4166 Reacties

3 jaar geleden

1880 Gram bedoelde ik! Irritant dat je je tekst niet kan bewerken!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

1880 Gram bedoelde ik! Irritant dat je je tekst niet kan bewerken!
Oh klinkt perfect hé! bij mij op 31 weken 41 cm en 1612 gram. Begint wel spannend te worden nu hé. Haha nee ik heb hem ook nog niet gepakt 🙈🤣. Ik heb wat last van uitstelgedrag. Als de baby komt op de geplande dag van de keizersnede zal alles in orde zijn. Komt ze vroeger.. heb ik mss een probleem 🤭. oh ja dat is idd wel gedurfd da weekendje weg maar op zich moet het toch gewoon lekker kunnen hé 😍 als ze dan wilt komen, dan zie je het wel. Komt in orde. 👌 Ik heb al wel de babykleren gewassen en in de kast gedaan. Dat is dan ook het enige 🤣. De omslagen zijn al voor de helft geschreven nu nog de andere helft 🙈🤣 ma pff kheb geen energie. De meubels zijn er al allemaal de kinderkamer is in orde. De rest moeten we nog in elkaar zetten.. ochjaa Komt wel allemaal kheb in mijn hoofd dat de 1ste week van mei alles zo goed als in orde moet staan. Dan heb ik nog 4 weken de tijd " normaal" 🤣 Oh je hebt nog een mooie foto van het snoetje! De mijne ligt al klaar en je kan geen foto's meer nemen helaas!

3 jaar geleden

Pff al meerdere malen naar de wc geweest omdat ik ‘dacht ongesteld te worden’.. Heel gek. Volgens de app zou het in theorie nu vandaag kunnen en anders aankomend weekend. Behalve wat beurs gevoel in beide borsten geen symptomen. Hoofdpijn nu wel, maar ja dat kan altijd natuurlijk. Al heb ik dat bijna nooit. Spannend

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Pff al meerdere malen naar de wc geweest omdat ik ‘dacht ongesteld te worde ...
Oh dat is idd wel lastig dat je niet echt weet wanneer je ze kan verwachten hé. Ben je beginnen tellen vanaf de laatste positieve test? Ja deze moment is toch altijd wel ffkes spannend hé om te zien wat je lichaam doet! Hou ons up to date de komende dagen hé!🍀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh dat is idd wel lastig dat je niet echt weet wanneer je ze kan verwachten ...
Jaaa en dat was vorige week zondag. 14 dagen later zou dan deze zondag zijn. Had toen ook voor de laatste keer dat slijm, dus zou goed kunnen. Ben nu aan het zoeken naar vrouwen die totaal geen symptomen hadden en toch zwanger waren, kan natuurlijk maar je hoopt toch op signalen

3 jaar geleden

Op zoek op zoek.. ik had geen symptomen 😀 dus je kan de zoektocht al staken 😉 haha ! Nee nee .. je kan zo een forum openen als je wil hé? Ik lees zelfs nu nog op 32 weken dat mensen geen enkel kwaaltje hebben. ( die wil ik soms wel slagen 🤣🤣😅) ik kreeg ze vanaf week 6 ofzo.. maar er zijn er zeker! Ahja dan is het idd mss nog even spannend afwachten tot zondag/maandag dan! 🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Op zoek op zoek.. ik had geen symptomen 😀 dus je kan de zoektocht al stake ...
Je hebt gelijk ik had het jou ook al gevraagd 🙈🙈🙈 stom hè.. Nou even lekker proberen te ontspannen, ik heb nu lekker vakantie! 😎

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Je hebt gelijk ik had het jou ook al gevraagd 🙈🙈🙈 stom hè.. Nou even lek ...
Ah dan mag ik je deze keer wel een prettige vakantie wensen! 🤩 geniet ervan! Ik snap wel dat je blijft zoeken en Google raadplegen enz tot je weer iets weet. Ik was er zelfs ook elke keer schuldig aan 🤣🤷‍♀️.. tis sterker als onszelf. Geniet van het zonnetje!😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ah dan mag ik je deze keer wel een prettige vakantie wensen! 🤩 geniet erva ...
Vandaag en gister hoofdpijn en sinds vanmorgen wat menstruatie krampen. Dacht toen echt nou daar gaan we maar tot op heden nog niks, terwijl ik eigenlijk nooit echt menstruatie krampen en als het wel zo is, ben ik meestal gelijk ongesteld. Even afwachten vandaag.. 😫

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Vandaag en gister hoofdpijn en sinds vanmorgen wat menstruatie krampen. Dac ...
Oh seg wat vervelend! Hopelijk wijzen die krampen op iets positiefs! Ik weet dat ik er ook enorm last van had maar niet meer in welke week. Leg een warm pittenzakje om de pijn te verlichten! Hopelijk is het innesteling en geen menstruatie 🍀💪. Wordt een spannend weekendje voor jullie !

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh seg wat vervelend! Hopelijk wijzen die krampen op iets positiefs! Ik wee ...
😘😘🤞🤞

3 jaar geleden

Nou iets te enthousiast hahah ongesteld geworden... Deze maand twijfel ik een beetje. Ik heb nog wel redelijk wat ovulatietesten. Misschien dat ik die doe samen met clear blue en zodra de streepjes donkerder worden die erbij pakken. Of dat ik niks doe. Of misschien wat temperaturen?! Nu maar eerst even niks

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Nou iets te enthousiast hahah ongesteld geworden... Deze maand twijfel ik e ...
Oh helaas 😔.. even baaldag zegt. Maar er schijnt een mooi zonneke , probeer wat te genieten. Heb je ondertussen al enig zicht op je cyclus? Ik was altijd fan van de ovulatietesten. Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk. Ik schreef altijd de datums van mijn cyclus op een blad papier en dan als ik ongeveer dacht dat mijn eisprong zou zijn dan begon ik 3 dagen ervoor al te testen zodat ik hem niet kon missen.. en dan legde ik die testen op dat blaadje met de datum 😃 dan kreeg ik elke maand een soort van schema dat ik wel handig vond.

3 jaar geleden

Hoi Lieve Charlotte, hopelijk had je toch een fijne dag. Ik wou je nog een dikke knuffel sturen en slaapwel wensen! Hup samen naar volgende maand 😘😘. 🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hoi Lieve Charlotte, hopelijk had je toch een fijne dag. Ik wou je nog een ...
Heel lief! Heb hele nare krampen al de hele dag, iets wat ik nog niet echt eerder heb gehad dus dat is wel vervelend. Maar voor de rest gaat het goed! 😊 Idd op naar volgende maand en wat jij hebt gedaan is wel een goede. Op een foto kun je het toch minder goed zien steeds.. Heel lief Sofie, dank je wel! Slaap lekker ook voor jou. 🥰

3 jaar geleden

Hé Charlotte. Wat jij schrijft herken ik wel. Het zou goed kunnen dat je lichaam toch heeft geprobeerd een eitje in te nestelen, maar het Toch ergens is mis gegaan. Tenminste dat idee had ik toen heel erg. Maand erna voelde ik me hetzelfde en toen bleek het wel raak. Hopelijk voor jou ook. Geef de moed niet op meid. Mag ik vragen hoe lang jullie proberen zwanger te worden???

3 jaar geleden

Ik lees heel af en toe nog mee hoor dames maar reageer niet veel meer maar wil je ook een dikke knuffel sturen charlotte❤ en wat knap dat je jezelf zo positief kunt houden! Uiteindelijk komt het goed!!!

3 jaar geleden

Lief meiden! Snap het heel goed hoor Mel, vind het al heel lief dat je de moeite neemt om af en toe te lezen en zoals nu even van je te laten horen! 😘😘 Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil dus wel al een tijdje. Maar nog niet de behoefte om andere stappen te ondernemen, heb nog wel echt het gevoel dat we het kunnen. En ik ben nu 26, dus nog jong genoeg om zo lang mogelijk het medischste traject uit te stellen! 😊

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Lief meiden! Snap het heel goed hoor Mel, vind het al heel lief dat je de m ...
Ah dan zijn we gelijk begonnen. Ben ook in Maart vorige jaar begonnen. Als je geen behoefte hebt moet je het idd voor jezelf uitmaken. Op zich een jaar is niet zo uitzonderlijk dat mensen moeten proberen hé dus je zit er nog helemaal niet ver over. Aan de andere kant als je nog eens bij je gyn. Moet komen kan je het wel eens aankaarten. Wie weet kan ze door een echootje zien of er bv zo een firboompje ofzo zit die de innesteling kan tegen gaan ofzo.. ik had een vriendin met dit probleempje. Ze heeft het laten wegnemen en 2 maand erna zwanger. Soms hoef je ook niet het medische traject in hé maar is er gewoon een stom klein dingetje .. of slms gewoon helemaal niet natuurlijk! Je moet lekker doen wat je zelf wilt. Zoals je zegt je bent 26 jaar je hebt nog tijd hé!

3 jaar geleden

Hey ladies, hoe is het ginder? Ons kleine meid is op 33 weken, 46cm en 2120 gram 😍. Flinke poppemie ineens. De datum is ook officieel beslist. Over 6 weken ten laatste gaat ze komen! Zo spannend! 😍. Kheb een kalender gemaakt om af te kruisen. Kijk zo uit naar de baby maar ook enorm naar mezelf terug goed voelen en als mezelf te voelen!