4166 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Fijne Moederdag lieve dames! 🥰🥰🥰
Merci Charlotte ♥️

3 jaar geleden

Hey Charlotte, hoe is het ginder? Hoe zit het met je eisprong?😀

3 jaar geleden

Hellooo!! 😊😊 hier alles goed hoor. Afgelopen 2 weken vakantie gehad, nu 3 dagen gewerkt en nu is het weer Hemelvaart dus lang weekend! 😂 kan ik wel aan wennen, ben helemaal chill. Ik heb de afgelopen week regelmatig de afscheiding gehad, en sinds gisteravond voelen mn borsten beide wat beurs. Ik had gisteravond even mn hand op mn borst en toen begon mn tepel helemaal te branden?! Alsof het heel heet was😂 herkent iemand dat? Ik niet echt namelijk. Voooor de rest ga ik er voor nu even vanuit dat mn nod rond de 24e zal zijn, maar echt nul idee. En ik vind dat wel lekker! Hoe is het met jou? 🥰

3 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hellooo!! 😊😊 hier alles goed hoor. Afgelopen 2 weken vakantie gehad, nu 3 ...
Ha zalig! Heerlijk al die vakantie 😍. Oei haha.. wacht even af hoe die tegels gaan voelen. Mocht het toenemen en je borsten ook lastiger worden dan wordt je test spannend deze maand 😍. Oh spannend gaat er al snel zijn! Hier gaat alles zoals gewoonlijk haha .. stabiel slecht 🤣 maar de baby doet het super goed. Dinsdag nog is mogen gaan kijken en ze was al 47 cm en 2486gram dus super goed hé.. ik verschiet er echt van hoe zot dat die babytjes groeien. Die eten u letterlijk leeg. Ben nu 4 kg bijgekomen maar stiekem is dat gewoon de baby 😀. Maar ondanks dat ik heel slecht kan eten doet ze het fantastisch. De laatste loodjes se. Kzal heel blij zijn als ze er is! Twas toch een hele beproeving hierzo 🤦‍♀️😀

3 jaar geleden

Vanmiddag weer een enorme klodder eiwit afscheiding.. en ik gebruik de Flo app ook en die gaf aan dat vandaag mn eisprong zou zijn, dus vandaag toch nog maar even gezellig gemaakt en toch maar van deze dag uitgaan. 🙈 verwacht mn nod nu 28/29 mei. Pfff vervelend hoor hoe je je nu voelt.. hoop dat je snel beter gaat voelen als je bevallen bent! Fijn wel dat ze zo goed groeit. En de baby kamer al helemaal af nu?

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Vanmiddag weer een enorme klodder eiwit afscheiding.. en ik gebruik de Flo ...
Oh super spannend weeral! Hoe is het met je tepels? ( nooit gedacht die vraag te stellen aan een " vreemde" 🤣) ik duim weer mee met jou en hou ons op de hoogte van wat je voelt hé 😍🍀! Jaa, we komen er wel.. kan ook aftellen jong! De babykamer is helemaal af, gewoon nog zowa opleuken met een matje en lampje enz.. voor de rest is alles in orde. De andere meubeltjes staan ook allemaal dus mocht ze komen dan is het in orde. Enkel mijn vluchtzak moet ik nog maken. Maar heb wat uitstelgedrag 🤣. Misschien toch eens doen. Dinsdag 36 weken se.

2 jaar geleden

Charlotte, hoe is ieeeeeeeee?

2 jaar geleden

Hooooi!! Ja gaat wel goed. Beetje onrustig en weer enorm gespannen borsten. Loop de hele tijd in mn sport bh 😂 voor de rest niks.. volgens app 27 nod dus nog 8 daagjes. We wachten rustig af, ga nergens van uit. Hoe is het met jou?

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hooooi!! Ja gaat wel goed. Beetje onrustig en weer enorm gespannen borsten. ...
Oh, dat heb je precies nog niet voorgehad hé? Spanned zeg. Hier alles goed. Beetje zenuwachtig en stress. Ik kreeg deze ochtend een sms'je dat die vriendin waarmee ik samen ben uitgerekend aan het bevallen is 🤣. Super leuk, want mijn metekindje komt eraan 😍. Maar anderzijds dacht ik shit.. dat komt wel heel dichtbij en ik heb bepaalde dingen nog niet in orde gebracht 🤣. ik heb met de baby afgesproken dat ze mag komen vanaf 37 weken, dus volgende week dinsdag na 16uur. Ik heb ervoor nog een belangrijk gesprek 🤣🤣. Ik duim weer mee voor jou 🍀🍀

2 jaar geleden

Ik heb trouwens ook al 2 dagen heel erg het gevoel dat ik nat ben van beneden.. dat herken ik niet helemaal. Ik heb wel vaker door mn cyclus afscheiding maar nu is het wel wit en nat. Gisteravond ook mega steek bij mn linkerlies. Nu vandaag 6 DPO. Bietje vroeg denk ik....

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Ik heb trouwens ook al 2 dagen heel erg het gevoel dat ik nat ben van bened ...
Ik had vanaf dat ik wist dat ik zwanger was ook zo witte en natte afscheiding. En die verdwijnt ook niet meer de rest van de zwangerschap.. helaas 🤣 soms kan je dat zo voelen " lopen" zoals je je regels hebt.. 🤦‍♀️

2 jaar geleden

Aaah wat leuk dat je vriendin aan het bevallen is! Hopelijk gaat alles goed. Hahaha wat zou het fijn zijn als ze al zo vroeg luistert naar je 😂! Heb je een leuk of spannend gesprek of gewoon belangrijk? Snap heel goed hoor dat het nu spannend wordt. Maar je bent straks in goede handen! 😊 Nee herken ik idd niet echt. Maar is 5/6 dagen na eisprong niet beetje snel? Ik weet het ook niet.. maar van dr afscheiding is wel vreemd. Hopelijk is het EINDELIJK iets goed 🤞

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Aaah wat leuk dat je vriendin aan het bevallen is! Hopelijk gaat alles goed ...
Ik heb nog een sollicitatie gedaan en heb last minute nog een gesprek 🤣. Haha! En kwil die job heel graag dus khoop dat ik het gesprek nog kan doen 🤓🙊. Timing is niet perfect maar goed.. 🤣. Haah ja da zou handig zijn hé als ze al zo vroeg luisteren 😀😀👌.. we zullen het zien 🤣🙊. Ja het kan nog wel redelijk snel zijn maar ik had bv een positieve test vast en moest nog een week op mijn regels wachten toen maar is allemaal afhankelijk van dat zaadje en eicelleke hé. Nog even afwachten 🍀👌

2 jaar geleden

Wat spannend Charlotte! Ik hoop zo dat het raak is! Sofie komt dichtbij nu hè! Ik heb nu al een hele week van die oefen weeën, iedere keer denk ik, begint het nu? Maar dan zwakt het helaas weer af! Nu 37 + 4 dus ze zou mogen komen, hoop dat ze me niet al te lang meer laat rond lopen 🤭. Vakantie is hier nu afgelopen dus dochtertje gaat 2 ochtenden in de week naar de voorschool, en dan pak ik echt mijn rust! Lekker series kijken in bed 🤗. Nu het nog kan🤭

2 jaar geleden

O dames ik Ben maandag 38 weken en merk dat de spanning oploopt! Zo ontzettende voor weeën ook, ieder moment denk ik dat het gaat gebeuren maar dan zwakt het toch weer af 😇! Alles is aan kant, boel staat klaar, maar O het is toch zo spannend 😇!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

O dames ik Ben maandag 38 weken en merk dat de spanning oploopt! Zo ontzett ...
Oei sorry, ik ben gewoon vergeten te antwoorden op je 2 voorgaande berichten 🤦‍♀️. Ja het komt super dichtbij. Ik heb mijn zak gemaakt se vandaag. Dinsdag ben ik 37 weken en heb ik ook nog de laatste babydate bij de gyn. Super spannend. Ik herken de oefen/indalingsweeën super hard. Heb ze nu sinds 4 dagen ongeveer. Redelijk pijnlijk ook pfieuw. Mijn vriendin is bevallen van mijn metekindje se op 37 weken. Dus de stress zit er wel in dat babytje ook vroeger kan komen. Der had ik nog niet super hard bij nagedacht 🤣. Maar mijne lijst is afgevinkt. Buiten dinsdag nog een sollicitatiegesprek dak toch heel graag wil.doen nog 😀 derna ist allemaal oke voor mij 🤩! Wat fijn dat je ook even nog de ruimte hebt om wat te ontspannen als je dochterje op school is! Geniet er van! @ charlotte, nog altijd zulke pijnlijke borsten?

2 jaar geleden

Hee meiden! Ja super spannend voor jullie allebei!!! Fijn als jullie dit lekker achter de rug hebben. En wat leuk Sofie, van je sollicitatie!!! Laat je even weten hoe het ging? 😊 Heel veel succes in ieder geval al. Ik heb nog steeds gevoelige borsten, maar voornamelijk weer alleen rechts en dat was 2 maanden geleden ook zo. Toen werd ik gewoon ongesteld, dus weet niet of het echt wat kan zijn. Wel al 3 dagen hele onrustige darmen .. dat herken ik niet van mezelf.

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hee meiden! Ja super spannend voor jullie allebei!!! Fijn als jullie dit le ...
Ah lastig hee 🤣 ik ben gelijk mee ongeduldig voor jou! Ah .. pff al die symptomen .. hopelijk komt er wat geluk jou kant op ivm zwangerschap! 🍀 Ik laat je zeker iets weten 😉. Ik ben al van half zes op deze ochtend. Lekkere indalingsweeën gehad en de baby wordt er dan super onrustig van en rugpijn. Lig op de zetel greys anatomy te kijken dan maar 🤣. Heb een middagje mama liefde besteld met pannekoeken voor middageten.. beetje comfortfood en liefde lost veel op hé 😍🤣. Geniet van je extra vrije dag! X

2 jaar geleden

Pff hele slechte dag eigenlijk gister ook al.. maar vooral vandaag. Al aantal dagen dus mega rommelende darmen, maar vandaag ook heel heet de hele tijd(is echt niks voor mij, ben echt een koukleum) en hoofdpijn. Afgelopen week ook al een aantal keer moeite met eten of ineens bijna misselijk tijdens het eten. Herkent iemand dit? Of ik krijg natuurlijk gewoon een griepje 😂😂 Wat vervelend Sofie dat je daar nu zo last van hebt. Wanneer is de grote dag nou?

2 jaar geleden

Ik herken er best wel veel van! Ik hoop dat je straks leuk nieuws krijgt ipv een griepke! Ik ben ook altijd iemand die da heel koud heeft. Sinds ik zwanger ben loop ik elke dag half naakt door het huis en slaap ik me een zomerdons, zelfs in de winter! Normaal slaap ik me een topje, trui, lange broek dubbele dons en fleece deken in de winter. Het contrast kon niet groter 🤣. En moeite me eten en misselijk. Ik mag sinds 4 dagen aftikken op 36 weken en 5 dagen dat ik van mijn misselijkheid vanaf ben 🥳🤣. Ik hoop dat het bij jou niet zover moet komen. ( wel nog met pilletjes) euhm over 2 weken 🤣😱😱😱😱😱 . Tenzij ze vroeger komt.. super spannend wel. Ik voel vanalles en nog wat.. maar ik hoop dat ik het vol hou tot morgen na de sollicitatie en dan mag ze komen. Dus we zullen zien wat er gebeurd als ik ontspannen ben 😅 . Of ze nog even wil blijven zitten of beslist te komen 😀. Of wie weet beslist de gyn. Morgen ineens iets anders. ( later sowieso nooit) OEF 🤣. De baby komt sowieso op 39 weken! 😍