Vandaag helaas ongesteld geworden. We gaan nu voor ronde 6 tweede kindje. Hopelijk kunnen we onze ervaringen delen en elkaar steunen in onze kinderwens! 鉁笍
Sluit ook aan ws. Verwacht volgende week dinsdag men menstruatie maar deze ga ik verschuiven met primolut. Zodat ik in sept en okt een eisprong heb wanneer mn partner thuis is. Heb zaterdag zondag en maandag seks gehad en donderdag ochtend een positieve ovu test.. Ga wel even een early doen zondag... Just in case
Ronde 4 2de kindje nu nog me mentatie volgende nod is ongeveer 5 september, bij de eerste was het de 2de ronde al raak ben nu gewoon al bang dat er iets is ofzo pff
Ik sluit me graag aan, 4 dagen overtijd maar zwangerschapstesten zijn negatief. Ben ook al 2 weken half ziek, ontstoken ogen dus mn lichaam zal door de griep wel ff helemaal van slag zijn. Volgende NOD zal dan rond de 10 september zijn. Dat wordt pas officiele ronde 2
Ik sluit hier alvast aan! Door omstandigheden is onze eerste ronde voor ons tweede kindje een maandje opgeschoven.
Eerste ronde, tweede kindje dus. NOD waarschijnlijk rond 18 september 馃崁.