763 Reacties

één maand geleden

Reactie op Christel283

Ik sluit mij ook aan. Verwachte NOD 1 november. Zou nu mijn eisprong moeten ...
Mijn nod verwacht ik ook 1 nov! Miss komt morgen de piek? 🤞🏻

één maand geleden

Na mijn miskraam van vorige week, gaan we er weer voor hopelijk in november. Nog geen menstruatie gehad maar na nu 8 dagen verder geen bloedverlies meer.

één maand geleden

Ik sluit ook aan, cyclus is nog niet helemaal regelmatig, verwacht rond 18/20 nov nod.

één maand geleden

Ik mag me hier helaas ook melden. Vannacht mijn menstruatie gekregen. Door naar ronde #6 na 2e miskraam Verwachte NOD voor nu 17-11 Ik hoop veel positieve testen te zien in deze groep 🤞🏼❤️

één maand geleden

Ik sluit ook aan. Verwachte NOD wordt 15 nov. Dan voor ronde 3

één maand geleden

Ik sluit hier ook aan, NOD 31 okt/ 1 november. Maar nu vroeg ik mij af. Ik heb een korte luteale fase ongeveer zo’n 8 dagen.. dit is nu al 2/3 cycli zo. Is er iemand die dit ook heeft of heeft gehad? Is het verstandig hier mee naar de huisarts te gaan om eventueel bloed te laten prikken om wat dingen uit te sluiten? En is hier dan ook wat aan te doen? Ik maak me nog al zorgen dat het hierdoor niet zal lukken en ik mezelf elke maand hoop geef voor niks… Deze maand bezig voor ronde 4, 2e kindje

één maand geleden

Reactie op WereldwijzeFakkel414371

Ik sluit hier ook aan, NOD 31 okt/ 1 november. Maar nu vroeg ik mij af. I ...
Ik heb ook een LF van ongeveer 9 dagen. Het wordt voor ons ook de 4e ronde. Ik maak me soms ook zorgen over de korte LF fase maar ben vlot zwanger geraakt van ons eerste (5 rondes) dus ik heb nog hoop 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op rozemieke

Ik heb ook een LF van ongeveer 9 dagen. Het wordt voor ons ook de 4e ronde. ...
Ja ik ben ook snel zwanger geworden van onze eerste inderdaad ook 4/5 rondes geloof ik. Toen heb ik ook geen ovulatie testen gebruikt dus wellicht was het toen niet zo of ook, geen idee. Maar maak me toch ergens beetje onzeker ineens 🥺

één maand geleden

Ik sluit me ook aan ronde 8. 25 okt moet ongesteld worden ik blijf testen nog steeds omo wit. Voor mijn 2 de kindje ben 35 jaar. Duurt wel langer dan ik verwacht 😔

één maand geleden

Reactie op Femke 123

Ik sluit me ook aan ronde 8. 25 okt moet ongesteld worden ik blijf testen n ...
als je 35 ben geweest, mag je al na 6mnd naar de huisarts.. ivp een jaar... wie weet dat hij/zij kan helpen?

één maand geleden

Ik sluit me ook aan. 1 dag voor nod negatieve test😌, naar ronde 4 voor een derde kindje.

één maand geleden

Reactie op Christel283

Ik sluit mij ook aan. Verwachte NOD 1 november. Zou nu mijn eisprong moeten ...
Doe met je mer ook nog geen piek gevonden zit op dag 19 cyclus. Vsn weekend wel zachte baarmoeder gehad dus dat was positief dis gs toch beetje vanuit vsn weekend geweest is

één maand geleden

Nod 1 november. Afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest gehad, maar een kortere lf fase. Ronde 4 voor ons 2e kindje🥰

één maand geleden

Hier een zoon van 1.5 en daarna 2 miskramen, weer gaan voor een broertje of zusje ❤️ nod rond 11 nov

één maand geleden

Hoi dames, ik sluit mij bij jullie aan. NOD geschat op 16 november. Ronde 3🍀

één maand geleden

Reactie op Nino12

Ik mag mij eindelijk ook weer aansluiten na een heftige periode (miskraam, ...
Heftig! Ik heb zelf ook asherman gehad, na 2x curretage vanwege placenta resten. Ik ben nu 11 jaar later bezig voor een 3e kindje, 3e ronde. Vind het wel heel spannend en heb ook geen idee of het zo gaat lukken. Ze hebben mij toendertijd gezegd, dat ik waarschijnlijk hulp nodig zou hebben via ivf.. ik hoop ergens dat het toch spontaan gaat lukken. Ik ben ook gewoon elke maand ongesteld, maar sindien ook altijd hele hevige buikpijn de eerste 2 dagen van mijn menstruatie.

één maand geleden

Reactie op Mommy-D

Heftig! Ik heb zelf ook asherman gehad, na 2x curretage vanwege placenta re ...
( 13 jaar ipv 11 )

één maand geleden

Mijn lichaamstemperatuur daalt alleen maar zit nu op 36,2. En dag 20 van cyclus.

één maand geleden

Hii ik sluit aan. Iui ronde 2. 29 oktober follikelmeting.

één maand geleden

Ik vind de twee weken tussen eisprong en menstruatie nu zo lang duren.