1056 Reacties
3 jaar geleden
NOD 4 oktober..cyclus heel wisselend 39-33-35-38-40 dagen. 🥴Ovulatietesten gebruiken maar weer deze maand. 🤞🏼
3 jaar geleden
Reactie op Piefje91
Bij jou ook al... bij mij ook. Ik vind dat zo niet fijn dat onregelmatige � ...
Nee echt zo vervelend…😭 Gebruik je elke maand ovulatietesten?
3 jaar geleden
Reactie op Piefje91
Tijdje niet gedaan maar vorige maand toch weer mee begonnen.
Welke testen g ...
Ik gebruik nu ovulatietesten van action, lifecare. Maar vorige maand voor het eerst met testen begonnen..alleen te vroeg gestopt met testen denk ik, aangezien ik toch later ongesteld werd dan ik verwacht had. Dus nieuwe poging deze maand.
Heb jij wel altijd gewoon een eisprong, in de maanden dat je getest hebt? En vanaf welke dag begin je dan met testen?
3 jaar geleden
Ik gebruik nu ovulatietesten van action, lifecare. Maar vorige maand voor h ...
Ik ga wil die van de action ook gaan proberen. Heb nu nog van sensitest liggen, die ga ik eerst opmaken en daarna bij action halen. Ja de maanden dat ik testte had ik wel gewoon een eisprong. Waren nooit knal testen bij mij maar was wel altijd duidelijk te zien welke dag ik mijn piek had.
De eerste week na mijn ongesteldheid test ik nog niet, daarna begin ik pas.
3 jaar geleden
Reactie op Piefje91
Ik ga wil die van de action ook gaan proberen. Heb nu nog van sensitest lig ...
Oke..ja ik ga ook iets later testen..anders heb je zo’n lange maand.
Toen jij ovulatietesten gebruikte, had je dan wel ongeveer een LF van 14 dagen? Of verschilt dat dan ook echt per cyclus? Ben er nog niet zo bekend mee
3 jaar geleden
Ik sluit mij aan Nod 5 september zojuist ongesteld geworden maar geen piek resultaat gevonden deze cyclus heel vreemd het ging steeds van donker naar licht en weer donker en zojuist lichtroze afscheiding dus ik denk dat mijn menstruatie weer begint
3 jaar geleden
Ik denk dat ik mij hier ook mag aansluiten. Ik moet morgen ongesteld worden en na een aantal voorgedrukte streepjes van Sensitest besloten om vandaag een digitale te doen. Die laat duidelijk zien dat ik niet zwanger ben.
Op naar mijn favoriete maand. Hopelijk brengt mijn geliefde oktober mij meer geluk. Mijn NOD zal als ik morgen volgens planning ongesteld wordt op 10 oktober zijn.
3 jaar geleden
Wij hadden een Miskraam in maart.. uitgerekende datum was 15 oktober.. ik hoop echt dat het eindelijk raak is.. NOD 3 oktober.. 🌈
3 jaar geleden
Reactie op Joannx
En??? Inmiddels als de rooie duivels op bezoek??
Een dag te laat, maar ik lig weer op de bank met mijn kruik. Die eerste dag is altijd zo vreselijk. Morgen even een wijntje doen op een verjaardag en dan gaan we weer vrolijk verder met ronde zes 🥲
Jij bent nu aan het wachten op je ovulatie of niet?