4166 Reacties

2 jaar geleden

Hahaha oh jee ja super spannend.. nog 3/4 dagen denk ik volgens de app en berekenen. 😊😊 Oooh jaaaa bijna!!! Zo leuk. Heel veel succes vandaag!!! Laat je even weten hoe het was ? 😘

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hahaha oh jee ja super spannend.. nog 3/4 dagen denk ik volgens de app en b ...
Oh super spannend ook! Deze keer heb je toch veel dingen hé. Het is altijd zo lastig om een mooi evenwicht te vinden tussen rationeel en emotioneel te blijven en zo te hopen en niet.. ik duim echt mee met jou en hoop dat je niet ziek wordt maar eindelijk het geluk krijgt dat je verdiend !♥️🍀. Ik laat zeker iets weten 😉👌 vind het best wel spannend ineens 🤣 was er tot vandaag niet echt zenuwachtig voor maar ineens komt het wel binnen hahahah 😀

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Oh super spannend ook! Deze keer heb je toch veel dingen hé. Het is altijd ...
Hoe was het Sofie??? En hoe voel je je? Ik heb vandaag de hele dag al het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. buikkrampen en wat nattig ofzo. Rugpijn... Pff 😫

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hoe was het Sofie??? En hoe voel je je? Ik heb vandaag de hele dag al het ...
Het gesprek was goed maar ook een vreemde wending 🤣. Het begon met proficiat dat hé doorbent naar de 2de ronde. ( ik had nog geen gesprek gedaan 🤷‍♀️🤣) hahaha! Maar handig was het wel.. er zou nog een laatste gesprek komen met de manager zelf en dan zou er een beslissing vallen. Dus nog even spannend. Ben benieuwd of ik het kan afronden voor de baby er is 🤣. Had ook nog afspraak bij de gyn. Erna de poppemie wordt geschat op 49 cm en 2kg900! Dus mooi op het gemiddelde. Komt nu wel heel dichtbij.. 😱🙈. Ik voel me goed! Ik kan eindelijk weer normaal eten. 🥳 alleen veel last van mijn rug bekken en heup en slaap weinig maar ik ben heel gelukkig dat ik terug massaal op eten kan duiken na 8,5maand 🤣. Ik kom van 57 kg. Ben naar 50 kg gedoken op mijn slechtste en nu op 62 kg op 8,5 maand 😀. Mijn lichaam heeft wat te verwerken gekregen 😀. Dus nu enkel maar de baby, vruchtwater + placenta bijgekomen. Maar op zich nu wel goed dat ik nog snel wat extra krachten kan opdoen voor de keizersnede ipv er als een kamerplant aan te beginnen want had schrik dat het zowa een krak zou geven en ik zowa mentaal zou breken van " ellende" maar die schrik is nu wel weg! Ik weet dat Ik in het begin heel erge krampen en buikpijn had zoals je je regels moet krijgen. Maar dat je dacht " amai deze maand komen ze wel redelijk zwaar door precies" en toen kwam er niets.. maar die pijn bleef dan helaas wel sporadisch terug komen. Leg een lekker pittezakje op je buik. Hopelijk is het een teken van innesteling en niet van je regels. Ik duim mee ! 🍀 nog afkeer van eten? Of vind je dat bepaalde zaken stinken? Hoe is het met je borsten?

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Het gesprek was goed maar ook een vreemde wending 🤣. Het begon met profici ...
Aaaah wat leuk!! Spannend hoor. Wanneer is het volgende gesprek? want dat moet dan idd wel snel haha. En fijn dat je nu wat beter voelt!!! Goed om te horen dat je weer een beetje aan kan sterken. Nou ik typte dat, ging naar de wc en het was toch een menstruatie.. Dus bah. Even weer flink balen :(

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Aaaah wat leuk!! Spannend hoor. Wanneer is het volgende gesprek? want dat m ...
Ze gingen het nog laten weten wanneer het ingeboekt ging worden. Maar heb ze wel even mijn korte tijdslijn meegedeeld 🤣. Dus ik vermoed ofwel vrijdag en anders mss nog ergens volgende week. Oh zeeeeg.. ! Het klonk allemaal zo goee🤦‍♀️. Wat balen jong.. ik baal er zelfs van in jou plek! Niet eerlijk! Gun jezelf zeker een ****dag of 2 en probeer dan zoals elke maand weer even je te herpakken en er weer voor te gaan. Wrs heb je hier momenteel geen boodschap aan, maar ik vind je een enorm sterke vrouw. Elke maand u door die rollercoaster van emoties worstelen. Ik heb dit 6 maanden moeten doen. En ik was al helemaal gek .. knap dat je altijd terug die positieve moed vindt. Siert jou enorm! Maar weet dat als je eens wil zeuren klagen en zagen dat hier zeker ook mag he! Soms kan het helpen voor eens de zaken van je af te schrijven. Ik ben er voor je 😘🍀♥️♥️♥️♥️♥️

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ze gingen het nog laten weten wanneer het ingeboekt ging worden. Maar heb z ...
Ja super lief van jou! Het is echt even super kut.. Maar ik ga vanavond lekker sushi eten denk ik en wijn drinken haha komt goed! ❤️❤️ ik denk echt, als het ooit zo ver is, dat ik niet kan stoppen met huilen en het na 5 weken al aan iedereen wil vertellen 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Ja super lief van jou! Het is echt even super kut.. Maar ik ga vanavond lek ...
Hmm sushi! Sta op mijn lijst na de geboorte. Sushi, smos prepare, smos zalm 😅.. rauwe ham.. heerlijk! Geniet maar van die lekker sushi en wijn! Ge hebt helemaal gelijk. Chanse is er nog comfort food hé! Ja gaat het van de daken willen schreeuwen en helemaal gelijk heb je! ♥️ lekker doen dan hahahaha ..! Ge hebt er lang genoeg op moeten wachten dan!

2 jaar geleden

Ah nee Charlotte ik had het zo gehoopt voor je dit keer! Al die symptomen, het leek er er zo veel op 😭!!! Ik hoop zo dat het je gegund is, je wacht er nu al zo lang op!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah nee Charlotte ik had het zo gehoopt voor je dit keer! Al die symptomen, ...
Hey Mandy, hoe is het met jou?😀 lekker zenuwachtig ondertussen 😍. De laatste loodjes .. spannend hé! @ Charlotte, ben door naar het 2de en laatste gesprek 🥳. Spanned. Niet goed voor mijne stress haha! Dinsdag heb ik het gesprek. Hoe was je sushi en wijn?😍 ik kijk er zo naar uit om dat ook nog eens te zeggen 😀

2 jaar geleden

Ik heb vandaag met mn dochter heerlijk de bloemetjes buiten gezet 🤣! En de ramen gesopt, lounge set afgedaan. Mooie weer komt eraan dus tuin moest netjes 🤣! Morgen is de dag dat ik zelf voorspeld heb, maar volgens mij zit ze nog prima naar haar zin bij mama is de buik! Wat fijn dat je door bent naar het volgende gesprek!!! En ja, ik vind het nu ook zo ongelofelijk spannend worden! Krijg echt soms even de zenuwen hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ik heb vandaag met mn dochter heerlijk de bloemetjes buiten gezet 🤣! En de ...
Oh spannend, ben eens benieuwd wanneer de baby komt!😍.. hier staan die zaken ook nog op de planning. Alleen ben ik de delegeerder 🤣🙌. Mijn mama komt morgen de bloemetjes doen, mijn schoonpapa woensdag het terras enz schrobben 😀. En normaal was onze tuin dan klaar maar nu met het goede weer is de tuin ineens in de groei geschoten dus moeten de hagen toch nog is gedaan worden ook 🤦‍♀️. Uiteraard wil ik dat allemaal in orde als er babybezoek komt 🤣 ! Ja ik wil graag de baby tot morgenavond toch nog in mijn buik houden om dat gesprek te kunnen doen 😀🤦‍♀️.. zou zo goed zijn voor onze toekomst. Dus tis zowa spannend met die oefenweeën wel.. ze zeide als je langer dan een uurtje ze hebt moet je bellen. Maar stiekem blijf ik nog wat ontkennen haha. Kzal morgenavond dan wel is ffkes bellen 🤣 ze is nog super actief ook heel de tijd dus! Net de pampertjes enz op de verzorgingstafel gelegd enz 😍.. mijne man stond vandaag met 2 verschillende schoenen les te geven haha die heeft ook wat last van babystress 🤣. Kijk uit naar een lief fotootje int kort se van jou !😍

2 jaar geleden

O dames! Even van me afschrijven. Ik lig in het ziekenhuis aan de ctg. Ik had al 2 dagen last van een wat Nattige onderbroek ( ik zocht er niks achter, dacht urine of vochtig slipje door zweten ivm warm weer ), maar toen zat ik gister avond in bad en dacht ik vlokjes te zien. Ik dacht even kijken met mn zaklamp van me telefoon, en toen ik voorover boog zag ik eea in het water stromen vanuit onder. Tot 2 x toe. Heb eea proberen op te vangen maar ging lastig. De verloskundige twijfelde ook. Dus nu aan een ctg en daarna krijg ik een speciale test om te kijken of mijn vliezen een scheurtje hebben. Ik hoop het niet want als de bevalling dan niet vanzelf op gang komt word ik ingeleid binnen een bepaald aantal uur. Dames wish me luck 🤭!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

O dames! Even van me afschrijven. Ik lig in het ziekenhuis aan de ctg. Ik h ...
Ha toevallig, ik lig ook aan de monitor 🤣. De baby was super rustig ik voel ze amper dus kwas wat ongerust .. dus nu half uurtje wachten. Ik wil ook nog niet bevallen nu het ziekenhuis hier ligt vol en je moet verplicht je kamer delen met iemand anders en je partner kan niet blijven slapen! Dus ik hoop dat ze nog even blijft zitten! Ook spannend voor jou seg! Stom dat ze niet eerst die test van vruchtwater doen dan heb je toch al wat meer info 🙈. Hou ons op de hoogte hé! 😀 spannend wel! Veel succes!🍀🍀🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ha toevallig, ik lig ook aan de monitor 🤣. De baby was super rustig ik voe ...
Nou het was geen vruchtwater volgens de gynaecoloog maar eerder waterdunne afscheiding die ik in veelvoud verlies. Wel had ik aan de ctg al regelmatig harde buiken, toco liep soms al op tot 50. Mocht dus weer naar huis gelukkig! We mogen gelukkig vooralsnog thuis bevallen 👏🏻 yes!

2 jaar geleden

Aaah meiden wat spannend!!!! Ik denk aan jullie, 😘😘

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Nou het was geen vruchtwater volgens de gynaecoloog maar eerder waterdunne ...
Spannneeeeeennnnd😍! Ik kijk uit naar de babyfotooooo's hihi!😀 nog even de laatste loodjes!♥️

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Aaah meiden wat spannend!!!! Ik denk aan jullie, 😘😘
Hoe is het met jou?😍

2 jaar geleden

Hier begint het ook spannend te worden. Maar heb ineens veel extra stress van andere zaken! Even van mij afschrijven. De ouders van mijn vriend hebben geheim gehouden dat ze in een relatiecrisis zitten en eingelijk uit elkaar gaan. We zijn dit bij toeval gisteren te weten gekomen. Geeft toch extra stress mee en mijn vriend heeft het er toch wel moeilijk mee. We hebben nog wat gesprekken gedaan om te bemiddelen en dit weekend ook nog.. maar de baby is er volgende week . Dus best wel heavy. Daarnaast had ik voor een job gesolliciteerd en was alles heel positief maar was er ineens een wending dat ze er over nadenken om mij een andere job te geven als ik wil die wat hoger is. Kreeg dit telefoontje dinsdag. Moest ik goed over nadenken en ze gingen mij nog de specificaties laten weten. Dit moest nog wel besproken worden met iemand anders dus zouden ze mij nog feedback geven. Ik kreeg vandaag telefoon ( die ik miste) want ja ik doe als hoog zwangere vrouw middagdutjes🤣 een Vm bericht was het resultaat waarin ze me vertellen dat ze nieuws hadden en feedback wilde geven over de sollicitatie. Ze bellen me morgen terug vandaag geen tijd meer.. MORGEN serieus.. 🤦‍♀️.. ( ze weten de officiële datum van de keizersnede, niet oke om dat uit te stellen pakt 🤣) Ik had gehoopt om de laatste dagen ontspannen af te tellen naar de baby en mijn hoofd er wat op voor te bereiden maar nu bevinden we ons in het midden van een choas vol ontwetenheden 😀🙈.. ik heb er heel veel last van merk ik.. gisteren aan de ctg had ik ook een hoge bloeddruk.. ik moest stressvrij blijven 😀. Pakt dat dat niet gelukt is 🤣. Sooiit de laatste loodjes zijn altijd het zwaarste zeker 😉. Hoe loopt het ginder allemaal?♥️

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hier begint het ook spannend te worden. Maar heb ineens veel extra stress v ...
Omg Sofie wat een gedoe allemaal!!!! Wanneer is je keizersnede eigenlijk gepland? Of mogen we dat niet weten 🤭? Vandaag hoor je dus meer over die sollicitatie? Hier ist ook even paniek. We hadden een plan voor mn oudste dochter voor de bevalling, dan zou ze naar mn schoonmoeder gaan. Maar die is plots heel erg ziek. Mega erge hoofdpijn en aan 1 stuk alleen maar overgeven. Dus hier moeten we constant ook plan B maken. Plus als ik beval kan ze niet zomaar komen kijken als we niet weten of het besmettelijk is of niet! Ellende! Hier rommelt het al wel wat zo paar dagen, op die ctg was vd week ook Echt om de 5 min een harde buik te zien met een toco die opliep tot 60/65, maar het zwakt toch iedere keer weer af. Voor nu mag ze nog wel even paar dagen wachten 😅. Al wil ik er ook Erg graag vanaf zijn. We gaan het zien! Heel erg lang kan het in ieder geval niet meer duren. Typische is wel dat de kraamhulp ik graag zou willen maandag terug is met vakantie, en mn schoonzus dan paar dagen vrij heeft ( die is verloskundige en doet de bevalling als het uitkomt, moet 1,5 uur rijden vanaf huis) . Ergens denk ik dat je lichaam Misschien toch onbewust dingen tegen kan houden. Zou wel heel typisch zijn als het maandag of dinsdag ineens begint!