4166 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ja ik deed dat altijd!😀 en ik dacht dat Mel een tip had voor de voeten alt ...
@sofie haha ja dat is waar. Ook helemaal prima toch 49 cm en mooi gewicht ook. Ben benieuwd of het klopt inderdaad Jaa in bet begin kon ze alleen 50 aan ( maar voor sommige pakjes met voet eraab vast was ze wel te lang) en nu kan ze sommige dingen van 56 ook al aan maar 50 zitten ze wel echt in in het begin heb ik gemerkt. Klopt meiden ik deed altijd rond de innesteling zorgen voor warme voeten🤣 dat had ik toen ergens gelezen maar geen idee of dat uiteindelijk geholpen heeft. Ik denk inderdaad dat die al geweest is charlotte, ik zou die van de action aanraden ook! Vond die super fijn. Ik heb ook uiteindelijk wel clear blue 2 maandjes gebruikt als ik een positieve ovulatietest had, dan wist ik zeker als ik een vaste smiley had dat ik erin zat! Uiteindelijk ben ik toen ook zwanger geworden...🤭

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Oké de bovenste is van woensdag en de onderste van gister. Heb vandaag niet ...
Ik vind dat die van gisteren terug minder gekleurd is dan de vorige! Dus ik ( denk) dat je piek gepasseerd is! Nu afwachten spannend!🍀😍.. Ja ik denk dat elke ervaring wat anders is ik ben uiteindelijk me die van action zwanger geraakt die me clear blue werd ik gek van.. ik had precies altijd maar knipperende smileys hahahaah! Maar mss kon ik er niet zo goed mee werken ( kan zeker het geval geweest zijn)🤣 ja stom dat die vriendin hier in de chat zit ook.. De kans lijkt mij miniem maar kga het toch niet riskeren. Anders had ik hem sowieso me jullie wel gedeeld hoor ❤.

3 jaar geleden

Charlotte, hoe is heeeeet?😀

3 jaar geleden

Hahah sofie jij stuurde dst en ik dacht nou laat ik nu even testen(afgelopen dagen niet gedaan) en ik las later dat je deze test niet in de ochtend mag doen , maar nu krijg ik dit!!! Dit lijkt me positief toch?!?

3 jaar geleden

Die lijkt mij idd ook positief 🤣! Chanse dak u stuurde 😀.. mss toch nog even 3 dagen wat gezellig maken 😍🙌. Klussen werkt ook stressverlagend had ik ergens gelezen 🤪😉. Hou me op de hoogte!😀

3 jaar geleden

Ik heb geprobeerd om mijn meldingen terug aan te zetten. Maar ken er niet zoveel van 🤣 is benieuwd of het gelukt is!😀

3 jaar geleden

Oh hier ook meldingen uit op een of andere manier en heb weer veel gemist zie ik! Wat een dotje jou kindje mel!!! Om op te eten 😉! Gaat alles verder goed? Sofie wij gaan aftellen hè! Hier nu 32 weken, en kinderkamer is op een paar kleine dingetjes na klaar. Nog 3 weken werken en dan eindelijk verlof! Charlotte, ik ben juist wel 2 x snel zwanger geworden met die testen van clear blue. Die was bij mij ook echt maar 2 dag positief daarna nam die meteen af. Dit lijkt me idd niet handig, je ziet toch continue een streep. Het zal per persoon afhankelijk zijn welk merk goed werkt, maar zou idd even een andere proberen. Ik at bewust ook geen ijs en koude dingen enzo rond de innesteling periode, ook drinken niet te koud. Het schijnt idd echt te helpen. Lekker aan de koffie en thee, lekker broeierig maken in die baarmoeder. Kom op meid, heb er alle vertrouwen in dat het jullie ook nog gaat lukken! Succes 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Die lijkt mij idd ook positief 🤣! Chanse dak u stuurde 😀.. mss toch nog e ...
Hahaha ja super gek toch. Nja ook super stom, want kom er dus vandaag Achter dat deze testen niet met ochtend urine mogen😫😫😫 en ik elke keer braaf net nadat ik opstond.. Nja gelukkig maar dat ik even ging checken! Hoe is het met jou? @mandy ik heb clear blue altijd gedaan, maar laatste keer kreeg ik een vaste smiley en die klopte helemaal niet.. Dus daardoor vertrouwen beetje kwijt😊 lig nu elke dag braaf met een kruik op mn buik

3 jaar geleden

@ charlotte Ik ben er in geslaagd om de meldingen terug aan te zetten. Via de instellingen in je eigen gsm is dat ipv de instellingen in de app. Dus ben terug snel mee me de berichtjes 🙌😀! ooh dat is idd stom dat je dat nu ondekt Charlotte 😀 heb ik ook voor gehad met wat testjes. Trekt het je niet aan 😉 ge hebt goed geklust en nu dit ondekt dus er is niets gebeurd 🙌🍀. Ik ben dinsdag 31 weken, moet nu ook om de 2,5week op controle gaan. Ik ben aan het aftellen se. Ik ben er HELEMAAL klaar mee. ( stiekem zeg ik dit al heel lang 😅). Heb een paar dagen weer achter de rug dat ik amper kan eten en dan nog is de combo met niet slapen van de rugpijn is niet top. Stiekem geen aangenaam gezelschap in huis 🤓😅. Ik wil zo klusjes doen en ik doe die dan ook bv zowa kasten vrijmaken in de keuken voor de babyspullen en dan derna ben ik over mijn limiet gegaan ( die echt niets is 😅) en dan ben ik slecht gezind en labiel.. heerlijk zo een vrouw in huis. Maar mijn man die normaal niet zo geduldig is, is deze 7 maanden al zijn engelengeduld aan het trainen . Dikke pluim voor hem moet ik toegeven 😀. Hier is de babykamer ook zo goed als klaar moet nog het bedje monteren en een behang kiezen maar de winkels zijn niet allemaal even vlot bereikbaar nu in België dus dat is mss voor mei als dat terug kan en anders later. Slaapt toch eerst in een co sleeper in onze kamer. En de box en toestanden zet ik begin mei in elkaar 👍. Kan ik wat aan babygewenning doen 😅. Je kan idd beginnen aftellen nu naar je verlof, zalig he! Hoe groot en zwaar is de baby nu? Meisjes, hopelijk kunnen jullie goed slapen! En alvast fijne werkdag voor morgen ❤. Horen elkaar snel ! X

3 jaar geleden

Hoi ladies, dinsdag opnieuw controle gehad. Baby is 41 cm groot en 1612 gram. Mooi op de curve. Normaal ging ik de datum krijgen maar de OK agenda stond nog niet open 🤦‍♀️. Van pech gesproken.😀 maar ze zei dat het wrs wel die datum zou worden. Super spannend. Kan nu echt beginnen aftellen. Heb gisteren mijn verjaardag gevierd en ben als meter gevraagd door mijn beste vriendin die ook zwanger is, degene die een weekje vroeger is uitgerekend als ik en die ik als meter heb gevraagd 🤣🙌 wel heel toevallig allemaal maar super fijn! Hoe is het met jullie? @Charlotte al enig idee wanneer je NOD er ergens aankomt? Hoe voel je je?

3 jaar geleden

Heee Sofie!!! 😊😊 wat fijn dat je zo goed op schema ligt. Hoe voel je je verder? Beetje rust omdat je nu kunt gaan aftellen? Spannend nog even de datum. Wanneer verwachten ze dat ze wel kunnen plannen? Ik had dus zondag de positieve test, dus ik verwacht dat maandag de 12e dan mn eisprong was en dan nod rond de 26e. Meestal is het geen 14 dagen bij mij, iets minder dus denk dat weekend. Voelde wel gisteren wat steekjes bij mn linker lies. Of Nja meer een beetje van die stralende zeur pijn. Herkent een van jullie dat? Vorige maand had ik sinds mn eisprong enorm gevoelige rechterborst en nu is er niks veranderd. Bijzonder he 🤪

3 jaar geleden

Hee lieve ladies! Moet even van me afschrijven.. had dus afgelopen dagen wat steekjes en vandaag enorme klodder witte afscheiding. Als ik erover op internet probeer te zoeken kom ik echt geen steek verder. Mag ik vragen hoe jullie afscheiding was? En had net een paar keer een redelijke steek in mn rechterborst en wat zeurende rugpijn.. Ik wil nu eventjes heel graag dat het EINDELIJK de juiste symptomen zijn😔

3 jaar geleden

Hé Charlotte! Het zou heel goed kunnen dat je de innesteling merkt. Helaas is dat nog geen goede garantie voor een goede zwangerschap. Heel veel procent gaat dan nog mis. Je hebt pas zekerheid als je die positieve test in je handen hebt helaas. Heftig is dat afwachten hè? Denk dat we allemaal kunnen beamen dat dat killing is. Ik heb wel ook echt de innesteling gevoeld. Zeurderigere menstruatie achtige pijn, terwijl het nog te vroeg was om ongesteld te worden. Daarna paar druppeltjes bloed merkbaar ( innesteling bloeding ), en vanaf die dag voelde ik me anders. Zere borsten, moe, etc. Week later bleek het raak. Ik duim zoooo met je mee dat het voor jullie ook eens een keer raak is en dat je nu idd de innesteling voelt en dat hij ook goed gaat. Hoe moeilijk ook, probeer je kalm en rustig te houden want stress is absoluut ook niet bevordelijk. ( al is het makkelijker gezegd dan gedaan ). Houd ons op de hoogte meid, ik duim voor jullie!!!!

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hee lieve ladies! Moet even van me afschrijven.. had dus afgelopen dagen wa ...
Hey Charlotte, ja het helpt mentaal wel om af te kunnen tellen nog 7 weken. Klinkt een pak beter dan nog 20 weken misserie pakt 🤣. We hebben al een afspraak ingeboekt gekregen voor een covidtest voor ik binnen moet dus ik denk dat de datum wel zal doorgaan. 26 april heb ik een nieuwe afspraak dus dan zal het wel zeker ingeboekt geraken ! khad wel een fijne week ook wel beetje spannend. Ik ben 14 april verjaard dus had wel een fijne week! Ik heb ook lekker zot gedaan en gesolliciteerd officeel voor een andere job. De gesprekken gaan in mei nog door . Topkeuze van mezelf om hoogzwanger te doen 🤣 maarja we zien wel! Wel spannend hihi! Op vlak van je vraag over afscheiding daar kan ik niet op antwoorden... ik heb nooit geen last gehad. Nu met het zwanger zijn heb ik het wel maar dat is pas na 1 maand ofzo gekomen. Ik zal het proberen te omschrijven 🤣. Mijn onderbroek is er altijd vuil van maar ik verkies geen inlegkruisje omdat ik al vatbaar ben voor blaasontstekingen. Soms kan ik het zo voelen " lopen" alsof je je regels hebt. Maar zo heel sporadisch. Meestal in de ochtend als ik heel de nacht in bed heb gelegen. Dan ligt er soms een klein " plasje" in dat doorzichtig wit is en een beetje kleverig.. het is bij mij altijd egaal nooit brokkelig ofzo.. maar mss is dit bij iedereen anders.ik hoop dat je iets aan mijn plastische uitleg hebt 🤣 .. ik weet dat ik ook maar ik denk ook wat verder mss tussen maand 1 en maand 2 felle buikpijn had .. zowa regels maar erg vervelend. Maar de aanloop naar mijn positieve test ben ik niets gewaargeworden. Alle dat ik dacht dat ik er wat doorzat op werkgebied maar mss was dat een combo ..die borstpijn had ik met mijn miskraam ook en ook zere tepels, de 2de keer redelijk weinig last gehad.. nu nog steeds niet super veel.. ghot och weeral spannend hé! Ik ben zelfs zenuwachtig in uw plaats 🤣 ik denk dat de symptomen ook afhankelijk zijn van iedereen zijn lichaam en dat dat zich soms anders manifesteert .. dus op internet ga je mss 10000 verschillende zaken vinden. ( als moet ik toegeven dat ik ook altijd ging Google hoor 🤣) nog even afwachten. Mss moet je je geur eens uittesten! Of er zaken harder stinken als anders.. ! Dat was wel duidelijk bij mij hahahaha! Slaaplekker !

3 jaar geleden

Lief dames dat jullie zo mee denken en meeleven! Gister voelde ik me even verdrietig, en daardoor was ik even op zoek naar bevestiging ofzo, maar ik weet heel goed dat het zo extreem verschilt per vrouw. Dus ik wacht het gewoon rustig af! 😊 Nog een weekje. Ik houd jullie zeker op de hoogte!!!! 😘 Wat spannend Sofie, van je sollicitatie!!!!! Leuk hoor. Spannende dingen allemaal , maar super leuk!

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Lief dames dat jullie zo mee denken en meeleven! Gister voelde ik me even v ...
Heel goed dat je de dingen van je afschrift Charlotte, dat is beter dan er maar in te blijven hangen. Heb ik ook vaak gedaan hoor en doe ik nu nog! Nog even afwachten dus, de werkweek begint terug ( helaas) maar wel een goeie afleiding. Die week zal weer zo om zijn! 🍀

3 jaar geleden

Charlotte, hoe is het met je kwaaltjes?😃

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Charlotte, hoe is het met je kwaaltjes?😃
Helloooo! 😊😊 op dit moment nog weinig.. merk alleen dat mn linker borst wat beurs aanvoelt. Vorige maand was het voornamelijk rechts. Maar that’s it ook. Voelde dus eind vorige week wel wat steekjes , maar ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld word deze maand. We wachten rustig af, ik houd jullie op de hoogte!!! Hoe is het met jou?

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Helloooo! 😊😊 op dit moment nog weinig.. merk alleen dat mn linker borst w ...
Hmm.. die aanloop is altijd zowa lastig hé. Ik kan mij dat nog altijd goed herinneren .. elke keer op dat wachtbankje.. khoop dat je snel duidelijkheid hebt deze maand🍀, jdd hou ons op de hoogte 😍. Met mij is alles prima.. stabiel slecht 🤣 theeft al een term gekregen🙊🙈.. maar mijn humeur is al 3 dagen echt goed dus dat is ook eens fijn!😜

3 jaar geleden

Oh spannend Charlotte! Dat wachtbankje is idd echt lastig. @sofie ben jij al begonnen met baby wasjes / vlucht tas pakken? Ik nog helemaal niet. Ik ga dr toch maar eens aan beginnen vant weekend denk ik 🤪 We hebben nog lekker een midweekje weg geboekt in de vakantie. Wel gedurfd, aangezien ik dan bij thuiskomst 37 weken precies ben. Maar ach, het moet wel gek lopen wil ik daar al gaan bevallen. Ons dametje weegt inmiddels rond de 1180 gram en maakt het goed! Is lekker bellen aan het blazen in mijn buik hihi!