1035 Reacties

9 maanden geleden

Ik denk dat ik me hier kan gaan aansluiten, negatieve test gehad maar ook nog geen menstruatie doorgekomen. Ik verwacht m elk moment 😓 op naar ronde 6 voor een tweede

9 maanden geleden

Ik sluit me aan, vandaag is m'n menstruatie begonnen. M'n NOD verwacht ik 1 mei......

9 maanden geleden

Ik sluit me hier aan, vandaag ongesteld geworden. Volgens de app is 8 mei m’n volgende NOD. Maar de ovulatietesten zullen het laten zien! Veel geluk allemaal 🍀

9 maanden geleden

Ik ben vandaag ook ongesteld geworden .. ook 8 mei m’n volgende NOD.. we gaan t bijhouden met ovulatietesten. Hopelijk deze maand eens wat beter nieuws 🍀

9 maanden geleden

Ik sluit me ook aan! Toch ongesteld geworden gisteren, helaas. Ronde drie voor een tweede kindje 💙 Ergens was ik een beetje naïef omdat ik heel snel zwanger raakte van onze eerste, dat nu misschien ook zo zou zijn.. Wie weet deze maand geluk, ik hoop het 🍀

9 maanden geleden

Ik sluit ook aan.. zondag ongesteld geworden. Ronde 5 voor een tweede kindje. Begin december ‘24 miskraam gehad. Bij de eerste en tweede keer zwanger ook beide 5e ronde raak dus wie weet. NOD ergens tussen 4-8 mei. Laatste 2 cyclussen 30 en 32 dagen. Daarvoor altijd 28 dagen.. 🍀 🤞🏻 succes allemaal!

9 maanden geleden

Ik doe ook hier mee! Vandaag ongesteld geworden met ronde 6 voor een 2e kindje. Bij ronde 4 een vroege miskraam gehad. Merk dat ik het lastig vind er niet de hele tijd mee bezig te zijn, herkennen anderen dat ook? Bij ons zoontje was het in de eerste ronde raak, dus merk dat ik hier best onrustig van wordt

9 maanden geleden

Reactie op Koffiemetmelk

Ik doe ook hier mee! Vandaag ongesteld geworden met ronde 6 voor een 2e kin ...
Ik had me ook voorgenomen om de app te verwijderen en er niet teveel mee bezig te zijn. Maar je hebt gewoon zo die hoop en ook herkenning hier van anderen wat ik heel fijn vind. Merk dat ik er in mijn omgeving er weinig over praat omdat je dan toch niet echt volledig begrip hebt ofzo.. 🍀

9 maanden geleden

Reactie op Jansjuni23

Ik had me ook voorgenomen om de app te verwijderen en er niet teveel mee be ...
Ja die hoop is heel fijn, maar soms ook zo lastig! Ik neem me telkens voor om er niet te bewust mee bezig te zijn, maar dat gaat gewoon niet haha. Ik ben zo opmerkzaam met alles wat er in mijn lichaam gebeurd, dat kun je dan niet ineens uitschakelen. Ik vind het zo typisch dat ik wel vaker lees dat voor een 2e kindje het soms echt langer duurt!

9 maanden geleden

Ik melde me ook weer aan! Vandaag ongesteld geworden, ook al had ik afgelopen ronde goede verwachtingen ondanks alle tegenslagen 🙂🤷‍♀️ NOD is 6-8 mei, misschien later, ik heb echt geen idee, mijn cyclus is zo onregelmatig! In elk geval gaat vandaag de 29e ronde in voor ons eerste kindje en ronde twee sinds mijn miskraam afgelopen februari. Ook ronde twee letrozol 2,5mg. Hopelijk deze ronde wel goed nieuws! 😁🙏🍀

9 maanden geleden

Ik sluit hier ook aan! Vandaag ongesteld geworden, waarschijnlijk NOD rond 3 mei.

9 maanden geleden

Ik sluit ook aan. net ongesteld geworden. NOD rond 9 mei.

9 maanden geleden

Ik sluit me ook aan. Mijn nod zal liggen rond 2 mei. Ik ga dit weekend beginnen met ovulatietesten! Succes allemaal!

9 maanden geleden

Ik melde me ook weer aan! Vandaag ongesteld geworden, ook al had ik afgelop ...
Ik stuur jou een beetje extra positieve vibes, Hoop dat het snel raak is voor je.. 🍀

9 maanden geleden

Ik melde me ook weer aan! Vandaag ongesteld geworden, ook al had ik afgelop ...
Tjee, ronde 29! Hoop heel hard met je mee! 🌟

9 maanden geleden

Ik sluit mij ook aan. Wij mogen deze ronde met de eerste poging iui starten, zonder hormonen. Ronde 15 tweede kindje 🍀

8 maanden geleden

Ik sluit me ook aan, nod 6 mei. Ronde 7 voor een tweede kindje🙏🏼

8 maanden geleden

Ik sluit aan. Vandaag 13DPO en een negatieve test dus we gaan een rondje verder. Ronde 4 voor een derde kindje. Bij kindje 1&2 was ik in de eerste ronde zwanger dus dit is even schakelen. NOD 14 mei dus ik had al bedacht te testen op 11 mei, Moederdag. Zou toch het mooiste cadeautje zijn…

8 maanden geleden

Meld me ook aan nod 1 mei 🙋🏼‍♀️

8 maanden geleden

Ik sluit ook aan! 4e ronde voor 2e kindje. Net als wat ik hier meer lees ook even wennen aan het idee dat het langer duurt dan bij de eerste. Hoe zou dat komen? Eerste keer gewoonweg geluk? Of zijn we zulke vermoeide ouders dat t allemaal wat minder lekker loopt haha.