4166 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Omg Sofie wat een gedoe allemaal!!!! Wanneer is je keizersnede eigenlijk ...
Ja ik heb de job haha! 🥳. Vrijdagnamiddag alles wat overlopen.. meeste zaken zijn al besproken de rest zal pas voor over een week of 5 zijn. Ben wel super blij! Ik heb de officiële datum niet gezegd maar pakt dat ze er voor donderdag zeker is 😉. Ben niet zeker of een vriendin van mij hier meeleest op niet. Anders had ik het zeker wel gedeeld 😃. Dus alles begint super te korten! We zijn gisteren al wat hapjes en drankjes gaan inslagen als we bezoek krijgen. En wat versnaperingen om uit te delen opt werk. ( over dieje C4, zullen we maar ffkes zwijgen 🤣🤣🤭🤫🤫) nog de kleine details en dan ist heeeeel spannend.. Ik heb ookal 2weken echt pijnlijke oefenweeën. Vreselijk zal blij zijn als dat weg is 😀 dat schiet zo tot in de liezen.. heel vreemd gevoel en lastig en pijnlijk haha. Ooh daar idd ook spannend seg! Wat lastig al zie zaken.. dat zorgt toch ook wel voor de nodige stress. Kan idd zijn dat je lichaam er " rekening " mee houdt of dat je onbewust toch zowa signalen geeft dat je er nog niet klaar voor bent door die zaken. Ik heb er geen idee van 😀. Hier is ze toch ook goed blijven zitten me al die stress hhaa 🤣.. zo spannende dagen volgende week voor ons beide! Ik snap dat je er zo vanaf wilt en toch nie.. ik heb ook zo dat gevoel..maar hier is dat zowa uit angst van .... omg kheb een baby gemaakt en dieej ga d'r zijn voor altijd ineens.. 😱 precies of ik dat nu pas besef 🤣🤣.. We gaan dat goed doen!💪💪 kzaln tipje van de sluier lichten maar dan mode gij hem niet meer vernoemen ffkes ... maar uwe datum kan wel is mijne datum worden 🤣.. de baby van mijn vriendin is pas geboren.. die is niet zo gek om al onze berichten na te lezen pakt 😜👌🤫🤫! Hou me op de hoogte! En een schattige foto heeeeee ♥️🎀 mocht ik je ervoor niet meer horen. Super veel succes! 🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ja ik heb de job haha! 🥳. Vrijdagnamiddag alles wat overlopen.. meeste zak ...
Ah wat fijn, gefeliciteerd met je nieuwe job!!! En ik zal mn datum niet noemen, maar wat ongelofelijk spannend!! Ik wens jullie alvast heel erg veel succes maar vooral geniet ervan!!! Ik heb vanmiddag gewoon ineens 3 uur geslapen, ik was zoooo moe. Zou het een voorteken zijn??? Heb zowat wel wat lichte krampjes nu en soms harde buiken. Ga zo maar eens naar bed, voor het geval ik vannacht verrast word met heftige weeën 😜. Al vraag ik me af of ik nog kan slapen na al die slaap vanmiddag haha, maar kon mn ogen gewoon niet meer open houden! Sofie houd ons op de hoogte hè! En ik wil van jou natuurlijk ook een mooi fotootje!! Succes meid, 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ah wat fijn, gefeliciteerd met je nieuwe job!!! En ik zal mn datum niet no ...
As a matter a speak.. water gebroken... over 3 kwartier keizersnede OMG .. plotseling wending in het verhaal 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

As a matter a speak.. water gebroken... over 3 kwartier keizersnede OMG .. ...
Omg nee dat meen je niet! Wat mega spannend! 🍀 ik leef met je mee, maar je hebt straks gewoon je kindje in je armen, meid wat heeeeerlijk!!!! Je kan het, relax, je bent in goede handen! Zou wel echt lachen zijn als we straks dezelfde datum hebben! Hier rommelt het ook echt voor mn gevoel, maargoed dat kan altijd nog afzwakken!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Omg nee dat meen je niet! Wat mega spannend! 🍀 ik leef met je mee, maar je ...
Zou idd grappig zijn! Omg nee ik heb ineens massas stress, ik dacht ik ga chill ffkes aan de monitor voor niets .. moetk ineens blijven

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Zou idd grappig zijn! Omg nee ik heb ineens massas stress, ik dacht ik ga c ...
Nee niet stressen, dat bevordert het niet. Je kan het echt, je lichaam is gemaakt om moeder te zijn lieverd. Hier heb je al die tijd naar uit gekeken. Echt waar, geniet ervan! Probeer echt te ontspannen! Dat scheelt de helft!

2 jaar geleden

OMG sofie, wooow!!! Wat leuk dit! ❤️❤️❤️ sorry, ik was even van de radar!!!! HOE IS HET??? Go momma, go momma, go momma

2 jaar geleden

Omg ik ben ook zooooo benieuwd!! Hoe is het met jou Charlotte???

2 jaar geleden

Ons Amélie is geboren om 00:35uur. Alles is prima in orde. Ze doet het super flink. Ze is 49cm en 2788kg! Fotootje volgt nog later. Mijn man heeft ze nog. 😃😍. Keizersnede is heel vlot verlopen en de pijn is goed onder controle. Dus vandaag lekker genieten se ♥️

2 jaar geleden

Wauw van harte gefeliciteerd sofie!😍😍❤❤

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ons Amélie is geboren om 00:35uur. Alles is prima in orde. Ze doet het supe ...
Aaah wat een mooie naam!!!! Super lief!!! En fijn dat het met jou ook goed gaat!! 😘 lekker genieten!!!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Omg ik ben ook zooooo benieuwd!! Hoe is het met jou Charlotte???
Hier gaat het goed! Deze maand alles weer een beetje op een laag pitje. Druk met werk , volgende maand zomervakantie dus dan alle rust. Hebben het gewoon gezellig wanneer we willen en let wel een beetje op mn afscheiding maar vind het heerlijk.. gewoon lekker tranquilo! 😊😊 Hoe is het met jou?? Zit je al rond de uitgerekende datum?

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Ons Amélie is geboren om 00:35uur. Alles is prima in orde. Ze doet het supe ...
Ah wat fijn Sofie! Gefeliciteerd 🥳 ! We wachten met smart op een fotootje!

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Hier gaat het goed! Deze maand alles weer een beetje op een laag pitje. Dru ...
Zo is dat! Lekker rustig aan, het is ook weer om jezelf rustig te houden. Ik ben vandaag uitgerekend. 🤪 Sofie is op mn uitgerekende datum mama geworden haha hoe bijzonder! Voor hier alsnog rustig en weer afgezwakt. Controle gaf aan dat ik 1,5 - 2 cm ontsluiting heb, maar baarmoedermond nog niet verweekt en is nog een tuutje. Ze kon al strippen maar ben bang dat we dan gaan forceren terwijl ze er nog niet klaar voor is! We wachten nog rustig af 😍!

2 jaar geleden

Hier is ze se 😍

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hier is ze se 😍
Ach Sofie wat een dotjeeeeeee zeg 😍! Echt punt gaaf is ze! Wat een knap knappie! Je zult wel heel erg trots zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hier is ze se 😍
Sofie ze is super super mooi!!!! Hoe voel je je nu? En hoe is het om echt mama te zijn? 🧡

2 jaar geleden

Reactie op charlotte1994

Sofie ze is super super mooi!!!! Hoe voel je je nu? En hoe is het om echt m ...
Hey! Euhm gho kheb wel wat pech gehad eingelijk .. Ben nog steeds in het ziekenhuis .. heb een bloeding in de buikwand gekregen en 2 zakken bloed moeten bijkrijgen. Mijn buik is helemaal bont en blauw. En heel veel pijn. Nu deze middag maak ik ook ineens koorts aan den vrezen ze een infectie op die buikwand 🤦‍♀️. Ik mocht normaal morgen naar huis maar daar hebben ze een stokje achter gestoken. Ik heb dus nog niet vlot kunnen genieten van de baby 😔. Wel al 300 foto's in mijn gsm 😍😃 en lekker veel knuffelen!

2 jaar geleden

Smoorverliefd♥️

2 jaar geleden

@Mandy, hoe is het daar? Je laat ons wel in spanning hé! @Charlotte alles goed?? Waar zit je op schema? X