4166 Reacties

3 jaar geleden

Zaterdag test gedaan positief , gisteren bloed laten nemen & vandaag resultaat gekregen licht positief is , morgen terug bloedafname hopelijk zijn mijn hormonen omhoog anders is de kans terug een miskraam, ik hoop zoooo hard alles goed gaat deze keer

3 jaar geleden

Uitslag bloed gekregen jammer genoeg , weer een miskraam opkomst hcg gezakt van 48 naar 38 😢

3 jaar geleden

Reactie op melanie080188

Uitslag bloed gekregen jammer genoeg , weer een miskraam opkomst hcg gezakt ...
Ah nee Melanie dat meen je niet. Wat vervelend zeg! 😭... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte in ieder geval. Het zit je niet mee. Hopelijk keert het snel om voor jullie en mag het een keer mee zitten 😘

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey Mandy en Mels! Wij verwelkomen in juni ook een meisje 💕
He Sofie hoe ist met je? Nog op je roze meisjes wolk? Gaat het eten / misselijkheid al wat beter??? Nog een week en dan weten wij ook wat het word. Spannend!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

He Sofie hoe ist met je? Nog op je roze meisjes wolk? Gaat het eten / misse ...
Hoi Mandy, sinds de Nipttest besef ik ten volle dat ik mama wordt. Dat werd ervoor nog wat door de angst overschaduwd maar ondertussen heb ik het wat kunnen loslaten en wat kunnen dromen 😍. Helaas op 14 weken nog steeds miserabel.. nog niet veel beterschap. Ik hoop dan ipv bij die 12 weken bij het % te horen dat er op.16 weken vanaf is 😀. Anders wordt het wel heel zwaar pakt. Ben nu 5 kg afgevallen.. Maar met de baby was vorige week alles in orde en 28ste heb ik opnieuw een echo voor de 16 weken. Hoe gaat het met jou? Oh nog een week! Super spannend! Heb je zelf een " voorgevoel"😀😍. Laat zeker iets weten he! X

3 jaar geleden

Hey meisjes! Mandy, kwou je veel succes wensen met je echo in het kort! Hopelijk kan Je zien welk geslacht de baby heeft 😍. Ik heb maandag mijn 16weken echo bij de gyn. Spannend 😀. Fijne kerst alvast meisjes!❤💕

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey meisjes! Mandy, kwou je veel succes wensen met je echo in het kort! Hop ...
Ahhhhh ja dankje Sofie! Morgen is het eindelijk zo ver! Zo spannend! Verder heb ik opt moment heel veel last van bandenpijn in buik en rug ( au 😩). Mn schoonmoeder is aant verhuizen en ik doe dus ook soms meer dan ik eigenlijk moet doen. Dit valt echt tegen want in mijn vorige zwangerschap kon ik echt tot 30 weken hele kasten zelf in elkaar zetten 😔. Merk dat mn lichaam nu al sneller signalen geeft dat ik rustig aan moet doen. Maar goed morgen echo dag! Hopelijk kan ze het geslacht zien 🤞🏻! Ik houd jullie uiteraard op de hoogte! Hoe is het verder met jullie allemaal? Hele fijne dagen gewenst namens ons!

3 jaar geleden

We zijn in de wolken, en zo ontzettend blij! We krijgen er nog een meisje bij 👧🏻 🥰! Fijne kerst nog meisjes!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

We zijn in de wolken, en zo ontzettend blij! We krijgen er nog een meisje b ...
Oh wat leuk! 😍 dat is hier een heuse meisjes babyboom 😀😍 wat gezellig! Ik heb heel veel kennissen en vrienden allemaal in verwachting voor Juni en ALLEMAAL een jongen. Dus wat bijzonder dat we hier met 3 een meisje krijgen!😍 geniet ervan! Jou feestdagen kunnen niet meer stuk!🥳🥳

3 jaar geleden

Lieve meiden, Ondanks mijn afwezigheid hier op het forum de laatste tijd, wil ik jullie toch de aller beste wensen wensen met heel veel gezonde babys die geboren gaan worden in 2021🤰 Hier gaat alles onwijs goed maar ik leef vooral in mijn eigen bubbel en kijk uit naar ons meisje die over hopelijk 11 weken al komt 😍 Ik wil jullie bedanken voor de steun in 2020 tijdens het zwanger worden proces, ik heb daar toen echt mega veel aan gehad! Het aller beste voor 2021, Liefs Mel😘

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Lieve meiden, Ondanks mijn afwezigheid hier op het forum de laatste tijd, w ...
Hey Lieve Mel, ik sluit mij volledig bij je aan. Eens je zwangerschap een positieve start heeft gekent kom je wat minder op dit forum. De weken en maanden ervoor is het idd een enorme steun en fijn om je " geheim" van je af te schrijven en je emoties te delen. Toch leuk om af en toe eens wat van elkaar te horen ! Hoe zot snel ga de tijd ook. Het leek gisteren om je fantastische nieuws te horen en nu ga je al over 11 weken bevallen 😀. Fijn om te horen dat alles goed met je gaat en kleine Noa!😍 Ik wil ook iedereen een fijn nieuwjaar wensen met mooie dochters in 2021! Post zeker een fotootje om mij op de hoogte te brengen van jullie schattige poppemiekes 😍. Hopelijk komen we Charlotte hier snel nog eens tegen met geweldig nieuws dan kan 2021 niet meer stuk! Kwens jullie het allerbeste!❤❤

3 jaar geleden

Hé meisjes! Voor jullie ook de allerbeste wensen! Dat het een prachtig jaar mag worden vol gezonde en lieve schattige baby’s! Dat zou tof zijn hè, als Charlotte zich ook eens meld! Hier gaat alles oké. Ik krijg alleen na al bekken en rug klachten 🥴. Waar ik bij mijn eerste dochter nergens last van had tot de 36 weken, moet ik soms nu echt pas op de plaats nemen. Ik moet je zeggen dat is echt heeeeel frustrerend. Nu ik komende weken wat meer thuis ben in de lockdown ga ik alvast een grote opruiming houden op zolder. Straks moet het logeerbed daar ook heen ( staat nu op de babykamer ), en heb zoiets van wat al klaar is is al Klaar. Kan ik dat nu op me gemakje doen allemaal. In feb is Yuna jarig dus dan krijgt ze een nieuwe kamer voor dr verjaardag, met groot bed. En kort daarna beginnen we ook al aan de babykamer. Misschien wat vroeg, maar mijn man heeft 2 linker handen qua meubels in elkaar zetten enzo dus doe dat liever wat eerder dan dat het einde zwangerschap niet meer lukt. Volgende week maandag ben ik 19 weken dan heb ik alweer de 20 weken echo, spannend!!! Nou leuk weer even van jullie gehoord te hebben en hopelijk houden we elkaar op de hoogte, al is het maar af en toe. Vind het best gezellig! Veel liefs! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Hé meisjes! Voor jullie ook de allerbeste wensen! Dat het een prachtig jaar ...
Hoi! Wat stom om te horen dat je rug en bekken al lastig doen! Ik ken het helaas. Ik ga morgen week 18 in slaan. Sinds dit weekend is de misselijkheid EINDEKIJK wat aan het minderen. Ik hoop dat ik mijn tijd heb uitgedaan op dat vlak. 2,5 zware maanden 😀. 26 Januari heb ik mijn 20 weken echo, ineens toch wel stress voor, naif als ik was wist ik niet dat dit een heel bepalende echo is 🤦‍♀️. Sinds ik dat weet .. 😂. Grappig om te horen, Wij zijn ook begonnen met onze zolder te renoveren om dat alles van de babykamer naar de zolder te doen . Wordt een bureau/ logeer/ fitnesskamer. En daarna beginnen aan babykamertje, we beginnen er ook redelijk vroeg aan. We gaan er deze maand in de solden nog eentje bestellen hebben we die korting weeral ☺️ en dan op het gemakje opbouwen. 😉. Ergens eind februari ga ik mijn geboortelijst ook klaarmaken en dan zien we wel weer . 😂 zoveel taken op mijn lijstje Pfieuw! Vind het ook reuze gezellig om jullie af en toe te horen en mee af te tellen 🥰. Binnen een paar weekjes spannend nieuws van Mel!☺️😍

3 jaar geleden

He meisjes! Hoe is het met jullie????

3 jaar geleden

Hey Mandy! Ik kom af eens kijken of er nog een berichtje is maar hij is hier extreem stilletjes geworden 😀. Met mij alles op het gemak. Mijn 20 weken echo was prima in orde, dus ik kan stilletjes aan wat beginnen dromen en spulletjes kopen 😍. Ga wrs wel de rest van de zwangerschap thuis zitten. De misselijkheid is op 19 weken verbeterd maar nog niet top en heb last dat de baby stuwing in de nieren veroorzaakt dus vaak pijnlijke nachtjes. Maar dat compenseert alles met geen moetjes te hebben doorheen de dag 😁. Kvoel die kleine poppemie ook al lekker bewegen sinds 2 weken wat toch ook erg fijn is! Stelt me meer gerust 😍 Hoe is het met jou? @Mel, hoe is het met jou, die baby is er bijna zeker?🥰

3 jaar geleden

Hee meiden! Wauw wat vliegt de tijd he... Fijn dat je 20 weken echo goed was sofie! En wat heerlijk dat je haar al zo goed voelt. Hier ook alles goed, morgen 34 weken zwanger 😵 kan iemand me even wakker knijpen hahah... we kijken zo uit naar ons meisje, merk dat onze geduld nu wel wat op begint te raken haha maar ik probeer ook nog wel echt te genieten. Maar dat is nu allemaal toch wat anders ook ivm de lockdown.. maarja daar hebben jullie ongetwijfeld ook last van. En hoe gaat het met jou mandy?

3 jaar geleden

Fijn meiden! Hier ook alweer 22 weken. Ik moet morgen voor de 22 weken vaccinatie. Al ben ik eigenlijk nog steeds in twijfel. Aan de ene kant denk ik dan hoeft mn baby een spuit minder, en ze is meteen beschermd. Aan de andere kant voelt het toch als “rotzooi” inspuiten bij een ongeboren kindje die nog niet af is. Nemen jullie hem? Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Fijn meiden! Hier ook alweer 22 weken. Ik moet morgen voor de 22 weken vacc ...
Ik ga hem wel gewoon nemen. Liever nu dat het nog " gefilterd" wordt en mijn kindje beschermd is dan ik in die paar weken de baby nog kan besmetten en haar nadien al direct moet laten vaccineren. Ik voel me bij deze vaccinatie wel heel gerust eerlijk gezegd. Heb ook een griepspuitje gehaald helemaal in het begin. ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ik ga hem wel gewoon nemen. Liever nu dat het nog " gefilterd" wordt en mij ...
Heb hem Uiteindelijk ook maar gehaald ☺️

3 jaar geleden

Ik heb hem ook gehaald inderdaad, het is toch wel een prettig idee