641 Reacties

茅茅n maand geleden

Ja, ik sluit graag aan! Ben vandaag helaas ook ongesteld geworden 鈽癸笍 Wij gaan nu ronde 3 in voor ons eerste kindje, na een miskraam begin juni.

茅茅n maand geleden

Ik sluit ook vast aan. Ronde 3 voor een tweede kindje.

茅茅n maand geleden

Sluit ook aan, afwachting van nieuwe cyclus na Missed Abortion met 8 weken in juli.

茅茅n maand geleden

Sluit ook aan ws. Verwacht volgende week dinsdag men menstruatie maar deze ga ik verschuiven met primolut. Zodat ik in sept en okt een eisprong heb wanneer mn partner thuis is. Heb zaterdag zondag en maandag seks gehad en donderdag ochtend een positieve ovu test.. Ga wel even een early doen zondag... Just in case

茅茅n maand geleden

Ook een mk gehad 6 mei met 8 weken. En een lang cyclus.

茅茅n maand geleden

Eind augustus begin september. Ronde 29 al weer馃崁

茅茅n maand geleden

Ik sluit ook aan. M'n menstruatie is vanmorgen begonnen na eerste ronde voor tweede kindje. 馃崁

茅茅n maand geleden

Vandaag een miskraam met 5+1 dus verwacht (als mn cyclus normaal doet) halverwege september mijn NOD.

茅茅n maand geleden

Reactie op OumAbd

Vandaag een miskraam met 5+1 dus verwacht (als mn cyclus normaal doet) halv ...
Ahhhh nee, ik zie jou ook al even voorbij komen! Bah... Sterkte 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Vandaag ongesteld geworden. Nieuwe nod 6 september

茅茅n maand geleden

Ik sluit ook aan, ronde 3 voor 2e kindje 馃

茅茅n maand geleden

Ronde 4 2de kindje nu nog me mentatie volgende nod is ongeveer 5 september, bij de eerste was het de 2de ronde al raak ben nu gewoon al bang dat er iets is ofzo pff

茅茅n maand geleden

Reactie op cccctje

Ronde 4 2de kindje nu nog me mentatie volgende nod is ongeveer 5 september, ...
Positief blijven! Het komt wanneer het komt en het komt goed 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ik sluit me graag aan, 4 dagen overtijd maar zwangerschapstesten zijn negatief. Ben ook al 2 weken half ziek, ontstoken ogen dus mn lichaam zal door de griep wel ff helemaal van slag zijn. Volgende NOD zal dan rond de 10 september zijn. Dat wordt pas officiele ronde 2

茅茅n maand geleden

Ik sluit hier alvast aan! Door omstandigheden is onze eerste ronde voor ons tweede kindje een maandje opgeschoven. Eerste ronde, tweede kindje dus. NOD waarschijnlijk rond 18 september 馃崁.

茅茅n maand geleden

Ik sluit mij ook aan 馃槉 Gister avond laat ongesteld geworden. Dit wordt onze 6e ronde voor ons 2e kindje 馃崁馃崁 NOD zal rond 7 sept vallen 馃馃徎馃馃徎

茅茅n maand geleden

Reactie op Sharinah

Positief blijven! Het komt wanneer het komt en het komt goed 鉂わ笍
Dankjewel鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ik sluit ook graag aan, vanmorgen ongesteld geworden. Nieuwe NOD 7 september. Is voor ons de tweede ronde voor ons 2e kindje! 馃崁馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Ik sluit me ook weer graag aan, vanmorgen ongesteld geworden. Nieuwe NOD 7 september. Voor ons ronde 8 voor een 2e 馃崁

茅茅n maand geleden

Ik sluit ook aan.. zojuist is mijn menstruatie doorgebroken.. volgende NOD is 8 september Ronde 9 voor de 1e