168 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Liekeetje

Dan zal het nog wel te vroeg zijn ja. Ik heb zelf de testen van sensitest g ...
Ja was het ook wel, vandaag na 2 dagen qeer getest, en weer een stuk duidelijker! Waarom de streepjes verdwijnen... geen idee, maar durf nu wel blij te zijn 😁😁 Jij gefeliciteerd!!🍀🍀

4 jaar geleden

Vandaag negatief getest (op NOD) En zojuist ongesteld geworden 😪 Wij gaan dus door naar ronde 3. Fijne zwangerschap allemaal en succes voor degene waarbij het ook nog niet gelukt is 😘

4 jaar geleden

Vandaag negatief getest (op NOD) En zojuist ongesteld geworden 😪 Wij gaan ...
Wat jammer zeg, succes en hopelijk snel een positieve test in handen! 🍀🍀

4 jaar geleden

NOD 28 oktober - 31 - 1e kindje - 2e ronde

VRIEND

4 jaar geleden

NOD 22 oktober, tweede ronde :)

VRIEND

4 jaar geleden

Helaas vandaag ongesteld geworden.😥 door naar ronde 5...

4 jaar geleden

Reactie op Carmenx

Helaas vandaag ongesteld geworden.😥 door naar ronde 5...
Jammer & succes, hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt 🍀🍀

4 jaar geleden

Ik wens iedereen veel succes en plezier en hopelijk allemaal snel zwanger! Voor de zwangeren; goede zwangerschap gewenst 🍀 Mijn onzekerheid is weg, heb gauw een clearblue gehaald, duidelijke taal! Veel beter dan die strepen die verdwijnen.. Die onzekerheid nooit gehad bij de 1e overigens .. gek is dat

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Happyfamily

Ik wens iedereen veel succes en plezier en hopelijk allemaal snel zwanger! ...
Gefeliciteerd!🥳

4 jaar geleden

Reactie op Happyfamily

Ik wens iedereen veel succes en plezier en hopelijk allemaal snel zwanger! ...
Nou duidelijker kan niet he, gefeliciteerd! 😘

4 jaar geleden

Iedereen gefeliciteerd met de positieve testen! Ik had mezelf al gemeld in een ander NOD oktober topic, maar heb het idee dat het hier actiever is, dus meld me hier ook maar 🤓 Vera - 28 jaar - NOD 24 oktober - eerste kindje - ronde 4 Officieel de 4e cyclus dat we proberen, maar helaas al 2x eisprong gemist omdat mijn man dan net voor en tijdens ovulatie in het buitenland zat. Zo flauw dat defensie geen rekening houdt met mijn eisprong 😂 Ik ben benieuwd.. ik had altijd een keurige cyclus, 28 dagen op de klok gelijk. Maar sinds we proberen zwanger te worden al 29-27-24 en steeds “symptomen/klachten” voor menstruatie, terwijl ik normaal nooit ergens last van heb. Bizar wat je voor uitwerking op je lichaam kan hebben!

4 jaar geleden

Reactie op Happyfamily

Ik wens iedereen veel succes en plezier en hopelijk allemaal snel zwanger! ...
Gefeliciteerd!!!

4 jaar geleden

Reactie op Happyfamily

Ik wens iedereen veel succes en plezier en hopelijk allemaal snel zwanger! ...
Gefeliciteerd!! 💖

4 jaar geleden

Reactie op Happyfamily

Ik wens iedereen veel succes en plezier en hopelijk allemaal snel zwanger! ...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Ik moet aanstaande dinsdag ongesteld worden... Ben heeeeel benieuwd... Ronde 5, 2e kindje.

4 jaar geleden

NOD 27okt 2e ronde na vroege miskraam

4 jaar geleden

Oké dames, even van me af schrijven.. Afgelopen donderdag zou ik mijn nod hebben. Toen ook getest, die bleek negatief. Tot op heden nog geen spoortje menstruatie te bekennen.. Vanmorgen weer getest, ook weer negatief. Meer geen krampen of iets wat op menstruatie zou lijken. Normaal altijd regelmatige cyclus. Zelfs na mijn mk maar 2 later dan normaal... Om gek van te worden! Iemand ervaring of tips?

4 jaar geleden

NOD 29 oktober, 1e ronde, 2e kindje 😁

4 jaar geleden

NOD 29 oktober, 1e ronde, eerste kindje 💝

4 jaar geleden

Hey allen! Wij gaan nu voor kindje nr 3, eerste ronde. Mijn NOD is op 29/10, positieve ovulatie test op 14/10. Vermoed 15/10 eisprong gevoeld te hebben. Nu heb ik sinds deze ochtend lichte steekjes, hopelijk is het een innesteling! 😊 Spannend !! Succes allemaal 🍀