181 Reacties
Nieuwste boven NOD rond 6 november. Ronde 8 voor tweede kindje 🍀
Hopelijk veel positieve testen deze maand 🤞🏼🩷🩵
Hier ook alweer ronde 8 voor 2e kindje. NOD zal 1 of 2 november zijn. Hoop heel erg op goede uitkomsten 🍀
Hier ook NOD 4 november. Ronde 2 voor 2e kindje. Vorige ronde 1d een positieve test, maar dan toch menstruatie gehad. Hopelijk meer succes deze ronde
Hier ronde 10 voor 2e kindje 😞
Ik sluit ook aan, volgende nod waarschijnlijk op 10 november. Ronde 6 voor een 3e kindje. Bij ronde 3 helaas een miskraan gehad.
Ik sluit me ook aan! Ben vandaag ongesteld geworden. Verwacht ergens rond de 14e mn NOD. Tweede ronde, derde kindje 🩷
Ik sluit mij graag aan. 3e ronde na onze stilgeboren zoon 🦋💙
Ik sluit ook graag aan 🌸 ronde 2 voor een 2de kleintje 🤞 mijn nod zal ongeveer 9 november zijn
Reactie op
FabieLB
Ik sluit mij graag aan. 3e ronde na onze stilgeboren zoon 🦋💙
Pfoe💜
Ik sluit me ook aan! Volgende NOD 6 november.. ronde 4 voor ons 2e kindje 🤞🏼🍀
Sluit me hier aan.. 6e ronde na miskraam voor eerste kindje
Nod 15 nov
Ik sluit me ook aan. Word de 5de ronde na de miskraam en op een of andere manier valt het me vandaag zwaarder dat het weer niet gelukt is dan de andere keren.
Mijn nod is 11 november.
Zojuist ongesteld geworden🤷🏻♀️ ach ja, volgende nod midden in onze vakantie week 13 november🫥🤦🏻♀️
Ik sluit me aan. We zouden eigenlijk pas volgend jaar weer gaan proberen. Maar afgelopen maand een keer vegeten anticonceptie te gebruiken en vandaag toch teleurgesteld dat ik ongesteld werd.
Als we deze ronden wel zwanger raken, komen we er achter tijdens onze eerste vakantie met onze dochter 🥰
Ik sluit ook aan! Vandaag helaas ongesteld geworden, dus ik verwacht mijn nod rond 12 november. Ronde 17 voor de tweede 🤞🏼
Reactie op
Juni22
Ik sluit ook aan! Vandaag helaas ongesteld geworden, dus ik verwacht mijn n ...
Vraag me af of er hulp is als je er zo lang mee bezig bent.. ben ook al 1,5 jaar bezig
Reactie op
niempje888
Vraag me af of er hulp is als je er zo lang mee bezig bent.. ben ook al 1,5 ...
Ik ook al tijdje en vind het zwaar. Ben ook al wat ouder, 38, maar had het op de een of andere manier ‘sneller’ verwacht 🥺
Ik sluit me ook aan ronde 6 na miskraam en 18 weken geboren dochtertje vorig jaar hopelijk 12 nov geen ongesteldheid....
Ik sluit me ook graag weer aan. Ronde 18 voor ons 2e kindje.