Hi dames,
Helaas gisteren ongesteld geworden, dit was de eerste ronde voor tweede kindje. Mijn volgende NOD is eind september/begin oktober vandaar dat ik de app alvast heb aangemaakt.
Zijn er al meer mensen die doorschuiven naar eind september of ook al oktober?
👶🏻
Ik sluit graag aan. Vanmorgen een echo gehad en follikel is nu zo’n 24 mm en bms 7mm. Vanmorgen een redelijk donkere ovulatietest. Ik verwacht mijn piek vanavond en morgen mijn eisprong. Nod ligt om en nabij 1 oktober dit zal mijn vijfde ronde OI worden waarbij er netjes een eisprong plaatsvindt 🍀🍀
Yes, we hebben ein-de-lijk groen licht om weer te proberen na mijn miskraam in januari! Vandaag te horen gekregen dat de verklevingen (asherman) zijn weggebleven. Zo opgelucht na deze lange periode. Aankomend weekend m’n menstruatie en dan weer met het leuke deel van zwanger worden starten. Eisprong verwacht ik rond 5/6 okt en dan NOD rond 19 oktober. Duimen!
Ik sluit ook weer aan, hopelijk deze maand meer succes 🤞. Ben wat eerder met ovulatietesten begonnen omdat ik soms het gevoel had de piek niet te zien en het lijkt alsof mijn eisprong een dag of 8/9 na begin menstruatie ligt, heel vroeg dus. Wie weet helpt het dat we dat nu weten… NOD op 8 oktober
Vandaag mijn menstruatie doorgekomen, ben ik eigenlijk best wel blij mee. 18 augustus miskraam gehad met wederom 7 weken precies.⭐️⭐️ De maand september totaal ongeregeld, en geen idee wat mijn cyclus was. Deze laatste 3 maanden gaan we blanco in, geen stress, niks plannen, gewoon effe alles op zn beloop laten. Mocht ik dit jaar niet meer zwanger raken, gaan we met een frisse start het nieuwe jaar in😊😃