4166 Reacties

3 jaar geleden

Nee, hoef gelukkig geen insuline. Alleen nog prikken & op dieet. Lijkt allemaal mee te vallen en tis goed te doen, maar tis goed opletten en doei snack cravings 😭! Had crème tegen huid schimmel, daar dacht de huisarts aan. Helaas is het nog steeds niet weg, en de huisarts weet ook niet wat het dan wel is. Nu smeren met sudocreme of vaseline en wachten op een oproep van de dermatoloog! De jeuk is gelukkig wel ver verdwenen! Mijn buik is echt gigantisch, al vanaf het begin eigenlijk. Maar dat was bij mn eerste zwangerschap ook. Vant weekend foto’s laten maken in het bos, zal er ook een plaatsen. 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Nee, hoef gelukkig geen insuline. Alleen nog prikken & op dieet. Lijkt ...
Oh wow seg, wat een mooie foto. Eentje voor in de boekjes 😍! Je ziet er goed uit! Wel goed dat je geen insuline moet spuiten, wel zuur van dat dieet. Maar alles voor die baby he 😉. Ik heb niet zoveel met eten momenteel 😂. Ik vermoed na de zwangerschap alles te willen eten wat ik nu vreselijk vind of niet mag eten... Kheb al grootste plannen ze!😂😂 kga niet bijkomen tijdens maar na de zwangerschap 😂. Goed te horen dat je jeuk wel weg is ! Dat is toch al iets he! Een zwangerschap doet rare dingen he. Zo heb ik sinds het begin altijd al plekken op mijn tong.. die komen en gaan en verplaatsen.. ook super vreemd 😂 en ook soms lastig wel. Maar geen remedie voor te vinden.. achja.. tis wa het is.. kzet het mee op mijn lijstje hahahah!

3 jaar geleden

Hey Charlotte, hoe is het met jou? Klaar voor een nieuwe ronde. 🙌💪? komt een lekker weertje aan en vakantie voor jou, niet? Of is dit pas in Mei?

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey Charlotte, hoe is het met jou? Klaar voor een nieuwe ronde. 🙌💪? komt ...
Hoooi!😊😊 Het gaat goed, idd weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Volgens de app aankomend weekend eisprong dus we gaan eens kijken wat mn lichaam gaat doen deze week! Ooooh ja morgen super lekker en helemaal chill. Vakantie begint hier 24 april pas haha, maar goed dat is het natuurlijk zo.. Hoe is het met jou?? Wanneer gaat je verlof in?( sorry als je dat al gezegd hebt, maar houd het niet meer bij haha)

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hoooi!😊😊 Het gaat goed, idd weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Volgens de a ...
Hey, fijn te horen dat alles in orde is en je met de volgende ronde kan beginnen! Ben ook benieuwd wat je lichaam zegt 🍀. Ah oei foute vraag dan hahaha dat is nog net geen maand 🤣 sorry!🤦‍♀️ Met mij alles prima vandaag wel even in het ziekenhuis op controle gemoeten voor harde buiken. Blijk een heftige blaasontsteking te hebben dus wat antibiotica en kzou er snel weer boven op zijn. 😀💪! Haha, geen enkel probleem Ben ook slecht in het onthouden van zulke zaken😀. Ik ben vanaf mijn 8 weken tot einde zwangerschap thuis geschreven omdat het zo een ellende .. Dus kheb een jaar verlof gekregen 🙊🤣 schandalig eingelijk.. Maar twas wel nodig kzou niet kunnen werken. Ben tussen de 8 en de 24 weken heel ziek geweest tot het punt dat ik ondervoed en uitgeput was. Nu momenteel kan ik wat binnenkrijgen maar mag en kan ik het mij niet permitteren om zelf teveel energie te verbruiken want dat moet allemaal naar de baby gaan zodat die goed kan groeien. Ik kan nog te slecht eten voor ons beide van voldoende energie te voorzien. Dus doe ik het gewoon rustig aan en kruip ik beetje per beetje naar die eindmeet. Ik hoop dat ik nu met het mooie weer is een paar fijne dagen/weken kan ervaren voor dat de kleine er is.. want twas best wel een heavy "strijd" om hier te geraken. Ookal besef ik dat ik heel veel geluk heb. Het is mentaal en fysiek toch erg moeilijk bij mij helaas. Maar met het einddoel voor ogen en die mooie beloning. Weten we waarom we dit doen he 😍🙌. X

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey, fijn te horen dat alles in orde is en je met de volgende ronde kan beg ...
Hahaha nee geeft niet! Sinds gisteren eiwit-achtige afscheiding gehad. Blijft toch lastig inschatten wanneer dan je eisprong komt, maar ga wel van deze week uit. Nu om de dag gezellig maken en dan wachten we weer rustig af!:) Het is allemaal wat. Wilde eigenlijk ovulatietesten gaan doen, maar nu denk ik weer.. dat zorgt ook weer voor onnodige onrust. Laatste keer dat ik dat deed, had ik ook een positieve test en was de eisprong alsnog veel later dus 100% garantie is het ook niet. Spannend weer! Wow ja Sofie, wat pittig.. Kan me voorstellen dat dat echt wel invloed heeft op hoe je je voelt. En dat je dan even denkt pfff waar doe ik het voor.. Maar gelukkig wordt je meisje steeds groter en komt het einde steeds dichterbij!

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hahaha nee geeft niet! Sinds gisteren eiwit-achtige afscheiding gehad. Blij ...
Ja ik snap wat je bedoelt met die ovulatietesten. Ik heb toen ik ze gebruikte een extra " regel" bijgevoegd op het einde dat als de test positief is ik 3 dagen erna ook nog steeds als de hele vruchtbare periode zie. Ik had ook het gevoel dat die voor mij precies wat later kwamen dan de test zei.. mss kan je hem in combo met uw eigen kennis van je lichaam gewoon wat als indicator gebruiken. Je moet gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt he. Denk dat dat nog altijd het beste is. 😉 ik vind het knap dat je alle signalen van uw lichaam al kent. Ik bakte er echt niets van op dat vlak 🤣. hoe lang ben je nu ondertussen aan het proberen? Ja sowieso als ze lekker groeit en ik positieve afspraken heb dan is dat altijd een goeie boost om waar verder te doen. Nog 10 weken ongeveer dus kan beginnen aftellen se 🙌.

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ja ik snap wat je bedoelt met die ovulatietesten. Ik heb toen ik ze gebruik ...
Sofie even je hulp!!!!! Wat denk jij? Loopt dit nou op? Volgens de app zou dit weekend mn eisprong zijn, maar afgelopen week(ook gister) eiwit-afscheiding. En nog geen positieve ovulatie test. Denk je dat ie nog komt? Onderste is van vanmorgen.

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Sofie even je hulp!!!!! Wat denk jij? Loopt dit nou op? Volgens de app zou ...
Ho stom dat ik geen meldingen krijg ! Sorry dat ik je berichtje heb gemist 🤦‍♀️ ik denk dat hij nog wat donkerder kon maar ik heb bij mezelf gezien dat het ook wat afhankelijk is van jezelf en de test dus dat je zowa moet vergelijken me de verschillende maanden. Maar als ik zo een testje had dan begon ik wel alvast met klussen en dat deed ik ondertussen nog wel de testen tot ze negatief waren 😀 op die manier was ik sowieso zeker 🤣 en nadien als ik mijn eisprong zowat door had dan kluste ik na een positieve test nog zeker 3 dagen door. Voor de zekerheid 🙊. Ik moet weer elke dag zelf komen checken hier! Enorm lastig dat die meldingen uitgezet zijn.. 🤦‍♀️ sorry Nog is! Ik hoop dat je ondertussen je eisprong hebt gekregen! Wat denk je zelf? Wanneer zou je NOD ongeveer zijn? Xx

3 jaar geleden

Hee meiden, mijn meldingen doen ook een beetje raar af en toe. Maar hoe gaat het nu inderdaad charlotte? Hoop dat je je eisprong gehad heb en goed geklust hebb🤣 Nog maar 10 weekjes sofie😵 ik kan je zeggen het is het echt allemaal 100% waard alle kwaaltjes!!

3 jaar geleden

Hee lieve meiden! Geeft helemaal niks. Ik heb het zelf ook uitgezet haha vind het al lief dat jullie reageren. Deze test heb ik vanmorgen gedaan.. heb niet echt het idee dat ie lichter is, dus denk dat het nog komt. Blijf deze week nog even testen en gezellig maken(even kijken of dat lukt, mn vriend is een beetje moe van stress. Dus gaan niks forceren , moet wel leuk blijven😊😊😊). Thanks voor het meedenken!!!! Mel, hoe is het met jou? Inmiddels goed hersteld? en hoe is het met de kleine?

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hee lieve meiden! Geeft helemaal niks. Ik heb het zelf ook uitgezet haha vi ...
Ik vind het opzich al vrij donker hoor de test.. zou inderdaad zeker proberen het gezellig te maken deze week, maar het moet natuurlijk geen moetje worden! Blijf je wel doortesten nog? Lief van je! Jaa hier alles helemaal goed, ik ben eigenlijk al weer helemaal hersteld van de bevalling wat ik echt super snel vind maar probeer mezelf wel soms tegen te houden in alweer te veel dingen willen doen en bijvoorbeeld heel zwaar tillen.. dat op advies ook van de kraamhulp. En met noa gaat het ook heel erg goed! Hier een fotoje van ons. Kusjes🥰

3 jaar geleden

Hey Mel! Wat een mooi fotootje 😍 fijn te horen dat alles zo vlot gaat en dat jullie beide het goed stellen! Wat een schattig poppemieke ook! Hoe groot was Noah en hoeveel woog ze? Al goed dat de kraamzorg bestaat om je wat in het gareel te houden 😉. Jaaa tzijnr nog 9 zelfs whuuuuut 😱... Ik kan het mij moeilijk voorstellen. Het kamertje staat er wel bena. De keertjes in de kast en begin mei ga ik de rest van de meubels doen zoals het park en de verzorgingstafel enz. Als ik vroeger zou bevallen, kheb de sleutel aan ons mama gegeven.. regel het 🤣🤣🤣 ze staan in de garage de meubels hahahahahaahah 🙌🤣. @Charlotte ik vind hem idd donker nog even blijven klussen dus maar idd zodat het leuk blijft dat snap ik! Oei hoe komt dat je vriend veel stress heeft ? Blijf idd nog even voorttesten. Ik had hem ook soms 3 dagen op dezelfe kleur! Wat betreft de meldingen, ik wou ze weer opzetten maar ik vind het nergens meer terug 🤣🤦‍♀️ dus als iemand tips heeft hahahaha! Hou ons op de hoogte Charlotte! ❤

3 jaar geleden

AAAAH DIE FOTO! Haha zo leuk. Wat een knap kind!!! ❤️zo fijn dat alles zo goed gaat! Erg leuk om te horen. Ruim een jaar geleden dat we alweer in contact kwamen zo he! Leuk toch?! Dat dat nu nog zo is. Mijn vriend heeft een eigen zaak en ja dat is natuurlijk het afgelopen jaar deels dicht geweest en heel veel geldzorgen.. dus dat is niet fijn. Maar ik blijf nog even testen deze week. Denk eerlijk gezegd dat het nog komt. Hoop deze dagen een positieve test te krijgen en anders.. Zien we het wel. Aan de hand van mn afscheiding lijkt het er wel nog aan te komen en idd de testen zijn redelijk donker. Dus elke ochtend even een testje proberen 😊 ik houd jullie op de hoogte lieve meisjes! Super super fijn om er zo met jullie over te kletsen en super lief dat jullie , ondanks dat het bij jullie al geslaagd is, zo met me meeleven. Doet me erg goed! 🥰

3 jaar geleden

Ik doe nu trouwens elke dag een warme kruik op mn buik 😂😂😂 in mijn herinnering heeft een van jullie dat ook, of zoiets, gedaan. Met warmte. Omdat een warme baarmoeder goed zou zijn?!? Kent een van jullie dit? 😂

3 jaar geleden

@sofie dankjewel ❤ noa was 3810 en 54 cm.. ze heeft vrij lange benen haha dat voelde ik ook in mijn buik al. Super spannend allemaal, aftellen voor jou😍 ben heel benieuwd. @charlotte lieff Dankje ❤ jaa bizar he dat we eigenlijk al een jaar contact hebben nu 😯 super leuk. Wat vervelend voor je vriend.. hopelijk word alles snel een beetje normaal en kan hij weer lekker normaal werken! Houd ons zeker op de hoogte wat betreft de testen🥰

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Ik doe nu trouwens elke dag een warme kruik op mn buik 😂😂😂 in mijn herin ...
Ja ik deed dat altijd!😀 en ik dacht dat Mel een tip had voor de voeten altijd warm te houden ook 🙊! Daar herinner ik me vaag iets van 🙌😍! Oh ja, dat kan ik mij voorstellen dat dit geen leuk en heel stressvol jaar voor hem is. Zulke dingen calculeer je niet in als je op je zelf begint. Hopelijk loopt het toch nog los en is met het vaccineren het einde van die lijdensweg in zicht! Ja tuurlijk supporter ik mee! We zijn hier samen aan begonnen dan maakt je dat ook gewoon lekker samen af toch!😘 @mel slanke dame met lange benen.. wat wil je nog meer 😉 de droom van elke vrouw!😍🙊 de gyn. Had hier een schatting gemaakt en gezegt dat de baby 49.cm zou zijn en 3kg200.ben is benieuwd hoe het gokke haar ligt als ze geboren is 🤣. Heb je je pakjes van maat 50 nog kunnen aandoen dan? Of totaal niet?

3 jaar geleden

Oké ladies.. bovenste van vandaag en dan de onderste van zondag. Wat denken jullie? 🤯 Hij is wel donker he?! Het is wat.. zou toch voor rust moeten zorgen😂 Jaaa is niet fijn. Maar komt goed, we blijven lief voor elkaar. Dat is het belangrijkste. Sofie, wanneer word je gepland voor de bevalling? Hoe lang van te voren ongeveer?

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Oké ladies.. bovenste van vandaag en dan de onderste van zondag. Wat denken ...
Hij is precies idd wat donkerder als ik de foto zie! Ik heb wel nooit me zo een stokjes gewerkt. Khad die van action. Die kleurde precies net iets anders. Maar zo als ik ze aflees zit je precies wel in je piek ! Hahaha nee dat is altijd zowa lastig omdat je zelf iets in je hoofd hebt en dan wrs nog een appke volgt en dan die stokjes en dat komt allemaal niet overeen met elkaar hahaha!🤣 maar ik zou de stokjes het meeste vertrouwen. Ge ze goed bezig 💪 ja voila lief zijn voor elkaar is het belangrijkste he!😍 normaal zou dat rond de 39 weken zijn.. Dus over 9 weken 😱😱😱🤣 .. tga der volgens mij super snel zijn! ik kijk wel uit naar mij goed voelen en terug alles deftig te kunnen eten en gene rugpijn meer enz... tga een zaligheid zijn 🙊🤦‍♀️. Ga je nog even doortasten tot het weg is? Dan kan je zelf zowa zien hoeveel dagen je een piek hebt en wnn hem afneemt he.. Als je dan een patroon erin ziet dan kan je dat meer loslaten in de toekomst en bij 1 positieve test de andere dagen bijtellen. Meestal zijn die wel wat gelijk.

3 jaar geleden

Oké de bovenste is van woensdag en de onderste van gister. Heb vandaag niet meer gedaan haha want volgens mij veranderd het gewoon niet 😂😂😂 hij is nu of al geweest of hij komt nog, maar ik stop nu met testen. Als volgende maand niet geluk is haal ik denk ik weer andere want dit is niet handy. Ben wel kneiter misselijk opgestaan vandaag.. mijn hemel. Oh zo spannend!!!! Ik ben heel benieuwd naar de naam ook. Dat is toch iets bijzonders dat je dat gewoon mag kiezen!!!