554 Reacties

één maand geleden

Volg alvast.. 😅

één maand geleden

Afhankelijk wanneer ik me piek vind, is het eind april/begin mei. Ik kom dus hier ook mee hopen 😊

één maand geleden

Reactie op M_1986

Afhankelijk wanneer ik me piek vind, is het eind april/begin mei. Ik kom du ...
Same same, ik gok dat mijn NOD rond 2/3 mei wordt.

één maand geleden

Helaas, wij gaan ook door naar ronde 3 voor ons 2e kindje. Ik weet dat ik nog niks te klagen heb maar ik was toch echt even teleurgesteld en verdrietig. Ik had zo de hoop dat het zou lukken... bij mijn eerste zwangerschap was ik er helemaal niet zo mee bezig, toen overviel het mij haast een beetje. Het lukt mij deze keer echt niet om te denken ... ach we zien het wel... stom is dat die vrouwen hormonen!! 😂

één maand geleden

Reactie op Joosting

Helaas, wij gaan ook door naar ronde 3 voor ons 2e kindje. Ik weet dat ik ...
Heel herkenbaar! Dit wordt nu ronde 4 voor ons 2e kindje. Bij mijn eerste lukte het al heel snel (2e ronde miskraam, 3e ronde ons dochtertje) en ik was er inderdaad minder mee bezig.

één maand geleden

Reactie op Joosting

Helaas, wij gaan ook door naar ronde 3 voor ons 2e kindje. Ik weet dat ik ...
Ik ben nog in afwachting van mijn NOD 12 april maar zie het somber in… Wij gaan dan naar ronde 10 😔 Ik was gelijk zwanger vorige keer, dus de wens is zo groot en het verdriet ook als het maar niet lukt.

één maand geleden

Reactie op M_1986

Afhankelijk wanneer ik me piek vind, is het eind april/begin mei. Ik kom du ...
Same! Ronde 5 voor 2e kindje, maar ronde 3 na miskraam.

één maand geleden

Hopelijk wordt mei de maand! Ik verwacht mn nod rond 3 mei, ronde nummer geen idee (sinds zomer 2021), vorig jaar een miskraam gehad, ben vanaf januari dit jaar weer opnieuw begonnen met tellen: ronde 4 nu dus weer voor een 2e kindje. De gedachte om deze ronde misschien over te slaan is even door mn hoofd gegaan, omdat als het deze ronde zou lukken ik precies uitgerekend zou zijn rond de verjaardag van mn zoontje 😅 maar die gedachte maakt eigenlijk gelijk al plaats voor de gedachte dat je al zo lang bezig bent dat je iedere kans wil benutten. Dus wij gaan er weer voor 💪 succes weer allemaal deze ronde! Hopelijk veel positieve testen deze maand 🍀

één maand geleden

Mijn NOD is op 1 mei! We hopen dan zwanger te worden van ons 2e kindje. Deze maand helaas ongesteld geworden. In januari een miskraam gehad. Over een paar dagen nog wel een afspraak met de gyneacoloog om te kijken of echt alles weg is van de miskraam. We hopen dat dan helemaal af te kunnen sluiten na een aantal bezoeken aan het ziekenhuis.

één maand geleden

Mijn NOD ligt eind april/begin mei. 3e ronde 2e kindje na een miskraam in november. Omdat mijn cyclus vrij kort is (meestal 24 dagen) verwacht ik volgende week zondag al mijn ovulatie. Maandag ben ik jarig.. zou leuk zijn als de baby rond mijn verjaardag wordt verwekt. Haha!

één maand geleden

Reactie op mm2511

Ik ben nog in afwachting van mijn NOD 12 april maar zie het somber in… Wij ...
Ja precies! Misschien is de teleurstelling bij mij ook wel groot iedere keer omdat het de eerste keer inderdaad heel snel ging. Ik weet dat dat geen garantie is voor een tweede zwangerschap maar de hoop was er wel. Ik hoop dat ronde 10 voor jullie geluk brengt

één maand geleden

Reactie op Joosting

Ja precies! Misschien is de teleurstelling bij mij ook wel groot iedere kee ...
Ik heb vanochtend getest 10 dpo. Meningen zijn hierover verdeeld of er een lijntje te zien is maar ik blijf testen komende dagen 😊 ik wacht nog even af!

één maand geleden

Reactie op mm2511

Ik heb vanochtend getest 10 dpo. Meningen zijn hierover verdeeld of er een ...
Ik zie hem hoor!

één maand geleden

was hier al aangesloten.. maar menstruatie lijkt door te zetten, was pas 10 dpo 😫 Nieuwe NOD rond 1 of 2 mei ..

één maand geleden

Reactie op Didjaa

was hier al aangesloten.. maar menstruatie lijkt door te zetten, was pas 10 ...
Balen!! Hopelijk hebben we volgende ronde meer geluk, mijn NOD is ook rond 1 mei

één maand geleden

Helaas vandaag ongesteld geworden. 😒

één maand geleden

Reactie op Joosting

Ja precies! Misschien is de teleurstelling bij mij ook wel groot iedere kee ...
Ik herken dat wel. Mijn twee zwangerschappen was het allebei raak met ronde 3. En nu is ronde 3 niet raak.

één maand geleden

Ik kijk ook alvast mee! Mijn april NOD is volgende week, maar ik zie het somber in… we hebben de seks niet goed kunnen timen. Dit wordt de vierde ronde voor ons tweede kindje. Ons eerste kindje was IVF, dus misschien is het heel naïef… maar we hebben toch hoop dat het ook natuurlijk kan. Als iemand tips heeft om de hyperfocus op zwanger worden een beetje los te laten… bring in on!

één maand geleden

Sluit me aan, dit word ronde 8 voor tweede kindje, ben nog niet verder gekomen als 8dpo dus schat de kans klein in dat mijn luteale fase deze ronde langer word maar we blijven hopen 😌

één maand geleden

Ik had deze groep aangemaakt omdat ik er erg van overtuigd was dat het niet gelukt was. Gisteren positief getest en vandaag weer. Nog spannende dagen want NOD is vrijdag. Maar ik ben zwanger 😭🥺🍀🤞🏼(ronde 9) Heel veel succes dames!