4166 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey ladies, hoe is het ginder? Ons kleine meid is op 33 weken, 46cm en 2120 ...
Aaah sofie! Wat fijn dat het einde in zicht is. Kan me goed voorstellen dat je daar heel erg naar uit kijkt! Dus officiële datum is het nog niet echt , maar meer over 6 weken of begrijp ik het niet? 🙈🙈 Hier alles gucci. Menstruatie bijna voorbij, en toch besloten geen testen meer te doen. Even beetje klaar mee 😊 en misschien bestel ik wel een doosje cb die ik dan gebruik als ik denk dat ik dichtbij zit!

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Aaah sofie! Wat fijn dat het einde in zicht is. Kan me goed voorstellen dat ...
Jawel jawel ik heb een officiële datum gekregen. En die is over 6 weken. Maar kan hem hier niet zeggen want een vriendin van mij gebruikt dit appje ook dus zou ze het zo te weten komen 🤣. Ben vrij zeker dat ze dit nooit leest maar je weet nooit helaas! Maar ze kan ook uit zich zelf vroeger komen natuurlijk als bv mijn water breekt 😀 of ik vroegtijdige Weeën krijg. Goed te horen dat alles goed is en je weer van uw regels bent verlost! Toch altijd een lastig hé hahaa 🤣 ja ik kan je er wel in volgen. Je moet idd doen waar ge u zelf goed bij voelt en idd handig mocht je toch willen testen dat je ze dan in huis hebt liggen! Keep me posted!

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hey ladies, hoe is het ginder? Ons kleine meid is op 33 weken, 46cm en 2120 ...
Hoi Sofie. Ik wil je niet uit je droom helpen, maar helaas voel je na de bevalling nog niet jezelf 🤣. Ik dacht dat ook bij de eerste en ben echt van een koude kermis thuis gekomen. Iedereen heeft het altijd alleen maar over de roze wolk enzo. Maar dat je na de bevalling nog lang niet klaar bent met de ellende verteld niemand 😥... eer ik mezelf echt weer een beetje mandy voelde was ik 9/10 maanden verder.... hoop dat het dit keer sneller gaat, en voor jou ook dat het niet lang duurt... maar ik wil je wel waarschuwen dat je het herstel niet moet onderschatten 😇.... Anders krijg je net zo’n tegenvaller als ik.... scheelt dat ik nu weet wat komen gaat. En toch is het het allemaal waard 🤭!!! @charlotte goed dat je probeert los te laten. Je bent nog jong idd en je bent niet de enige die er meer dan een half jaar over doet. Eigenlijk is dat meer regel dan uitzondering. Vroeg zwanger worden is echt een voorrecht als dat lukt. Het is een proces wat van zoveel factoren afhankelijk is. Houd ons idd op de hoogte!!! @mel, hoe is het met jou herstel? Ervaar jij hetzelfde als ik met de eerste???

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Hoi Sofie. Ik wil je niet uit je droom helpen, maar helaas voel je na de be ...
Mmm nee ik voel me eerlijk gezegd wel echt weer de oude eigenlijk, grappig dat dat dus zo per persoon verschilt he.. vanonder kan het wel nog wat gevoelig zijn hoor haha maar kwa mentaal en hormonaal voel ik me weer helemaal mezelf gelukkig! Hopelijk valt dat bij jullie nu ook heel erg mee😊

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Hoi Sofie. Ik wil je niet uit je droom helpen, maar helaas voel je na de be ...
@ Mandy, wij hebben een vroedvrouw genomen die 10 keer gaat langskomen bij ons. Ik heb al een gesprek met haar gehad en ze gaat mij ook even opvolgen omdat ik het nu al mentaal redelijk zwaar heb gehad om er toch voor te zorgen dat ik geen postnatale depressie doe. Dus we gaan er wat preventief aan werken. Ik heb de roze wolk nog nooit gevonden dus ik ben ook ( denkik) redelijk realistisch op wat ik mag verwachten al is dat wrs nog wat te zwak ingebeeld maar als ik al terug deftig kan eten denk ik dat ik al een pak beter zal functioneren 🤣 dus ik hoop dat die misselijkheid wel instant verdwijnt 🤣 please! Ik geef mezelf ook nog een extra 3 weken om de pijn van de keizersnede te plaatsen en te ondergaan en dan hoop ik toch ook " fysiek" wat beter uit de voeten te kunnen maar ik kan mij inbeelden dat ik idd ook nog wel een weg zal moeten afleggen. Ze ezeggen altijd dat de fybro er niets mee te maken heeft maar als ik " lotgenoten" hoor dan zie ik toch wel vaak langere herstelperiodes enz.. maar we zien wel.. eerst nog 6 weken met de zwangerschap dealen en dan de keizersnede en dan zien we wel 🤣.. die poppemie ga mss toch al wat extra vreugde geven en liefde als het wat moeilijk ga die dat ik nu nog nie heb .. pakt 😀 wel tof dat je mij hiervoor waarschuwt en eerlijk bent .. Dan kan je dingen wat meer realistisch plaatsen en kan het enkel wat beter meevallen dan je had verwacht hé! @ mel, goed te horen dat alles bij jou zo voorspoedig verloopt! Jij bent ondertussen al helemaal een mamaatje geworden zegt 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

@ Mandy, wij hebben een vroedvrouw genomen die 10 keer gaat langskomen bij ...
Dat zou echt heel goed kunnen hoor dat die fybo roet in het eten gooit... Hier komt mijn schoonmoeder veel helpen na de bevalling gelukkig.... Fijn voor jou mel! Echt geluk hebben! Hoe ver ben je met de babykamer Sofie? Hier bijna klaar. Zal snel eens wat fototjes plaatsen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Dat zou echt heel goed kunnen hoor dat die fybo roet in het eten gooit... ...
Oh dat is wel fijn.. ik heb mijn mama en mijn schoonmama ook die komen helpen en mijn man sta in het onderwijs dus die neemt 10 dagen vaderschapsverlof en dan zijn het exames en is die maar 2 uurtjes per dag weg. Derna grote vakantie dus dat is wel fijn ! De babykamer is bijna klaar. Dinsdag ga ik op 1 muurtje nog een behangetje doen maar de meubels en alles staat in elkaar en het ziet er al schattig uit!😍 gewoon nog zowa pimpen me leuke spulletjes die ik moet zoeken. 😍

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Dat zou echt heel goed kunnen hoor dat die fybo roet in het eten gooit... ...
Ohja wil ik wel graag zien 😍

3 jaar geleden

Hier is hij dan onze babykamer! Hij kan maar 1 foto per keer doen, dus zal hier onder nog wat meer posten 🥰

3 jaar geleden

De andere kant 😇

3 jaar geleden

Het mooie schilderwerk van opa ( geluk met een vader als meester schilder 😇🤪 ) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik ben er heel blij mee in ieder geval!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Het mooie schilderwerk van opa ( geluk met een vader als meester schilder � ...
Oh wow, super gezellig! Tof ook zo die patronen van kleuren. Ik ben Fan! Wij gaan dinsdag een muurtje behangen. De muren zijn al geschilderd de meubeltjes staan er al alleen..zo nog de afwerking is r nog nie.. die moet ik nog gaan zoeken 🤣 .. ziet er goed uit! De baby gaat goed slapen! Had jij al een naam ondertussen gezegd? Of was dat nog geheim? Ik had vandaag een leuke verrassing van vriendinnen. Ze hadden een babyshower in de tuin georganiseerd. Super lief! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh wow, super gezellig! Tof ook zo die patronen van kleuren. Ik ben Fan! Wi ...
Ah wat leuk! Lief van je vriendinnen. Heb een paar weken geleden ook zo’n verassing gehad! Dat is toch speciaal hè 🥰! Nee heb nog geen naam genoemd... dat durf ik toch niet zo goed omdat mijn naam en foto er toch bij staan... en je weet maar nooit of er per toeval ineens een bekende hier kijkt. Kans is heel klein maar je weet maar nooit 😇! Ben benieuwd als straks je kamertje af is, wel showen he 😇!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah wat leuk! Lief van je vriendinnen. Heb een paar weken geleden ook zo’n v ...
Ja idd heel speciaal, dan voel je zo die extra liefde hé 😍! Ahja hier hetzelfde hahah! We gaan elkaar verrassen met de geboorte 😉. Ik zal ze showen als ze klaar is! 😀 we gaan donderdag ook alvast wat spullen op voorhand halen om dit weekend in elkaar te zetten en alles klaar te leggen. In België werken we met een babyljjst die op geboortekaartjes wordt gezet. Iedereen die een kaartje krijgt koopt dan een kadootje van de lijst en dat is dan eingelijk je babyuitzet. Wij mogen bij de winkel al voor 700 euro spulletjes ophalen die nog niet gekocht zijn om de baby bij thuiskomst alles te geven. Ook leuk 😍. Werkt dit in Nederland ook zo? Onze geboortesuiker is ook klaar die mag binnen 1,5week afgehaald worden. Die geven we aan iedereen die een bezoekje brengt 😍 spannend om te zien ook 🤩 ik heb ze niet zelf gemaakt hahaha 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ja idd heel speciaal, dan voel je zo die extra liefde hé 😍! Ahja hier hetz ...
Nee dat werkt in Nederland anders, althans meestal brengt visite zelf een cadeautje mee... Al ga ik dit keer totaal niet aan kraam visite doen. Vorige keer heb ik ook lang gewacht met kraamvisite, omdat mijn moeder op sterven lag toen. Daarna alsnog opgepakt maar door mijn lichamelijk herstel heb ik het echt ervaren als de hel. Je denkt het qua timing iedere keer goed te plannen, maarja babys laten zich niet plannen qua voedingen en poepluiers dus eigenlijk kwam het altijd ruk uit en zat je alsnog gehaast te eten of had je geen totale rust met de voedingen, ik werd er helemaal gestrest van. Alleen de mensen die echt heel dichtbij ons staan zoals mijn beste vriend en vriendinnen, opa & oma etc. Komen langs. De mensen waar ik me vrij bij voel om te voeden terwijl ze er zijn. Ik wil gewoon pure focus op de borstvoeding, het opnieuw zoeken van een ritme, en voor grote zus zal het ook zeker allemaal wennen zijn. Dus heb besloten dat ik die polonaise hier in huis niet meer wil. Wie weet als het Corona einde vd zomer minder is een kraam feest in de tuin, en dan iedereen in 1x, en daarvoor genieten met eigen gezinnetje in onze eigen bubbel. Geboorte suiker hebben wij ook niet, visite krijgt beschuit met muisjes maar dat geeft zon gekruimel dat ik daar ook maar eens een alternatief op ga verzinnen! Misschien zoentjes met muisjes erin ofzo 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Nee dat werkt in Nederland anders, althans meestal brengt visite zelf een c ...
Oh wat gek dat het idd helemaal anders werkt in België dan in Nederland 😀. Ik ga flesvoeding geven dus op dat vlak is het "handiger" om te voeden als er bezoek is. Wij ontvangen ook enkel maar bezoek in de tuin en we verwachten door corona ook niet iedereen die een bezoekje brengt. (Maar die kopen sowieso wel iets van de lijst 😀) rare gewoonte in België hahah! Ik ga de eerste 3 weken ook alleen maar dichte familie ontvangen om even op mijn plooi te komen. Dan zien we nadien wel wat het zegt. We hebben alvast zon nodig , in mijn huis komen ze niet in 😅. Ahja idd goei idee om een alternatief te verzinnen altijd die kruimels. Ik zou er ook lastig van worden!😀

3 jaar geleden

Hee lieve ladies! Ziet er allemaal goed uit dames. Wat leuk Sofie, van je baby shower!!!! Het schiet nou al lekker op he.. Mandy, wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Ik heb sinds vandaag DE afscheiding, dus ik ga er vanuit dat mn eisprong eraan komt. Even geen testen, maar puur op mn lichaam. Gezien vorige maanden was deze afscheiding er ook echt alleen in mn vruchtbare week dus..... fingers crossed

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hee lieve ladies! Ziet er allemaal goed uit dames. Wat leuk Sofie, van je b ...
Ah Charlotte, dat word lekker gezellig dan komende dagen 😜😇! Ik ben 7 juni uitgerekend. Dus heel spannend. Over 1,5 week ga ik week 37 in en zou ze mogen komen. Ben intussen bezig de vlucht tas te pakken en de baby wasjes zijn allemaal zo goed als klaar. Morgen komt schoonmoeder even helpen en gaan we klusjes doen zoals de keuken kastjes uitsoppen etc. Maandag nog lekker een midweekje weg met zn 3tjes voordat nummer 4 zicha aankondigt 😇!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah Charlotte, dat word lekker gezellig dan komende dagen 😜😇! Ik ben 7 j ...
Weeral leuke tijden voor jou Charlotte en daarna weer spannende 😍. Hou ons weer op de hoogte hé! Ik supporter graag mee 🍀😍! Wij hebben gisteren en vandaag al de overschot van meubeltjes in elkaar gezet en aangekleed. Zoals de box en de verzorgingstafel enz 😍 ook fijn dat ik dat weer kan afstrepen! Moet mijn tas ook nog maken Mandy.. ik zit heel fel rond jou periode 🙊😜 tenzij ze vroeger komt dus moet mss toch even voorzien zijn. Heb al wat spulletjes op de dressoir klaargelegd 😀 inclusief de Mady Onderbroeken voor na de keizersnede hahah! Populair artikel van Zeeman in België voor bevallen zo blijkt 🤣. Oh zalig geniet nog van je vakantie! Toch een speciaal momentje zo eventjes met zijn 3tjes hé 😍.

3 jaar geleden

Fijne Moederdag lieve dames! 🥰🥰🥰