4166 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

@Mandy, hoe is het daar? Je laat ons wel in spanning hé! @Charlotte alles g ...
Sofie wat een dotje is het toch! Al lekker aan het genieten zo te zien! Jaaaa ze zit nog lekker in het buikje hoor! En dat is nog maar even goed ook, ben geveld door een hele nare verkoudheid incl. keelpijn & hoesten. Gelukkig geen Corona, maar de timing is natuurlijk drama! Dus ik hoop eigenlijk dat ze nog even een paar dagen blijft zitten en mama nog even wat fitter laat worden! Al worden het natuurlijk ook wel hele hete temperaturen! Gelukkig hebben we thuis airco, dat scheelt! Ik ga toch eerst proberen thuis te bevallen als alles mee wil zitten! Mocht er iets veranderen, houd ik jullie uiteraard op de hoogte! Nooit gedacht dat ik ruim overtijd zou gaan bij de tweede, aangezien Yuna met 39+1 geboren is 🤪!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Sofie wat een dotje is het toch! Al lekker aan het genieten zo te zien! Jaa ...
Oh amai ze houdt het spannend!😍 ja dat snap ik! Ik zou dan idd ook wel wat willen genezen zijn voordat je bevalt. Toch een heel herstelproces erna hé! Spannend wel, nu komt de ontmoeting wel heel dicht bij me die poppemie. Ben benieuwd naar het fotootje 😃🙌. Spannend wel zo een thuis bevalling. Kzou me er niet aan wagen haha ! Mocht ik je niet meer horen. Super veel succes! Wij horen over een uurtje of 2 of we naar huis mogen of niet vandaag 😍

2 jaar geleden

Iedereen mag het horen! Mijn kleine lieve zusje is geboren! Welkom in ons gezinnetje lieve Yvah Stander 🥰. Yvah is geboren vannacht om 03:34, met een hele fijne turbo bevalling thuis van 1,5 uur. Zowel Yvah als mama maken het heel erg goed. We genieten volop! Ze is 50 cm lang en weegt 3580 gram.

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Iedereen mag het horen! Mijn kleine lieve zusje is geboren! Welkom in ons g ...
Oh wow! wat een dotje! Super proficiat! 😍 grote zus is ook mega schattig, zie ze blinken 😍

2 jaar geleden

Alweer een week oud morgen. Stop de tijd 😭! Hoe ist met jullie meisjes?

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Alweer een week oud morgen. Stop de tijd 😭! Hoe ist met jullie meisjes?
Hey Mandy, hier verloopt alles redelijk chaotisch. Met Amélie is alles super goed. Ondertussen 13 daagjes oud. Eet flink, slaapt ( meestal🤣) flink.. ik ben echter van de ene complicatie in de andere aan het vallen. Sinds zaterdag naar huis van het ziekenhuis met Amélie en donderdagavond was ik al opnieuw opgenomen met spoed. Had 40 graden koorts. Door de inwendige bloeding die ik had heb ik een infectie gekregen. De bloedstolsels lossen vanzelf op omdat ze in mijn buikwand zitten maar mijn lichaam stoot die afbraak van dat bloed af.. absorbtiekoorts .. 2 daagjes vol antibiotica gepompt en nu weer thuis nog een weekje platte rust, antibiotica en koorstremmers en hopen dat het lukt zonder een nieuwe opname. Ik moet zeggen dat mijn zwangerschap en keizersnede ondertussen wel zijn tol eisen zowel fysiek als mentaal. Ook een hele uitdaging een nieuwe baby net een operatie achter de rug en koorts en dan je door de dag worstelen. Maar we doen ons best 💪 Hoe verloopt het ginder?? Wat een schattige dame 😍

2 jaar geleden

Hey ladies! Hoe is het ginder met jullie?🥰😍

2 jaar geleden

Oh ik zie nu pas dat ik helemaal vergeten ben te reageren Sofie! Schandalig 🤣. Zo’n newborn slokt energie en tijd maar dat hoef ik jou niet te vertellen 🤣. Hier gaat het Toppie! Dametje groeit keurig zoals zou moeten en de borstvoeding verloopt vlot. Ben wel erg aan het zoeken merk ik weer. Je weet soms gewoon niet waarom ze huilen en wat ze nodig hebben. Je moet echt je kindje helemaal leren kennen. Wat voor de oudste goed werkte werkt nu voor Yvah weer totaal niet bijv 🤣. Enige waar ze allebei goed op gaan is rust & regelmaat. Maar dat heb ik zelf ook 🤣. Hoe ist bij de rest van de dames? Foto bijgevoegd van mn 2 knappe dames 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Oh ik zie nu pas dat ik helemaal vergeten ben te reageren Sofie! Schandalig ...
Hey, haha ja klopt. Soms doe je een dag niets nuttig maar ben je toch heel de dag in de weer of lig je lekker ge snooze in de zetel omdat mevrouwtje enkel bij jou wil slapen 😃. De eerste 3 weken waren hier een hel omdat ik zo ziek was. Nadien gaat het super goed en kan ik lekker genieten ♥️. Hier verloopt alles wel soepel, eet flink, slaap goed, groeit goed 😃.. we klagen niet 😍

2 jaar geleden

Dames, hoe gaat het allemaal met jullie????

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Dames, hoe gaat het allemaal met jullie????
Hoi! De tijd heeft mij ingehaald.. ik moest ineens aan jullie denken en aan Charlotte.. ik kwam eens piepen maar helaas geen berichtje zie ik. Hier is alles goed poppemie is ondertussen al 6 maanden en we zijn helemaal in ons ritme gekomen. Helaas wel al een weekje in het ziekenhuis gelegen met rsv en al de rest van de ziektes in de winter aan het uittesten maar we mogen niet klagen 👌. Hoe is het met jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Hoi! De tijd heeft mij ingehaald.. ik moest ineens aan jullie denken en aan ...
Ja ik had dat dus vandaag! Ik dacht zal Charlotte al zwanger zijn inmiddels? Grappig dat je dan toch nog zo eens aan elkaar denkt! Hier is dametje inmiddels al bijna 8 maanden! Hele heftige tijd gehad, ze had zware reflux en bleek koemelk allergie dus hebben we heel wat mee afgezien. Verder gaat het heel goed! Yuna is trotse zus! Foto bijgevoegd van mn dotjes 😍!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy🤰🏼

Ja ik had dat dus vandaag! Ik dacht zal Charlotte al zwanger zijn inmiddels ...
Oh zeg hoe lief zijn die 😍, oh wat jammer om te horen! Gaat nu alles beter ? Hier alles wel goed, ondertussen bena 8 maandjes .. hoe snel ga die tijd. Hier eentje van Amélie hihi 😍

één jaar geleden

Heeeee dames! Zijn jullie nog actief hier??? Ben zo benieuwd hoe het met jullie is!!! Charlotte hoe is het met jou???

MOD

één jaar geleden

Hoi dames! Hier is lekker veel gekletst de afgelopen maanden en het topic is ruim over de 1000 reacties. Ik heb voor jullie een nieuw topic aangemaakt: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-maart-2020-deel-2-AEa6jg Dit topic zal worden gesloten, maar jullie kunnen in het nieuwe verder! Liefs, Eev| Moderator