925 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook vandaag ongesteld geworden. NOD 11 maart. Dit wordt onze eerste ronde voor een tweede kindje🥰🍀

10 maanden geleden

Ik ben nu 11 dpo en nog steeds Omo wit dus sluit me ook alvast aan .. na deze ronde ben ik 6 maanden bezig en wordt ik er een beetje verdrietig van

10 maanden geleden

Ik sluit mij dit keer ook aan. Behoefte aan wat steun van de dames hier 😊 3 jaar en 8 maanden bezig. Komende terugplaatsing is nummer 8. 2 jaar zelf geprobeerd, geen succes. 6 x IUI, geen succes. 5 terugplaatsingen uit IVF met daarin 1 succesvolle. Helaas een miskraam met 8 weken. Nu in ronde 2 van IVF 🤗

10 maanden geleden

Hopelijk kunnen we elkaar er een beetje door heen helpen. Proberen positief te blijven 🍀. Ik mag morgen bellen om een afspraak te maken voor een HSG (eileiders doorspoelen). Iemand ervaring mee?

10 maanden geleden

Reactie op Romyy_

Hopelijk kunnen we elkaar er een beetje door heen helpen. Proberen positief ...
Ja, ik heb dat in 2022 gehad. Bij mij deed het ballonnetje wel wat pijn maar de spoeling zelf was pijnloos. Schijt wel per vrouw te verschillen. Maar het is echt maar een paar minuutjes en dan is het alweer klaar 😊 Ik vond het echt meevallen!

10 maanden geleden

Vorige week ook helaas weer ongesteld geworden 😢. Ook nu ronde 12 voor een tweede kindje. Vind momenteel het hele zwanger proberen te worden even niks meer aan. Eind deze maand naar de gynaecoloog voor klachten rondom m'n cyclus en in april naar de fertiliteit na een doorverwijzing van de huisarts. Gezien de eerste vrij snel raak was hadden we nooit verwacht op het punt van doorverwijzen te komen, maar helaas.

10 maanden geleden

Ik sluit ook hier aan. Gisteren toch ongesteld geworden, ik dacht echt dat het deze ronde raak was 🥺 Ronde 10 na bbz april vorig jaar. NOD 13/14 maart. Hopelijk deze ronde wel een positieve test 🤞🏽🌈🍀

10 maanden geleden

Even een tip (weet niet of het overal zo is). Gisteren was ik bij 't kruidvat en daar lagen de digitale CB testen, die ultravroeg met stoplicht, voor 50% korting. Bij de kassa zelfs 75% korting waardoor ze per stuk €4,75 waren. Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Dacht misschien komt het vanwege een korte houdbaarheid, maar nog goed tot september volgend jaar. Hopelijk kan ik hem voor die tijd zeker gebruiken 🤞

10 maanden geleden

Dit weekend weer ongesteld geworden dus ook wij gaan naar de volgende ronde. Mijn cyclus is wat onregelmatig, maar ik verwacht ergens rond 13 maart m’n NOD te hebben. Wie gaan er ovu testen gebruiken? Ik twijfel; bang dat ik er dan teveel mee bezig ben? Maar aan de andere kant, wel fijn om te weten wanneer de eisprong is… We proberen om de dag het gezellig te hebben, alleen ja met een verbouwing niet altijd de energie 😅

10 maanden geleden

Vandaag menstruatie begonnen dus ik sluit me hierbij aan. 2e ronde, 3e kindje. (Heb nu 2 jongens van april '19 en april '22💙) Volgens app 12 maart nod. Maar heb erg onregelmatige cyclus dus ga wel weer ovulatietesten gebruiken om een beter inschatten te kunnen maken ☺️

10 maanden geleden

Ik ga wel ovulatietesten gebruiken, ook omdat mijn cyclus onregelmatig is. Ik wil toch weten of het een beetje overeen komt met de cyclusapp die ik gebruik

10 maanden geleden

Ik gebruik niet echt ovulatietesten, alleen op cd 20 ter bevestiging. Denk al 6 maanden stipt op deze cyclusdag 😊

10 maanden geleden

Ik sluit ook aan. Vandaag ongesteld geworden. Naar ronde 9 alweer voor een 3e kindje😓

10 maanden geleden

Reactie op Jacoline27

Ik sluit ook aan. Vandaag ongesteld geworden. Naar ronde 9 alweer voor een ...
Houd hoop!🤍 We helpen elkaar er doorheen!

10 maanden geleden

Vorige week ook ongesteld geworden 😓 Nu ook ronde 10 in voor een tweede kindje 🍀

10 maanden geleden

Ook ik sluit me weer aan. Derde ronde voor een derde kindje. Eerste kindje was in 1 keer raak, tweede kindje in 2 keer, dus zou wel bijzonder zijn als deze in 3 keer raak is. Had ergens gehoopt dat ronde 2 al raak was, want ben al 4 dagen overtijd. Maar een negatieve test vanochtend, dus nu maar hopen dat m'n menstruatie snel gaat komen.... blijkbaar toch een late eisprong waarschijnlijk door de borstvoeding. En dat betekent dat we de eisprong gemist hebben. Heb ook niet verder getest met ovulatietesten, maar ga deze maand wel weer braaf ovulatie testen gebruiken, want wil nu wel weten wanneer m'n eisprong is. Succes iedereen🍀

10 maanden geleden

Ik sluit me hier ook aan! Afgelopen zondag punctie gehad bij eerste IVF-ronde, maar vanwege hyperstimulatie geen verse terugplaatsing mogen hebben. Hebben al een zoontje van bijna 5 via IUI. Succes voor iedereen

10 maanden geleden

Ik sluit ook aan bij de groep. We proberen voor een derde wonder. Afgelopen jaar een miskraam en een missed abortion gehad.

10 maanden geleden

Helaas net ongesteld geworden, dus ik sluit me ook aan. Ronde 21 voor ons tweede kindje, ronde 3 na de miskraam. Ik hoop op een positieve maand voor ons allemaal 🫶🏻🍀

10 maanden geleden

Sluit me ook deze keer weer aan! ❤️ Nod is 2 maart (denk ik, want mijn ovulatie testjes zijn super onduidelijk) 🍀