4166 Reacties

3 jaar geleden

Sofie! Mag ik jou eens wat vragen! Jij woont in België he? Ik wil echt dolgraag een spiegel van IKEA, maar gaat eruit in nederland. In Nederland niet meer te leveren, in België nog wel op huis adres. Ik wil hem zo graag hebben voor Op de baby kamer. Ik durf het bijna niet te vragen. Maar zou ik hem bij jou mogen laten leveren dat je hem via de post naar me opstuurt? De kosten betaal ik uiteraard zelf ! Ik dacht vragen staat altijd vrij 🥰 help me Out!

3 jaar geleden

O laat maar, tis al gelukt. Op bol.com dezelfde spiegel gevonden 🤣. Als je eenmaal wat in je hoofd hebt. Iets met hormonen 😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

O laat maar, tis al gelukt. Op bol.com dezelfde spiegel gevonden 🤣. Als je ...
Hahaha, Ja dat snap ik!😀 ben blij dat je hem toch gevonden hebt op bol.com😂 hoe gaat de babykamer er uit zien? Heb je al een fotootje?😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hahaha, Ja dat snap ik!😀 ben blij dat je hem toch gevonden hebt op bol.com ...
Dit gaat het worden, dan het donker groene vlak word lichtgrijs, en het andere zacht roze. En dan boven het bed die zwaan, ik zal zo nog een foto posten van de zwaan!

3 jaar geleden

Deze maar dan is de zwaan met zilver 😍

3 jaar geleden

Me dochter van 3 krijgt dit ongeveer, maar ipv goud ook zilver en met een bedbank. Met dezelfde kleuren als in de babykamer 😍 matching

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Me dochter van 3 krijgt dit ongeveer, maar ipv goud ook zilver en met een b ...
Oh wow! Ik ken 2 kindjes die er heel blij mee gaan zijn!😍 stuur een fotootje als het af is he! Hier komen ze 2 maart de vloer leggen en 25 maart de meubels leveren en dan ga ik als ik het geheel zie beslissen hoe ik de kleuren/inrichting ga doen 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh wow! Ik ken 2 kindjes die er heel blij mee gaan zijn!😍 stuur een fotoot ...
De kamer van mn dochter’s kamer. Vandaag klaar ✔️ 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

De kamer van mn dochter’s kamer. Vandaag klaar ✔️ 🥰
Oh gezellig! Heel mooi 😍 zouwk ook wel lekker in slapen! Top bed ook 🙌. Ik ben Fan!

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Hee lieve dames, We zijn er weer. Ik heb helaas nog geen goed nieuws, maar ik kon het niet laten om even naar jullie te kijken en iets van me te laten horen. Ben helemaal oke hoor, deze maand even wat onrust. Weet mn cyclus niet zo goed meer en mn lichamelijke signalen zijn een beeeeetje vaag haha. Afgelopen maanden cyclussen van 38/39/40 dagen. Wel afgelopen week juiste afscheiding gehad voor de eisprong en nu enorm gevoelige rechterborst. Maar aan de de hand van de laatste cyclussen zou mn eisprong pas eind deze week/begin volgende week zijn. Merk dat ik toch wel weer wat behoefte heb aan wat contact en steun. Dus ik zoek hem weer bij jullie! MAAR HOE IS HET MET JULLIE EN JULLIE KIDDIES?!?! Ik ben zo benieuwd.

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hee lieve dames, We zijn er weer. Ik heb helaas nog geen goed nieuws, maar ...
Oh Charlotte! Ben zo blij jou te horen! Khad je al eens opgezocht een paar weken geleden om te zien of je al terug op actief stond maar toen was het nog niet. Was fijn dat je er weer bent! Wel jammer dat je nog geen fijn nieuws hebt om te delen maar we zijn er wel om je terug te steunen als je wil! 😍 ik krijg vreemd genoeg geen meldingen meer dus ik zoek af en toe het topic eens op! Knap dat je zegt dat je helemaal oké bent en nog positief er steeds voor wil gaan 🙌. Sterke dame jij! Laat ons weten hoe het verloopt deze weken he! Weeral spannend 😀. Ik ben op dinsdag 27 weken en ik verwachting van een meisje 😍. De baby doet het super goed! Ik zelf heb wel een horrorzwangershap van week 8 tot week 23 amper kunnen eten en drinken. In het ziekenhuis beland een weekje op 13 weken en 2 maal op spoed al met nierstuwen. Vanaf week 23 is het precies wat beter nu. Ben wel vanaf week 8 tot einde zwangerschap thuis geschreven. Heb nu een mini schattig buikje en nog 0 kg aankomen wel. Alle terug 5 kg maar was 5 kg afgevallen. Zal blij zijn als ze er is en ik terug kan leven als een Bourgondiër hihi!🤭 Oh vind het ECHT SUPER fijn dat je er weer bent jong!❤

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh Charlotte! Ben zo blij jou te horen! Khad je al eens opgezocht een paar ...
Haha zo lief! Ja ik heb af en toe wel even gespiekt bij jullie hoor. Ik merk dat erover kletsen toch wel fijn is en met vriendinnen wordt het vaak toch best wel persoonlijk ofzo.. Maar ja wat ik zeg, ik ben verder wel heel relaxed erover. Nu deze maand al 7 dagen achter elkaar een enorm gevoelige rechterborst.. Hij voelt heel zwaar en vol. Maar goed, alleen rechts dus.. Weet niet of jij dit heeeeel toevallig herkent? Wat super leuk om te horen dat je een meisje krijgt. Alles al ready? Wat gaat de tijd snel.. Maar wel heel vervelend dat je er zo ontzettend ziek van bent geweest.. Ondanks de blijdschap wordt genieten dan wel heel lastig. Maar fijn dat het nu beter gaat! Je hoort het vaak..

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Haha zo lief! Ja ik heb af en toe wel even gespiekt bij jullie hoor. Ik mer ...
Oh ja dat begrijp ik en mss ook zo goed bedoelde raad die je onderrussen kotsbeu bent 😂. Ik weet dat ik er zelf al lastig van werd. Een vriendin van mij probeerde zelf zwanger te worden en dat lukte op 2 maanden maar was er obsesief mee bezig. Zei ze derna tegen mij.. " je moet het lekker los laten en er niet zo mee bezig zijn" .. de drang om toen te slagen was groot 😂😂 dus fijn dat je mee hier je emoties toch wat kan afschrijven! Ik heb gemerkt door de 2 keer dat ik zwanger was dat ik 2 keer een totaal ander gevoel had in mijn borsten. Die eerste keer toen het misliep had ik 2 onwijs gevoelige borsten dat ik niet meer zonder bh kon slapen of rondlopen. Dat heb ik deze zwangerschap nooit ervaren. ik heb deze keer amper gemerkt dat ik zwanger was tot ik de rest deed. Ik weet wel zoals je zelf omschrijft dat de lastige borsten niet per definitie beide lastig moeten zijn maar dat ook zeker 1tje lastig kan doen! Dus zou perfect kunnen wat je omschrijft. Ik had En nu nog steeds altijd zowa " last" aan de aanhechtingen van de spieren in je borst. Euhm het meeste is sinds deze week geregeld. Deze vrijdag worden de meubels voor de kamer geleverd en dan wat wassen en kamertje in orde brengen. Maar gaan allemaal op redelijk laag tempo om wat energie te sparen 🤦‍♀️ ja ik zou eingelijk absoluut niet mogen zeuren tegen jou, maar kheb het wel me momenteel heel moeilijk en wat verdrietig beetje een mindfuck je bent zoo blij maar je voelt je ook zo beroerd tegelijk vr al die weken al dat die roze wolk hier nooit is toegekomen. Maar ik kijk er uiteraard wel naar uit dat ze er is! En er uit is ook 😂😂🤭 Mss kan ik je wel meegeven dat naast de borsten ik super moe was, en heb bij vele andere dit ook gehoord. Ik was eingelijk naar de dokter gegaan zonder dat ik wist dat ik zwanger was omdat ik het even " niet meer zag zitten" om te gaan werken. Alles leek ineens zo veel moeite 🙈. Dus mss kan je dat mee in je lijstje nemen. Wanneer is je NOD deze keer?

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh ja dat begrijp ik en mss ook zo goed bedoelde raad die je onderrussen ko ...
Hahah ja precies dat.. Ja het is heel gek. Heb voor de zekerheid even de huisarts gebeld, ga woensdag waarschijnlijk even langs. Weet mn NOD niet zo goed ook.. Had vorige maand een cyclus van 40 dagen, dan zou mn NOD 29 maart zijn. Maar.. Gebruik geen ovulatietesten en heb naar mn afscheiding gekeken. Die was echt overduidelijk tussen 3 en 6 maart. Dus dan zou mn NOD uiterlijk de 20e zijn. Vrijdag dus.. En vanaf maandag de 7e had ik al last van mn borst. En heb dit echt nog nooit gehad.. Ja kan me goed voorstellen dat je daar af en toe heel verdrietig van wordt.. Dat voelt dan heel dubbel. Spannend hoor allemaal! Wanneer is je uitgerekende datum? En kun je er nu wel echt van genieten?

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hahah ja precies dat.. Ja het is heel gek. Heb voor de zekerheid even de hu ...
Ah goed, je kan idd dan even bloedprikken ofzo,goed idee!. Ik weet ook dat ze in je bloed kunnen zien of je ovulatie al geweest is of niet. Heb ik een keertje moeten doen. Dus kan je mss ook vragen om te testen. 2 vliegen in 1 klap 😀. Ik ben uitgerekend op 15 juni maar de baby zal via keizersnede komen dus dan zou het de week ervoor zijn. Maar mijn broer is jarig op de 7 de mijn mama de 8ste en mijn papa de 9 de 🤭 en eingelijk zou ik het wel fijn vinden als ze een eigen verjaardag had. Mijn schoonzus is dan weer de 4de. Maar daar heb ik minder contact mee dus dat zou ik het " minst" erge vinden 😀 als de gyn naar de 3de zou willen gaan zou prima zijn 😂 maar dan zitten er wel ineens een hoop dagen tussen hahaha! Dus ben eens benieuwd ik dacht begrepen te hebben dat ik op 13 april wanneer ik 32 weken was mijn datum zou krijgen. Dus nog even afwachten. Nee helaas niet ik ben best wel iemand die houdt van lekker eten maar nu nog steeds veel afkeer heeft. Ik heb zo 10 dingen die me afgaan dus eet elke dag/week hetzelfde en soms me wa meer geluk als andere dagen.. En heb veel last van heupen en rug waardoor ik vaak slechte nachten heb. Maar vanaf een week of 17 kon ik ze wel voelen en dat zijn wel zo momentjes waar je van kan genieten 😍. Dat had ik heel hard nodig. Ik vind het soms beetje maf ook.. Dat het besef er eingelijk nog altijd niet echt is dat er echt een babytje komt.. Ik heb echt 3 jaar gewacht met veel verdriet tot mijn partner dan toch ja zei en dan die miskraam dus denk dat ik zo nog altijd nie helemaal durf te dromen en zo afwacht tot de moment.. klinkt wat raar mss.. 😀 khebr zelf geen verklaring voor.. gaat heel vreemd zijn.. 😀 ik duim nog elke dag dat alles goed verloopt 🍀. Laat me weten hoe je je verder voelt he en zeker na dat je langs je huisarts bent geweest! Ik duim alvast! 😘

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ah goed, je kan idd dan even bloedprikken ofzo,goed idee!. Ik weet ook dat ...
Aaah ja snap heel goed dat je dan graag wilt dat ze een eigen dag heeft. Even spannend allemaal dus! Wel een hele mooie maand, juni, om een kleine te krijgen. En hebben jullie ook al de naam of wordt dan nog wat later? Ik heb nog steeds een gevoelige rechterborst. Las ergens hier op het forum een topic met 3 vrouwen die dat hadden en waren ook alle drie zwanger........ Dus ik vind het wel spannend. Ben gister en vandaag ook wat misselijk. Een beetje een raar gevoel. En mn darmen maken wat werkuren. Ik vind het allemaal spannend. Het zou zo mooi zijn als het nu eindelijk lukt.. Ook omdat er nu dingen gebeuren die ik gewoon niet herken. Maar ik heb bijvoorbeeld totaal geen afscheiding en naar mijn idee heeft bijna elke zwangere vrouw dat haha.. Even deze week afwachten en wellicht einde van de week een testje proberen. In Nederland zijn ze volgens mij niet zo happig op een bloedtest.

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hahah ja precies dat.. Ja het is heel gek. Heb voor de zekerheid even de hu ...
Moeilijk he, wanneer je je NOD niet goed kent. Mijn cyclus ook nog zo onregelmatig! eerste was 36 dagen, 2e was er 42. Als ik daarvan gemiddelde neem zou NOD pas 24 maart zijn. Wil ook geen ovulatietesten gebruiken en heb naar afscheiding gekeken, en dan dacht ik dat mijn NOD vandaag al zou zijn... Helaas negatief! Maar ben wel al een paar dagen moe en een beetje misselijk, en heb meer afscheiding dan normaal... Geen idee wanneer ik nu opnieuw moet testen... Zal sowieso een paar dagen terug afwachten en misschien dit weekend nog eens testen.

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Aaah ja snap heel goed dat je dan graag wilt dat ze een eigen dag heeft. Ev ...
Ja we zijn wel uit de naam . Het lastige is dat mijn beste vriendin ook op dit forum zit 😂. Ze heeft groepje nog steeds niet ondekt maar kga het toch niet riskeren om hem te typen 🙊. Je zal zien dat ze dan net dit topic zal openen 😂 maar ik deel sowieso achteraf een leuk fotootje met naam 😉. Ja Juni komt eingelijk mooi uit. Mijn man sta in het onderwijs. Dus met die 15 dagen verlof bij de geboorte en 2 maanden vakantie is een hele grote periode gecoverd en kunnen we mooi in alle rust samen groeien in het gezinsleven. vind het wel een fijne gedachte. En het mooie weer natuurlijk 🥰👌. Ja spannend hè! Wat stom dat ze geen bloedprikken dan weet je alles direct. In België doen ze dat super snel 😀. mss op aandringen? Hahaha ik weet niet of dat helpt 😂🙊. De afscheiding is bij mij pas na een maand zwanger ofzo gekomen dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Dat heerlijke kwaaltje krijg je sowieso nog 😉🤭. Geen ontlopen aan haha! Oh vind het ook zo spannend voor jou nog een paar dagen wachten of even horen wat je dokter zegt. Ik heb mijn test gedaan een week voor mijn NOD alle ik denk op maandag en vrijdag NOD omdat ik ineens zo in de knoop zat met mezelf 😀. En die was al hartstikke positief toen. Afhankelijk van je eisprong en innesteling kan dat dus zeker. Dus als je op vrijdag test en het is wat te vroeg omdat je het niet zeker weet dan kan hij alsnog positief zijn en anders na een paar dagen nog eens herhalen want mss is het nog een plekje in de baarmoeder aan het zoeken he. Het is jou idd super hard gegungd meid!❤ hou me morgen op de hoogte he!🍀🍀🍀🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ja we zijn wel uit de naam . Het lastige is dat mijn beste vriendin ook op ...
Hahaha nee dat snap ik! Te groot risico. Wachten gewoon netjes! En heel fijn dat de vakantie zo mooi overloopt. Dat is extra genieten! Ben je nou ook allemaal cursussen aan het doen omtrent de bevalling? en Is Mel nu niet bijna al aan het bevallen?! Nou ik merk nu, dat mn linkerborst ook lichtelijk gevoelig wordt ergens in de verte. PFfffff wat een ellende hahaha misschien haal ik toch even een early test voor dit weekend sowieso zodat ik evt een testje kan proberen. Ik moet morgen sowieso naar de huisarts voor iets anders, en dan geef ik ook dat gelijk van mn borst aan. Zou ze kunnen voelen denk je als het evt van een zwangerschap is? Of is dat niet mogelijk?