je morgen?

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

@sofie, dankjewel 😘 ahh wat rot dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop dat he ...
@ Marrilyn het was idd een leuke beloning dat ik even mocht spieken. Toch een mooie break in die 4 weken 😍. Ben ik weeral wat gerust se. Ik eet en drink amper iets doorheen de dag ik krijg met de grootste moeite van de wereld iets binnen. En omdat ik uit mezelf geen reserve (kg's) heb om af te vallen wouden ze toch voor de zekerheid een testje doen. Als ik begin over te geven hang ik sowieso aan het infuus maar ik verwacht dat het wel in orde komt zo! Ik probeer vooral wat soep binnen te duwen zodat ik niet uitgedroogd geraak. Oh spanned! Laat ons iets weten he. Alvast veel succes!😍 @Mels ja ik mag gewoon als een vodje hier thuis op de zetel liggen en probeer wat slokjes te doen en momenteel toch net voldoende dus blijven we het volhouden he 👌. Op mijn werk vinden ze het lastiger dat dit nu de 2de week is dat ik niet kom. Helaas zal er wrs nog een 3de volgen ook.. maar ik trek mij er niets van aan. Momenteel lekker rust voor de baby zonder stress en andere last. Het was echt zalig om dat klein frumeltje te zien bewegen op de echo. Omdat de baarmoeder zo ver naar achter ligt kon ik het hartje niet zien dus mocht ik het heel snel even horen. 😍 kwas helemaal opgekikkerd en zen toen ik naar huis vertrok 😀❤.

3 jaar geleden

Moet straks om 16:25! Zoooo spannend 👶🏼! Tuurlijk laat ik het weten!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Moet straks om 16:25! Zoooo spannend 👶🏼! Tuurlijk laat ik het weten!
Ooh ge weet het al ondertussen 😍😍😍😍😍 hoe was het?👌

3 jaar geleden

Alles helemaal goed 🥰! Nog precies 11 +1 zoals verwacht. Zodra ze de echo erop zetten meteen druk aan het bewegen 🥰! En ze zei de baby zit de hele tijd met zijn knuistjes voor het gezicht. En onze dochter deed dat ook altijd op de echo 🥰. Zo schattig! Onze dochter hebben we het nu ook verteld en als je vraagt wat heb mama in de buik? Zegt ze heel blij; een baby!!!! Echt zo leuk 🥰🥰🥰🥰!

3 jaar geleden

ahh ja super fijn he meiden die bevestiging weer! Ben super blij voor jullie😘

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Alles helemaal goed 🥰! Nog precies 11 +1 zoals verwacht. Zodra ze de echo ...
Zot hoe snel die groeien he die baby's! 😍 ben zo blij dat alles weer positief was, ook leuk dat je je dochter er nu lekker bij kan betrekken he! Wanneer is je volgende echo? Heb je ook de nipp test gekregen? Weten jullie dan ook gelijk het geslacht bij de test ? 😍 ik nog even aftellen tot 3 december ben ik 12 weken en krijg dan een uitgebreide echo, nekplooimeting, nip test en dan weet ik bij de uitslag ook het geslacht. Spannend!😍😀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Zot hoe snel die groeien he die baby's! 😍 ben zo blij dat alles weer posit ...
Ja bizar he! Nu was het baby’tje ook al lekker aan het rond zwaaien en draaien hihi zo schattig. De 20 weken echo moet ik nog plannen, dat zal volgende keer gebeuren bij de verloskundige gok ik. Of de keer daarna, is nog zo ver weg. Maar mijn schoonzus die verloskundige is weet het nu en 1e kerstdag gaan we naar haar, dan ben ik 16 weken en dan gaat ze kijken of ze het geslacht kan vinden 😍🥰! Zo bijzonder dat zei dat kan doen! Ik ga straks even bellen voor het formulier voor de nipt, hoop dan meteen langs te kunnen komen dan ga ik vandaag nog prikken. De uitslag duurt al lang genoeg! De nekplooi was verder gister goed, daar heb ik nog expres naar gevraagd! Hier krijg je helaas geen geslacht bij de nipt te horen. Maargoed die horen we dan als het goed is met 16 weken. Aller belangrijkste vind ik ook dat het kindje gezond is! We hebben een meisje, en een meisje en jongen is leuk maar 2 meiden ook! Dus we gaan het zien!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ja bizar he! Nu was het baby’tje ook al lekker aan het rond zwaaien en draa ...
Ja voila helemaal gelijk! Ik heb ook geen voorkeur voor het geslacht van het kindje. Ik vind beide zijn charmes hebben. Mijn man zou graag een dochter krijgen 😀 we zullen het over een dikke 3 weken weten se😉 . Echt zot om te zien hoe snel die ontwikkeling allemaal gaat he! Oh moet je nu zo lang wachten voor een nieuwe echo? Bij ons hebben we eentje om de 4 weken standaard en na een bepaalde periode om de 2 weken dacht ik. Zot hoe alles zo kan verschillen he! Heb je bloed kunnen laten prikken voor de nipp test? Zalig dat je met je schoonzus samen het geslacht kunt ontdekken. Lekker genieten!😍 sorry voor de late reactie.. ben redelijk brak 😀 op mijn gsm zitten is heel vermoeiend. nog exact 14 dagen voor mijn 12 weken echo. 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ja voila helemaal gelijk! Ik heb ook geen voorkeur voor het geslacht van he ...
Ohhhh ik ben ook met vlagen zo vreselijk moe! Nee hier krijg je alleen de 8 weken ( als je al geluk hebt ) , 12 weken, 20 weken en op het einde een legging echo. Pret echo’s moet je verder zelf betalen! Gelukkig is mijn schoonzus verloskundige dus mocht ik me echt zorgen maken stap ik in de auto! Moet ik alleen wel 1,5 uur rijden 🤭 Nipt heb ik woensdag meteen laten prikken! Benieuwd hoe lang het duurt voor de uitslag er is! Spannend weer he die termijn echo!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ohhhh ik ben ook met vlagen zo vreselijk moe! Nee hier krijg je alleen de 8 ...
Oh amai, dat zijn idd héél weinig echo's ! Ik vond het voor mij al zo lang wachten.. haha! Ik zal er hier maar niet over zagen dan 🥴😀. Wel zalig he dat van je schoonzus ik zou maandelijks een ritje maken vermoed ik hahaha!😂 die misselijkheid en vermoeidheid is echt slopend he! Ik hoop dat na het 1ste trimester het uit ons lijf is! Ik ben nu al 2 weken thuis van werk en volgende week wrs ook tenzij ik mij ineens een pak beter voel.. Ik heb al een goede band met mijn zetel ondertussen 😀. Mijn man is er ook wel klaar mee.. ( vreemd vermits dat hij zich nie slecht voelt, maar mannen he) denk vooral dat hij niet alles wilt doen en dat hij wat op de tippe van zijn tenen loopt ( oeps, schuldig 😂🤭)

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh amai, dat zijn idd héél weinig echo's ! Ik vond het voor mij al zo lang ...
Haha das herkenbaar hoor. Ik denk dat die mannen vaak niet in de gaten hebben hoe zwaar het hele huishouden is en wat wij vrouwen allemaal doen als hun aant werk zijn. Mij lukt het bed verschonen met matras omdraaien ook al niet meer. Hij bood lief aan om te helpen en zei daarna ik zal wel ff stofzuigen ook, waarop ik zei ook de badkamer en de trappen en de zolder, vergeet niet de plinten 🤣. Je had dat gezicht moeten zien 😂😂😂. Weet ie meteen wat ik altijd allemaal doe HAha. Ohhhh ik zit te wachten op de nipt uitslag. En dat wachten duurt me toch een partijtje lang. Ik duim zo dat alles goed is! Zo spannend! Vrijdag heb ik wel een extra lange echo. Heb me opgegeven voor de fontys in Eindhoven. Verloskundige in opleiding hebben dan een toets en ze zochten zwangere vrouwen. Mag ik bijna een uur naar de uk kijken, helemaal voor niks! En je helpt er ook nog eens die vrouwen mee! Helemaal top! Het eten gaat hier nog steeds niet! Bij jullie? Ik word er onderhand wel beetje moe van, hoop dat het snel over is. Groetjes weer meisjes!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Haha das herkenbaar hoor. Ik denk dat die mannen vaak niet in de gaten hebb ...
Oh wow hoe leuk is die studie! Ik zou me er ook zo voor inschrijven als je een uur extra naar je baby mag staren 😍. Kan mij inbeelden dat het wachten op de nipptest lang duurt, je bent er bijna! 🤞 laat ons zeker iets weten he. Ik laat de mijne volgende week donderdag doen met de 12 weken echo. Ben dan net 12 weken en 3 dagen. Zo spannend! Kga blij zijn als ik de baby nog eens kan zien 🥰. De misselijkheid is hier helaas nog steeds aanwezig maar ik heb wel al een aantal dingetjes gevonden die er ingaan in kleine hoeveelheid dus dat is wel fijn! Niets warm in elk geval, vind ik degoutant haha! Ik lig nog steeds strijk op de zetel wel, weinig energie. We hebben ( ineens kon da wel?😂) een poetsvrouw in huis genomen hahahaha! Ventje was er altijd tegen gekant maar nu ineens euforisch over 🤔😁. Ben blij, ze heeft dat goed gedaan en een zorg minder voor ons! ( lees: mijn man 😀). 1 ding is zeker na deze 7 maanden zal ze toch wel blijven 😂.

3 jaar geleden

Hoe is het meisjes??! Hier alles goed. Wel nog steeds futloos en moe. Gebruiken jullie eigenlijk je eigen naam hier? Ik heb dat al die tijd niet gedaan omdat in dacht, het zal net mij overkomen dat ik hier een bekende tegenkom 🤣. Mijn oorspronkelijke naam is Mandy. We hebben het nu toch iedereen verteld dus nu maakt het niet meer uit 😇

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Hoe is het meisjes??! Hier alles goed. Wel nog steeds futloos en moe. Gebr ...
Hey Mandy! Wat fijn om dit met ons te delen. De mijne is echt 😀 .. hihi 😉 wat fijn dat je het aan iedereen hebt kunnen vertellen. Dat maakt alles toch echter he🥰 Hier helaas ook nog heel beroerd .. nog steeds niet op het werk aanwezig. Volgende week is week 4 .. ik krijg ook veel pijn aan de heupen en rug en steken aan mijn zij .. Dus ik vrees dat ik van het ene lastige kwaaltje in het andere ben aan het geraken 🤦‍♀️ . Hopelijk geraak ik toch nog een keertje op het werk deze 6 maanden 😂. Donderdag heb ik de echo en de nipt test. Spanneeeeend! Kijkr naar uit, merk dat ik nu echt weer zenuwachtig begin te worden 😀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey Mandy! Wat fijn om dit met ons te delen. De mijne is echt 😀 .. hihi � ...
Ohhhh ja zo spannend he! Hopelijk Is alles goed net zoals bij ons! Ik vind het wel leuk om de foto van onze dochter even te delen. Die hebben we gebruikt om het aan iedereen te vertellen. Volgende week met 5 dec gaat ie op Social media, dan ben ik bijna 14 weken ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ohhhh ja zo spannend he! Hopelijk Is alles goed net zoals bij ons! Ik vind ...
Oh wat een knappe en schattige pietjesdochter heb jij 🥰. Super leuke aankondiging! Wij hebben kerstkaartjes gemaakt. Als ik ze heb zal ik er een fotootje van maken om te tonen 😀. Ja vind het wel héél spannend nu. Mag voor mij gelijk donderdag zijn!😀 leuk dat je het eindelijk aan iedereen mag melden he 🥰🙌