195 Reacties

14 dagen geleden

Spannend weer! Wanneer is jouw nod? Hier ronde 3 voor 2e kindje

14 dagen geleden

Ik volg gezellig mee! In ronde 1 voor een 2e kindje❤️💙 als mijn cyclus gelijk blijft, verwacht ik donderdag mijn eisprong & dan zal mijn nod 9 mei zijn.. spannend! 🍀🍀

14 dagen geleden

Reactie op MalissaT

Spannend weer! Wanneer is jouw nod? Hier ronde 3 voor 2e kindje
Zo spannend ik verwacht 27st mn eisprong 🙏🏻🍀

14 dagen geleden

Reactie op B2000

Ik volg gezellig mee! In ronde 1 voor een 2e kindje❤️💙 als mijn cyclus gel ...
Spannend bij ons zelfde geval zal hopelijk rond 11 mei zijn ! Verwacht 27st mn eisprong🍀

14 dagen geleden

Reactie op FlubbyDubbyx

Zo spannend ik verwacht 27st mn eisprong 🙏🏻🍀
Ohhh spannend! Ik heb m’n nod 5/6 mei. Vandaag m’n piek gevonden

14 dagen geleden

Mijn nod is 4 mei maar mijn piek nog niet gehad, net wel al flink donkere ovu test dus verwacht van avond of morgen mijn piek,wel 2 dgn later dan normaal dus mijn nod zal dan ook wat opschuiven naar 6/7 mei

14 dagen geleden

Reactie op nona-kecil87

Mijn nod is 4 mei maar mijn piek nog niet gehad, net wel al flink donkere o ...
Veel plezier met gezellig maken ! 🍀

14 dagen geleden

Uh daar was toch al een topic voor.?

14 dagen geleden

Als het goed is begin mei, 2e ronde 3e kindje. Ben aan het testen met ovulatie testen. Verwacht morgen/overmorgen mijn piek op cyclusdag 21/22

14 dagen geleden

Net ongesteld geworden. Sinds november aan het proberen voor een 🌈👶🏻. Deze cyclus maar weer goed ovulatie testen doen. Hebben jullie nog tips voor hoe vaak testen en wanneer dan seks? Vorige zwangerschappen ging bij ons vrij vlot maar het is nu zo beladen. Baal van mijn lijf 😓

13 dagen geleden

Reactie op Tessie17

Net ongesteld geworden. Sinds november aan het proberen voor een 🌈👶🏻. De ...
Ikzelf test 1 week van te voren al 2x per dag en probeer elke 2 dagen en zodra hij goed oploopt om de dag 🙏🏻🍀 Probeer het gezellig te houden en niet een moeten dat werkt ook niet mee 🤭

13 dagen geleden

Hi allemaal! Ik vond net dit topic en lees graag mee 😊 als het goed is 1 mei NOD, het is al 2 keer opgeschoven omdat ik deze maand 3 piekdagen had en vrij late ovulatie. Inmiddels anderhalf jaar bezig voor baby 1 en al 3 keer een miskraam helaas… Deze maand voor het eerst weer ovulatietesten gedaan en bbt gemeten dus hoop heel erg dat het is gelukt 🍀

13 dagen geleden

Reactie op Tessie17

Net ongesteld geworden. Sinds november aan het proberen voor een 🌈👶🏻. De ...
Ik heb getest vanaf dag 5 van mijn cyclus maar uiteindelijk was mijn piekdag pas op dag 20/21. Ik heb wel eens gelezen dat er 36 uur tussen moet zitten voor optimale zaadkwaliteit 😂 dus om de dag of de ene dag in de ochtend en dag erna in de avond. Zo doen wij het vaak. Is al 3 keer gelukt maar helaas nog niet blijven zitten… maar dat heeft daar niks mee te maken

13 dagen geleden

Reactie op deems1994

Hi allemaal! Ik vond net dit topic en lees graag mee 😊 als het goed is 1 m ...
De eerste piek kun je aanhouden hoor. Alles daarna is niet van toepassing! Succes 🍀

13 dagen geleden

Reactie op M_1986

De eerste piek kun je aanhouden hoor. Alles daarna is niet van toepassing! ...
Dank je wel! Snap ook niet zo goed waarom ik door heb getest maar toch gedaan 😅 Wel gek want de app femometer geeft dus aan dat mn ovulatiedag 2 dagen later was dan eerste piek ivm bbt metingen. Iemand hier ervaring mee? Dat maakt me echt onzeker

13 dagen geleden

Reactie op deems1994

Dank je wel! Snap ook niet zo goed waarom ik door heb getest maar toch geda ...
Heb je foto?

13 dagen geleden

Reactie op M_1986

Heb je foto?
Het waren de roze clearblue testen met 3 dagen een smiley, op aanraden van mn gyn ook een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief

13 dagen geleden

Reactie op deems1994

Het waren de roze clearblue testen met 3 dagen een smiley, op aanraden van ...
Wat heb je dan in de app gezet? De streepjes van de test? Daar kun je helemaal niets aan aflezen. Die zeggen niets. De smiley geeft aan dat je piek binnen 24 tot 48 uur is. Dat is vanaf de eerste smiley. Daarna kun je stoppen met testen.

13 dagen geleden

Reactie op deems1994

Het waren de roze clearblue testen met 3 dagen een smiley, op aanraden van ...
Daarnaast geeft de Smiley het optijd aan. Had ik deze keer ook. Smiley kwam eerst en daarna om 22 uur pas de piek met andere ovulatietesten.

13 dagen geleden

Reactie op M_1986

Wat heb je dan in de app gezet? De streepjes van de test? Daar kun je helem ...
Ja I know 🥲 staat ook gewoon in de handleiding dat ik kan stoppen met testen maar die app gaf aan dat je door moest gaan, dus was even in de war haha. Daarnaast houd ik iedere dag mijn temperatuur bij dus die app baseert het obv temperatuur resultaten. Maar nu ik dit zo lees denk ik nee gewoon die eerste test aanhouden en dan zie ik het wel. Na 3 miskramen maak je jezelf soms helemaal gek… Volgende week testen dus heel spannend 🍀 wanneer is jouw nod?