168 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Newmommy

Ik heb exact dezelfde test (vd action?), mijn streepje was gelijkaardig met ...
Ik teste vanaf maandag al,want de vorige maanden waren er geen strepen dus ik was toen niet zwanger.Maar toen ik maandag teste en zag die streepjes toen zei ik nee dit is zwangerschap,ik heb drie testen maandag gedaan,en dinsdagochtend ook,dus ging ik naar de dokter en die zei nee ik ben niet zwanger bla bla een heleboel tekst en uitleg,ze wilde niet dat ik bloedtest moest doen.Ik heb toen woensdag over geslagen heb ik donderdag weer getest en ik zag binnen 5min streep ik ben toen gelijk naar een ander clinic geweest om te testen en ja daar kwam het resultaat positief ik ben toen op me knieën gegaan en begon te huilen van de blijdschap iedereen keek naar me,dus ik geniet nu elk moment van me zwangerschap.Maar ik ga jullie wel mijn verhaal vertellen,want ik heb in totaal 7kindjes kwijtgeraakt.En in 2014 heb ik een dochtertje gekregen die was vroeg geboren 28weken+6 dgn,ze woog 890gram maar en lag voor 11/2 maand in de couveuse en ze is 5jaar geworden 16juli.Ik bid elke dag dat alles goed gaat met me zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Viola89

Wanneer verwacht je je menstruatie?
11 oktober. Meestal cyclus van 31 dagen zou dus volgens berekening 27 okt eisprong hebben maar die was er 30 okt pas. Dus als je het zo bekijkt zou mn nod ook later zijn denk ik

4 jaar geleden

Ik bedoel natuurlijk 30 sept haha.. in de war met al die datums 😂

4 jaar geleden

11 oktober. Meestal cyclus van 31 dagen zou dus volgens berekening 27 okt e ...
Haha ja ik had al een vermoeden dat je september bedoelde 😋 Maar ik zou uitgaan van 13/14 dagen na je eisprong, dat je dan ongesteld zou moeten worden, dus rond 14 oktober. Nog even geduld 🤞🏻

4 jaar geleden

Marlies, 24 oktober, ronde 14 (na missed abortion), eerste kindje Eerste menstruatie inmiddels gehad na missed abortion, na 32 dagen kwam m’n cyclus weer op gang, dus vind ik het nu wel moeilijk te bepalen wat m’n precieze NOD wordt. Ben bezig met ovulatietesten en heb 2 apps die verschillende dagen aangeven. We gaan het zien... of m’n ovulatie is 5 oktober of pas 10 oktober. Heb dan eigenlijk ook 2 NOD’s. 21 of 24 oktober. Maar ik ga voor de zekerheid maar uit van de laatste...

4 jaar geleden

Marlies, 24 oktober, ronde 14 (na missed abortion), eerste kindje Eerste m ...
Je kan ook met flo app werken die helpt ook dan heb je 3apps

4 jaar geleden

Reactie op Sava2014

Je kan ook met flo app werken die helpt ook dan heb je 3apps
☺️ Ja de flow app heb ik en de p.c app..

4 jaar geleden

☺️ Ja de flow app heb ik en de p.c app..
Ik heb in totaal met 8apps gewerkt,ladytimer,2×mijn kalender,krijg de baby,premom,flo en nog 2anderen

4 jaar geleden

Reactie op Sava2014

Ik heb in totaal met 8apps gewerkt,ladytimer,2×mijn kalender,krijg de baby, ...
Verschillen de datums daar heel erg in? Welke vind je het beste/prettigste?

4 jaar geleden

Verschillen de datums daar heel erg in? Welke vind je het beste/prettigste? ...
Ja dat is waar verschillende datums,maar ik vond flo app en die mijn kalenders het beste begin voor je vruchtbare dagen te klussen en totdat je zie dat het genoeg

4 jaar geleden

Wat zijn we blij!! Toch vrij snel gegaan, ronde 3 na de miskraam 🥳❤️ Hopelijk gaat alles dit keer goed 🙏

4 jaar geleden

Reactie op Viola89

Wat zijn we blij!! Toch vrij snel gegaan, ronde 3 na de miskraam 🥳❤️ Hopel ...
Wauw wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap ❤

4 jaar geleden

Hi allemaal, mij NOD is 10 oktober en heb vandaag heel iets bloedverlies/roze afscheiding gehad. Hoop dus op een innestelingsbloeding!

4 jaar geleden

Vraagje mama's (to be) wanneer gaan jullie testen voor NOD of op/na NOD?
Wilde ervoor gaan testen, maar hoop dat ik tot vrijdag kan wachten 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Viola89

Wat zijn we blij!! Toch vrij snel gegaan, ronde 3 na de miskraam 🥳❤️ Hopel ...
Gefeliciteerd mop!!😘

4 jaar geleden

Hier een hele late oktober NOD, de 30ste. Hopelijk deze maand weer een normale cyclus en eisprong na de miskraam in juli. We gaan er weer voor deze maand 🙏

4 jaar geleden

Reactie op Joyce2290

Gefeliciteerd mop!!😘
Jij ook hopelijk gauw!! 😘

4 jaar geleden

Reactie op Viola89

Wat zijn we blij!! Toch vrij snel gegaan, ronde 3 na de miskraam 🥳❤️ Hopel ...
Gefeliciteerd!!! 💗

4 jaar geleden

Reactie op Vos91

Wilde ervoor gaan testen, maar hoop dat ik tot vrijdag kan wachten 🤗
Oké, tot vandaag volgehouden haha. Zijn vandaag 1 jaar getrouwd, dus zou natuurlijk een fantastisch cadeau zijn. Getest met een early predicor en zie een duidelijke streep 💕 Heel onwerkelijk dit...

4 jaar geleden

Reactie op Vos91

Oké, tot vandaag volgehouden haha. Zijn vandaag 1 jaar getrouwd, dus zou na ...
Super voor je. Gefeliciteerd ❤