17 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een zoontje van bijna 1 en we willen heel graag nog een kindje. Ik ben 10 oktober voor het eerst weer ongesteld geweest en we doen het onveilig sinds mei (maar dat voelde een beetje als schieten zonder doel, aangezien mn eisprong nog niet op gang was door de borstvoeding). Ben nu gelijk begonnen met ovulatie testen. Ik dacht dat ik de 20e al mijn piek had maar gisteren was het stripje ineens donkerder. Ik ga 10 november ook testen. Ik weet niet hoelang mijn cyclus is, ik had het 1 maand bijgehouden voor mijn eerste kindje en daarna was ik zwanger, toen was het 33 dagen dus daar ga ik nu ook maar vanuit.

4 jaar geleden

Ik heb eind november mn NOD en ben benieuwd of het dan raak is. Heb 3 maanden aan de prikpil gezeten en we zijn druk bezig om voor een eerste kindje te gaan

4 jaar geleden

Spannend! Ik zit ook op het wachtbankje.. eind okt of in nov nod.. Heb nog geen idee van mijn cyclus. 1 okt eerste dag menstruatie.. vol op zwangerschapskwaaltjes. Maar testen zijn nog negatief! Eind sept spiraal laten verwijderen dus geen idee hoe alles gaat! Dus ik klets gewoon gezellig met jullie mee. Heb thuis gezegd dat als ik 1 nov nog geen menstruatie heb we gaan testen.. tot die tijd afwachten

4 jaar geleden

Wij gaan trouwens voor onze 3e.. ben 32 en heb een meisje van bijna 10 en een zoon van 8. Ondertussen druk aan het klussen in ons nieuwe huis (oude boerderij) dus heb veel afleiding. Alleen werkt mn lijf nu echt niet mee. Ontzettend moe. Veel misselijk en buikkrampen. Heb zelfs 1 dag tussendoor licht bloedverlies gehad dus je zou denken innesteling.. Heb de rest al 2 weken dus snap er niks meer van want testen zijn negatief.. afwachten maar

4 jaar geleden

Reactie op Ilonaa

Ik heb een zoontje van bijna 1 en we willen heel graag nog een kindje. Ik b ...
Ja ik denk ook 10 nov idd als ik je ovulatietest zo zie. Gezellig, gaan we gelijk op!

4 jaar geleden

Reactie op Emilymama

Ja ik denk ook 10 nov idd als ik je ovulatietest zo zie. Gezellig, gaan we ...
Ja indd spannend. Nu zijn we afgelopen dagen elke dag bezig geweest omdat ik dacht dat ik mn sprong al had gehad en toen ineens toch deze test. Je hoort vaak dat je het beste 1 of 2 dagen ertussen kan houden zodat er een goede voorraad is. Ben wel bang dat het nu daardoor mislukt. Het heeft al zo lang geduurd voordat mn cyclus überhaupt weer op gang kwam en ben al zo ongeduldig.

4 jaar geleden

Reactie op Ilonaa

Ja indd spannend. Nu zijn we afgelopen dagen elke dag bezig geweest omdat ...
Snap ik, mijn miskraam heeft in totaal 6 weken geduurd (begon spontaan, toen toch pillen en uiteindelijk curettage). Ben blij dat ik weer mag!

4 jaar geleden

Reactie op Emilymama

Snap ik, mijn miskraam heeft in totaal 6 weken geduurd (begon spontaan, toe ...
Heftig zeg! Ik hoop dat het allemaal goed komt. Ik blijf het volgen:)

4 jaar geleden

Mijn NOD is pas 22 november... wij moeten eerst nog gaan klussen voor ronde 3 🙋‍♂️

4 jaar geleden

Hier ook aan het hopen. Morgen zou mijn nod moeten komen zwangerschaptesten nog maar eens negatief maar mijn ovulatietest gaf daarjuist weer een duidelijker streep dus geen idee meer

4 jaar geleden

Reactie op Ilonaa

Ik heb een zoontje van bijna 1 en we willen heel graag nog een kindje. Ik b ...
Ik heb hetzelfde met die testen

4 jaar geleden

Hoi dames, Er is al een grote groep "NOD'ers" voor November. Een hele lijst! De topic heet: NOD lijst november. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Hoi dames, Er is al een grote groep "NOD'ers" voor November. Een hele lijst ...
Hier had ik naar gezocht, maar kon hem niet vinden via de zoekfunctir (nu nog steeds niet).

4 jaar geleden

Reactie op Vicky88

Ik heb hetzelfde met die testen
Wat raar he!

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Hoi dames, Er is al een grote groep "NOD'ers" voor November. Een hele lijst ...
Ik kan het ook niet vinden

4 jaar geleden

En als je zoekt in topic kinderwens?

4 jaar geleden

Bij groep kinderwens staat het bij mij bovenaan. Met zoekfunctie zie ik het ook niet inderdaad, echt raar