1020 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op XxMaMaXx
Nou ik sluit gezellig aan NOD 5 maart. 😔
Aaaw wat balen zeg 😔
3 jaar geleden
Reactie op XxMaMaXx
Nou ik sluit gezellig aan NOD 5 maart. 😔
We lopen wel gelijk , ik ook rond 5 maart
3 jaar geleden
Ik sluit ook aan. Als het goed is NOD 10 maart.
Beetje ingewikkeld, maar na een bevalling van ons sterrenkindje na 21 weken zwangerschap in maart 2022, cyclus helemaal ontregeld, even op advies van de huisarts 3 maanden aan de pil geweest omdat er nog steeds een hele grote kinderwens was en dat is gewoon erg lastig met zo’n lange onregelmatige cyclus.
Gestopt met de pil in december, gisteren pas weer ongesteld geworden na 62! Dagen….pffff schijnt vaak voor te komen dat vrouwen na het stoppen met de pil eventjes 1x een cyclus over slaan, dus we gaan er mqqr eventjes van uit dat dit nu ook het geval is, anders heb ik voor niks 4 maanden kansen weggegooid.
Hopen dat de cyclus nou idd wat korter is geworden, voorheen altijd rond de 31 dagen, dus dit hou ik nu ook even aan.
We zullen zien!!
Fingers crossed & succes allemaal! 🍀 🤞🏻
3 jaar geleden
Ik sluit me ook graag aan! NOD weet ik nog niet zeker. 3e ronde letrozol heeft wss niet gewerkt, zit nu op cyclus dag 37 en niet zwanger maar ook geen menstruatie.
Maandavond terug naar de fertiliteitsarts en dan kijken wat de situatie is en beleid bepalen. Baal er best wel van ☹️. Inmiddels meer dan een jaar bezig. In september zwanger van eerste ronde letrozol maar helaas in oktober een miskraam. Toen in december 2e ronde maar toen is het niet gelukt en nu de 3e ronde die niet werkt. Eigenlijk heb ik sinds mijn miskraam een half jaar geleden maar 1 kans gehad. Hopelijk kunnen we na maandag snel weer verder. Succes allemaal ☺️
3 jaar geleden
Ik sluit me ook weer aan helaas is het weer niet gelukt, op naar ronde 11
3 jaar geleden
Nod ergens tussen 1 en 7 maart, afhankelijk wat m’n cyclus gaat doen 🤞🏼🍀
3 jaar geleden
Reactie op daanxxx
Ik sluit mij ook aan.. gisteren ongesteld geworden na een cyclus van 67 dag ...
Heb jij altijd lange cyclussen ?
Ik zou er mee naar de huisarts/gynaecoloog gaan.
Korter dan 22 dagen en langer dan 35 dagen is een bezoek waard.
Je noemt het een onovularoire cyclus en er geen eisprong is geweest.
Misschien zijn er medische redenen en inwendig onderzoek nodig is.
🌸