4166 Reacties

3 jaar geleden

Morgen D-day! Spannend! Blij dat hij er eindelijk aankomt 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Morgen D-day! Spannend! Blij dat hij er eindelijk aankomt 😍
Ooooo spannend Sofie! Heel veel succes! En laat je het even weten???? Ik kom net terug van de verloskundige. Waardes bloed waren helemaal goed en heerlijk kloppend hartje gehoord! Nog 3 weken dan weten we het geslacht!!! zet hem Op morgen he!!!! Toi toi toi

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ooooo spannend Sofie! Heel veel succes! En laat je het even weten???? Ik k ...
Ah zalig! Niets zaliger als een mooi kloppend hartje he!🥰 goed te horen dat alles in orde is. Ho 3 weken ... spannend! We gaan het ongeveer samen weten dan vermoed ik ! Ik heb vandaag de nipt test en dan weet ik het geslacht ook 😀 naargelang de uitslag weet ik het mss net iets vroeger. Een vriendin van mij had na 3 dagen de uitslag.. maar ik vermoed dat dat een uitzondering zal zijn de meeste wachten toch 10 dagen helaas 😀.. tuurlijk laat ik iets weten!🤞🍀

3 jaar geleden

Hey ladies, net terug van de echo en nipt test alles zag er super goed uit!🥰 nekplooi zag er netjes uit, heb zelfs de vingertjes aan de handjes kunnen tellen 😍. De baby doet het super.. over ten laatste 14 dagen heb ik de uitslag van de Nipt test! Spannend. Helaas was het met de mama wat minder, teveel afgevallen en zagr redelijk slecht uit. Dus vanaf morgen ga ik al zeker 3 daagjes opgenomen worden in het ziekenhuis om aan te sterken. Krijg een infuus met vocht, vitaminen en iets voor de maag wat kalm te maken. De eerste 24 uur ook schermverbod.. dat wordt afkicken.. hopelijk voel ik me erna een pak beter! Maar Kzit vandaag op mijn roze wolk 🥰

3 jaar geleden

Hier is nog de baby se 😍 flink gegroeid !

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey ladies, net terug van de echo en nipt test alles zag er super goed uit! ...
Ah Sofie wat fijn!!! En wat een prachtige echo fotos!! Maar jammer dat het minder met jou gaat! Hoe is het nu inmiddels??? Vanwaar eigenlijk dat schermverbod? Zodat je slaap zou pakken???

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah Sofie wat fijn!!! En wat een prachtige echo fotos!! Maar jammer dat het ...
Hey Mandy, lig nu sinds vrijdagochtend in het ziekenhuis en krijg vitamine, vocht en medicatie via baxter. De eerste 24 uur scherm en eet verbod was om zo weinig mogelijk prikkels binnen te krijgen en goed door te rusten. Ondertussen lukt het eten nog steeds niet super vlot maar voel ik mij al wel wat sterker en kan ik terug vlot plassen 😁. Morgen middag mag ik normaal naar huis en dan met behulp van truckjes lukt het hopelijk wel om er door te geraken dat ik niet na 10 dagen hier terug lig 😁. Ik vroeg of ik de baby nog snel mocht zien morgen en dat mag ook 🥰👌 kannek met een gerust hart naar huis vertrekken!😁 en in de loop van de week zou ik ook de uitslag van de Nipttest moeten weten dus alles gaat de positieve richting uit!😍👍 Hoe gaat het met jou?

3 jaar geleden

Zien jullie iets? Ik zie iets lichts...2e ronde kans na 3 jaar 🤞 borsten ontploffen lijkt het...drukkend gevoel... misselijk al paar dagen...en buikpijn

3 jaar geleden

Ben zwanger!???!!! 4 dagen voor nod!!! 2e kans in 3 jaar!!

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey Mandy, lig nu sinds vrijdagochtend in het ziekenhuis en krijg vitamine, ...
Hey meisjes! Ik heb de resultaten van de nipttest binnen! Alles super in orde 😍 ik weet ook het geslacht ik deel het volgende week. We gaan eerst familie vertellen. Mijn beste vriendin die zit ook op dit forum dus ze zou het wel eens kunnen lezen als ze mijn postjes leest hihi! Dus wordt vervolgd!😀 ben wel heel blij dat alles in orde is 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey meisjes! Ik heb de resultaten van de nipttest binnen! Alles super in or ...
Ah wat fijn Sofie! Ik ben nu wel heeeeel nieuwschierig!!!! Nu kan je straks lekker kleertjes gaan shoppen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mauragirl

Ben zwanger!???!!! 4 dagen voor nod!!! 2e kans in 3 jaar!!
Hoi Maura! Welkom hier! Hoe bedoel je 2e kans na 3 jaar? Je zit nu in de 2e ronde??? Of ben je al 3 jaar aan het proberen??? Het lijkt idd een mega licht streepje, maar ik zou voor de zekerheid morgen of overmorgen nog een keer testen om te kijken of het oploopt. En zeker te weten dat het geen indroog streepje is. Houd je ons op de hoogte? Spannend!

3 jaar geleden

Hey Mandy en Mels! Wij verwelkomen in juni ook een meisje 💕

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah wat fijn Sofie! Ik ben nu wel heeeeel nieuwschierig!!!! Nu kan je straks ...
2e ronde qua eindelijk eisprong en 3 jaar in totaal bezig er voor ... maag verkleining enzo gehad omdat ik anders geen Hulp kreeg. En ja me testen zijn al goed ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey Mandy en Mels! Wij verwelkomen in juni ook een meisje 💕
Ah wat leuk Sofie!!! Spannend! Voor ons nog 1,5 week wachten dan weten we wat nummer 2 gaat worden 🥰! Gefeliciteerd, meisjes zijn kei gaaf 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mauragirl

2e ronde qua eindelijk eisprong en 3 jaar in totaal bezig er voor ... maag ...
Dan is al die moeite niet voor niks! Gefeliciteerd meid! Geniet van je prachtige test! Hoe voel je je verder ?

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Dan is al die moeite niet voor niks! Gefeliciteerd meid! Geniet van je prac ...
Ja opzich wel oke...af en toe wat steekjes, en borsten zeer als je langs tepels gaat enzo....en soms misselijk, hoofdpijn savonds...en moe en soms heel me rug zeer

3 jaar geleden

Hallo, ik ben nieuw hier 😊wij hebben al een flinke dochter van 5,5j , is verwekt met Clomet , grg hadden we nog een 2 kindje gehad , maar jammer genoeg niet gekunnen, mijn man 2x heel erg ziek geweest (zeldzame kwaadaardige tumoren ☹️5 voor 12 zeiden de dokters dan een beetje later ben ik opnomen met één hersenvliesontsteking ☹️in maart konden we starten met isci waar ik zwanger dus zwanger was, maar sept misk gehad, nu vorige week zaterdag weer een terugplaatsing van ingevroren cryo van 5 dagen oud, morgen mag ik bloed gaan trekken in het ziekenhuis , natuurlijk gisteren test gedaan wat vroeg maar wou al eens proberen , die test van positief 1-2 weken stond erop, nu deze morgen een goedkoper test vandaag Kruidvat deze was maar heel ligt posietief , nog iemand dit tegen komt? Mvg melanie

3 jaar geleden

Reactie op melanie080188

Hallo, ik ben nieuw hier 😊wij hebben al een flinke dochter van 5,5j , is v ...
He Melanie! Zeker! Die van clear blue is heel gevoelig! Dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Je bloed test zal het vast bevestigen! Ik gun het je van harte na deze lange weg! Ik duim voor je mee!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

He Melanie! Zeker! Die van clear blue is heel gevoelig! Dus alvast een voor ...
Dank u wel 😊 hoop deze keer alles goed gaat , hopelijk is de tijd gekeerd en hebben we eens geluk , na 6j tegenslagen , enige goeie is onze prachtige dochter Aléxy en hopelijk nu een broer of zus voor haar waar ze al 2jaar achter vrgt 🤣