4166 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hahaha nee dat snap ik! Te groot risico. Wachten gewoon netjes! En heel fij ...
Ik heb een hele leuke boek gekregen waar je zo week per week kan lezen op een leuke manier wat de zwangerschap met je doet. Hij heet " ik ben zwanger!" Vind hem persoonlijk heel fijn. Der sta zo wat je kan ervaren en hoe de baby groeit en wat je eventueel kan in orde maken maar allemaal heel luchtig. Voor de rest euhm.. niets 😀 ik heb fybromyalgie dus ik ga ons dochtertje krijgen met een keizersnede en mag geen borstvoeding geven. Dus de curcussen zijn overbodig voor mij. Gewoon de angst overwinnen van de epidurale en de gedachte dat ze in je snijden terwijl je wakker bent 😀 dus wrs ga ik lekker panikeren. Maarja dat is ook een vorm van zelfkennis he 😂🤭. Daarnaast wou ik wel zo boeken over opvoeding lezen maar dan constateer je dat er 20.000 manieren zijn en je zelf nog geen stijl hebt. Dus ga ik het wel lekker ondekken en er in groeien met de baby pakt. Ik laat het op mij afkomen. Ja ik denk dat Mel idd redelijk dicht aan haar bevalling zit.. de laatste keer was het nog 10 weken dat ik ze had gehoord dus ik vermoed dat dat zeker aan het korten is! Khoop op een leuk fotootje hier, maar dat zal wel 🥰. Oh ja spannend. Koop er dan geen van kruitvat, Die geven soms foutieve info. Ik las het ergens en vond het zelf lastig om dan de uitslag te geloven. Negatief of positief 😀 die van action werken prima! Gho ik denk niet dat je huisarts op basis daarvan ga kunnen zeggen dat het aan de een zwangerschap kan liggen. Het kan hormonaal zijn maar ja welke hormoontjes dit net zijn kunnen ze alleen maar weten met bloed prikken of een testje vermoed ik. Maar vragen kan altijd he! Ik vind het zo spannend voor jou, die gevoelens komen allemaal terug van in het begin 😀.

3 jaar geleden

13 maart...de ochtend getest en positief! Was blij verrast want dit keer had ik geen goede hoop. Alle maanden hiervoor alle symptomen en geen zwangerschap. Vorig jaar februari mk met 7 weken en daarna niks meer...je wilt je gedachten verzetten en er niet mee bezig zijn maar elke week voordat je ongesteld moet worden is KILLING...! Dus ja heel blij en zeer welkom hier🤗🤗 mijn vriend word voor het eerst vader en zelf heb ik al 2 kids (8 en 10 jaar). Ik ben alleen zo bang om blij te zijn omdat het nog zo pril is...

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ik heb een hele leuke boek gekregen waar je zo week per week kan lezen op e ...
Oh jeetje wat een spanning dan toch wel..Wat is fyrbro huppelepup? Haha ik ken het niet.. Misschien ook wel fijn weer juist dat je weet dat het sowieso zo gaat toch of niet? Hoe ben je er zelf onder? En idd opvoeden moet je ervaren denk ik ook.. Dat leer je door te doen! Ik heb vanmiddag om 14:15 afgesproken bij de huisarts. Heb nu al 10 dagen dat ik dit gevoel heb in mn borst, daar schrok ze een beetje van.. Maar toen ik de klachten beschreef , zei ze kan heel goed hormonaal zijn..

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Oh jeetje wat een spanning dan toch wel..Wat is fyrbro huppelepup? Haha ik ...
Fybromyalgie is een aandoening aan je spieren en gewrichten. Dat je er vaak pijn aan hebt of ontstekingen krijgt. Behoort eingelijk tot de groep van reuma maar is geen echte reuma. Het zweeft zowat overal tussen 😀. Het komt er op neer dat je spieren en gewrichten vaak pijn doen en dat je vermoeid bent en ze hebben dat kind een naam gegeven 😂. Ja het is wel fijn om te weten waar je aan toe bent. En ik vond het ook wel fijn om te weten hoe alles gaat verlopen en de einddatum enz.. Maar langst de andere kant nu het dichterbij komt en je weet je datum ( binnenkort dan)😀 is het ook wel stiekem eng. Hahaha maar dat zal ook wel zo zijn als je gewoon zal bevallen denk ik 😀. wij houden beide wel van controle dus mentaal is het mss zeker niet slecht voor ons om voor te bereiden. Alleen kijk ik niet uit naar de ingreep zelf en het herstel. Ik duim dat het wat voorspoediger zal gaan dan de zwangerschap 😂. Oh khoop dat snel kwart na 2 is, dat je even een beetje spanning kan lossen en hoort wat de huisarts zegt! En dan duimen dat ze iets zinnig te vertellen heeft 😂.

3 jaar geleden

Oké kom net van de huisarts. Die zegt niks aan de hand , is iets hormonaals. Ze zegt nog zou nog niet testen en wat doe ik.... ga ik testen.... negatief of course. Men, ik word soms een beetje moe van mezelf 🤯🤯🤯

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Oké kom net van de huisarts. Die zegt niks aan de hand , is iets hormonaals ...
Haha ik snap u wel, het is sterker als u zelf he 😀. Als het een troost zij zijn, ik had exact hetzelfde als u gedaan 😀. Ge wilt antwoorden maar het lastige is dat ge zo heel het " process" niet kunt versnellen 🤦‍♀️ dus een test u wrs ook geen uitsluitsel geeft nu. Wat een mindfuck weeral! Probeer nog even af te wachten en nu zeker een ruime paar dagen niet te testen zodat je wat meer kans maakt dat de cyclus wat rond geraakt en je uw bevestiging krijgt van waar je staat deze maand. Ik vind het gewoon zo stom dat ze je niet wat op wet helpen door bv een bloedonderzoekje om te zien waar je in je cyclus zit enz. Dat is toch een hulp voor uw mentale welzijn denk ik dan. anders blijfde u zo ma dingen afvragen en maken in uw hoofd. Hoe weet gij nu wanneer gij sushi kunt bestellen met of zonder de rauwe vis... 🤭😉. Hou me op de hoogte van het verloop he! Vind het echt leuk dat je er terug bent ! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Haha ik snap u wel, het is sterker als u zelf he 😀. Als het een troost zij ...
Hahaha ja verschrikkelijk. Gister was weer even een baaldag, merk dat ik die elke cyclus wel een keer heb. En nu ben ik weer chill en denk ik gewoon rustig afwachten, het komt allemaal vanzelf. No stress. Ik hou je zeker op de hoogte!!!!! Jij mij ook, hoe je je voelt enzovoort.

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hahaha ja verschrikkelijk. Gister was weer even een baaldag, merk dat ik di ...
Ja dat snap ik wel.. ookal laat je alles op je afkomen is het normaal dat je altijd met dat sprankeltje hoop zit en als dat belletjes dan doorprikt wordt is dat balen he. Maar je moet zoals je doet ook zo een baaldag toelaten aan jezelf. Zeker niet vreemd he! Voila dat is gesproken! Tuurlijk we houden elkaar op de hoogte 😘.

3 jaar geleden

Hey Charlotte, hoe voel je u ondertussen? 😘

3 jaar geleden

Ik wilde NET berichtje sturen.. Volgens app vandaag NOD, en ja hoor net naar de wc en kassa. 😫😫😫 Beetje balen. Volgende maand weer even met ovulatietesten, nu eerst lekker slapen en balen, morgen weer koppie omhoog. Hoe is het met jou? Lekker weekend ook?

3 jaar geleden

Hee meiden! Wat leuk om te lezen dat je weer terug bent charlotte! En wat kl*te om te lezen dat je nog geen goed nieuws heb😔 ik had het je zo gegund! Hopelijk snel eindelijk goeds nieuws voor jou ik ga mee duimen ❤ Mischien een beetje rot voor jou dan om dit te lezen.. maar ik ben afgelopen zondag bevallen van onze dochter noa 😭❤ de tijd is echt voorbij gevlogen en wij maken het heel erg goed! Ze is uiteindelijk 2 dagen voor mijn uitgerekende datum geboren doormiddel van inleiding omdat ik al 3 dagen met gebroken vliezen rondliep, eenmaal ingeleid ben ik ongeveer 10 uur later in bad bevallen om 19:04. Ik gun jullie dit gevoel ook echt allemaal😞❤

3 jaar geleden

Mijn nod is 23 maart a s dinsdag! Deze test gister gedaan met mijn vriend en we hebben al een klein dansje gedaan! Hopelijk dinsdag nog een sterkere streep we gaan duimen! ❤️ ( ronde 3 )

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Hee meiden! Wat leuk om te lezen dat je weer terug bent charlotte! En wat ...
Oh Mel ! Wat een fantastische nieuws!😍 zo een kleine knapperd die dochter van jou! Fijn te horen dat jullie het ook goed maken! Tof dat je zo een fotootje post ! Altijd fijn om te zien. Doe je goed. Proficiat he mamaatje!😍

3 jaar geleden

Reactie op Melsvd

Hee meiden! Wat leuk om te lezen dat je weer terug bent charlotte! En wat ...
OMG OMG OMG HOE LEUK!!!! Geen sorry zeggen, ik ben niet voor niks weer terug. Juist omdat ik dit wil horen en zien! Wat lief en wat een mooie naam❤️❤️ Gefeliciteerd wijffie! Hoe zijn de eerste dagen bevallen als gezinnetje? Ik heb weer goede moed hoor ladies. Cyclus is weer chill 28 dagen, volgende maand weer met testjes proberen en dan zien we het wel weer. Hormonen genoeg gehad de afgelopen weken haha..

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Ik wilde NET berichtje sturen.. Volgens app vandaag NOD, en ja hoor net naa ...
Oooh wat zuur😑. Ja balen is terecht he mag zeker ook! Goed dat het weekend is en je de tijd even voor jezelf ook kan nemen en niet met een baaldag moet gaan werken. 😘.Ik was persoonlijk fan van die van action altijd heel duidelijk en juist. En ze kosten niet zo veel. Dus 3 pluspunten 😂. Ga lekker veel spulletjes halen die je lekker vind! Het MAG😘 Wij gaan in de tuin wat genieten van het zonnetje met onze dikke jas aan. Wat vitamientjes D opdoen 😁. Nooit slecht!

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oooh wat zuur😑. Ja balen is terecht he mag zeker ook! Goed dat het weekend ...
❤️❤️ lief! Had in mn vorige post naar Mel ook nog wat erover gezegd. We gaan we gewoon weer voor!

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

❤️❤️ lief! Had in mn vorige post naar Mel ook nog wat erover gezegd. We gaa ...
Oh ja daar had ik lekker overgelezen sorry 😂! Wel fijn om te horen! Doe je goed 🙌😍

3 jaar geleden

Wat lief meiden! Dankjewel ❤ De eerste dagen zijn heel goed bevallen! Ze is vandaag al een week oud, en heb heerlijk last van kraamtranen af en toe haha maar we hebben een hele fijne kraamweek gehad met een super kraamhulp die helaas vandaag voor het laatst was. Ook weer een soort mijlpaal.. Maar we zijn super dankbaar en genieten volop!! Heel goed om te lezen dat je zo positief bent en blijft charlotte! De aanhouder wint he.. toevallig zei onze kraamhulp vandaag dat 5 maanden ook echt wel snel was om zwanger te raken (in ons geval) wellicht ook weer positief om te horen voor jou😊

3 jaar geleden

Omg meiden!!! Ik ontvang ook dus geen meldingen meer ben ik achter. Ik heb heel wat gemist 😂😂😂. Net alles even terug gelezen! @ mel gefeliciteerd met jullie kleintje, wat een bijzondere ervaring hè, zo’n hummeltje. Geniet ervan! @charlotte wat fijn om te lezen dat je er weer bent, en jammer dat het nog niet met goed nieuws is. Maar ook zonder zwangerschap vinden we je gezellig want we misten je wel. We vroegen ons al af hoe het met ging! Hopelijk snel een positieve test, dan is het clubje pas echt compleet 😘! @sofie, ik heb ook fybromyalgie, maar heb nog nooit gehoord dat je daar een keizersnede voor zou krijgen. Ben bij mn eerste dochter ook gewoon natuurlijk bevallen. Wel met ruggenprik uiteindelijk omdat Ik helse rugweeen had die niet op Te vangen waren, en het veel te lang duurde. De ontsluiting vorderde daardoor niet. Na de ruggenprik was het binnen uurtje gebeurd omdat mn lijf kon ontspannen, maar dus wel natuurlijke bevalling. Voor ik de ruggenprik kreeg heeft het bad heel erg geholpen tegen de weeen, en tegen de pijnlijke spieren. Maar is het in België gebruikelijk dat je dan een keizersnede krijgt? Of is dat om een andere redenen? Hier alweer 29 bijna 30 weken. En ik ben echt aan het aftellen. Zijn nu al een heel eind met de babykamer ook, laatste dingetjes aan het afronden. Ik heb nu sinds 2 weken ook zwangerschap suiker, en ontzettende uitslag op mn benen waarvan ze niet weten wat het is ( en jeuken, vreselijk ). Ik krijg deze zwangerschap echt alle kwalen cadeau geloof ik. Nou ik ga weer vaker hier checken aangezien ik geen meldingen krijg, want ik had teveel gemist nu 😂!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Omg meiden!!! Ik ontvang ook dus geen meldingen meer ben ik achter. Ik heb ...
Hey Mandy! Huppaa, leuk dat je er ook weer bent😍. Nee de keizersnede is omdat ik slechte heupen heb. Ik heb er o.a artrose in en moet op terwijn nieuwe heupen krijgen. Om ze niet verder stuk te maken kiezen ze voor de keizersnede. Ze kunnen moeilijk inschatten hoeveel schade het zou opleveren. Dus hebben we in samenspraak gekozen om toch maar voor de zekerheid te kiezen en niets verder te beschadigen. Ik heb het met mijn fybro wel heel moeilijk met de zwangerschap.. Alle ik moet het anders zeggen, ik heb het moeilijk met de zwangerschap maar ik heb geen idee of het daar iets mee te maken heeft 🤣. Tis altijd snel gebeurd om daar iets op te steken pakt 😂🙊. Kheb ook massa's kwaaltjes helaas. Vanaf 8 weken niet meer op het werk geraakt 🤦‍♀️. Gisteren mijn 28 weken echo gehad en alles was prima in orde. Het gaat geen zware grote baby worden maar ze zit mooi op de curve en ze zit op percentiel 28 👍🥰. Nog 11 weekjes aftellen. Zal er snel zijn! Heb je al een grote buik? De mijne begint nu zowa te komen. Zal sebiet een fotootje er bij zetten. Hihi! Fijn om te horen dat ook alles goed gaat bij jou, wel kl*** dat je zwangerschapssuiker hebt, moet je insuline en al spuiten? Pff.. Blij dak daar aan ontsnapt ben!😁 hier ook de babykamer geleverd, nog wat inrichten enz.. ben begonnen met kleertjes wassen en dan kunnen die ook de kast is ! Oei, die uitslag is ook niet leuk. Heb je iets tegen het jeuken? hopelijk is het snel over! Fijn je weer gehoord te hebben! ❤