168 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Joyce2290

Oké dames, even van me af schrijven.. Afgelopen donderdag zou ik mijn nod h ...
Ik heb ook 18 dagen in afwachting gezeten omdat ik overtijd was. Maar elke test negatief. Uiteindelijk toch ongesteld geworden terwijl ik ook altijd regelmatig mijn periode heb. Bij mij had het waarschijnlijk te maken met stress op het werk. Maar is natuurlijk bij iedereen anders.

4 jaar geleden

Inmiddels zit ik op 9 of 10 dpo. Heb de eisprong volgens mij gevoeld en vanaf een dag of 4 daarna steeds menstruatie achtig zeurderig gevoel gehad maar dan minder heftig. Gisteravond heftigere menstruatie krampen gehad en ook helderrood bloedverlies dus ik dacht 5 dagen te vroeg ongesteld te zijn geworden maar het is waterig en normaal gesproken heb ik echt donkerrood bloed als ik ongesteld ben.. (sorry voor de details), en ben ik altijd stipt regelmatig en nooit te vroeg. Maar nu begin ik dus te te twijfelen of het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Ik hoop van wel omdat ik vanaf 4 dagen na eisprong echt gerommel heb gevoeld van binnen en dit wel echt te vroeg is. Hoop dat het niet verder doorzet. Blijft hier dus nog even spannend!

4 jaar geleden

NOD do 31/10. Vijfde ronde, eerste 👶🏻 Sinds vorige week donderdag elke dag roze afscheiding (sorry voor de tmi). Erg ongewoonlijk voor mijn doen, dus begin stiekem een klein beetje te hopen. Nog een paar dagen geduldig zijn! Ik duim voor iedereen 🤞🏻

4 jaar geleden

NOD vandaag.. en nog steeds niks! 🥳 Ook 5 positieve zwangerschapateaten ondertussen.. 🙈 kan het nog niet geloven en probeer mezelf niet teveel blij te maken, omdat het nog mis zou kunnen gaan..

4 jaar geleden

Helaas, ik ga op naar ronde 3 Alle dames waarbij het gelukt is; gefeliciteerd en geniet ervan 👶🏼 Alle dames die nog in onzekerheid zitten; ik duim voor jullie! 🍀

4 jaar geleden

Helaas.. 2 dagen na NOD toch weer ongesteld, op naar de volgende ronde.. Gefeliciteerd voor de dames die wel in verwachting zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Joyce2290

Oké dames, even van me af schrijven.. Afgelopen donderdag zou ik mijn nod h ...
Hier hetzelfde geen menstruatie en geen positieve test. Bij mijn dochter 2,5 jaar geleden hetzelfde toen had ik pas na 8 weken een positieve test. Vandaag wezen bloedprikken. Dus erg benieuwd. Weet jij al meer?

4 jaar geleden

Reactie op amina001

Hier hetzelfde geen menstruatie en geen positieve test. Bij mijn dochter 2, ...
Hoi, sorry voor de late reactie. Maar ik ben afgelopen vrijdag (cyclusdag 39) ongesteld geworden. Dus weet nu wel waar ik aan toe ben. Gaan met goede moed de volgende ronde in. Lief dat je er nog naar vroeg!