Vandaag helaas ongesteld geworden. We gaan nu voor ronde 6 tweede kindje. Hopelijk kunnen we onze ervaringen delen en elkaar steunen in onze kinderwens! 鉁笍
Hi dames, ik sluit hier ook aan! Vermoedelijk komend weekend mijn eisprong (ben aan het testen). Dit wordt ronde 15 voor de tweede, tweede ronde met de fertilily cup. Hopen op veel positieve testen deze maand 馃ス馃崁
Vandaag 10 dpo. Ik heb de testdrang denk ik onder controle. Ik heb niet echt symptomen. Vanochtend klein beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Nog even afwachten.... 馃
Hi dames, ik sluit hier ook aan! Vermoedelijk komend weekend mijn eisprong ...
Heel benieuwd of die ferilitycup iets doet馃馃徎 wij willen nog 1 ronde (14) gewoon proberen en dan de fc proberen.
Al vrees ik dat het deze ronde niet veel wordt, mn man heeft door een kuurtje een infectie aan zn ....... 馃槚馃槚 Zondag of maandag verwacht ik ook mn piek, heb er een hard hoofd in als hij nog niet genezen is voor die tijd 馃槱
Dankjewel!! Komt vast goed. Afleiding en andere omgeving altijd even fijn. ...
Ik vind het moeilijk te geloven maar vandaag dag 33 van de cyclus en nog steeds niet ongesteld. Toch nog maar een testje gedaan. En ik zie twee streepjes!! Vind hem wel erg licht dus over paar dagen nog eens!
Ben wel heel benieuwd ik zit nu op dpo 8 vroege test gedaan helaas negatief. Maandag en dinsdag wel lichte raar gevoel in buik gehad. Nog niet eerder gehad zo vroeg voor menstruatie. Dacht inneateling. Hopelijk krijg ik toch nog positieve test en was deze test toch nog wat te vroeg.
Pff had gister enkel licht bruinig rose afscheiding heel weinig en soms keer niet vanochtend ging ik wc dacht niks meer was al beetje blij na plassen veeg ik af bloed... Dacht echt hoop te hebben dusja alweer volgende ronde zo balen weer pff
Ik ga een ronde doorschuiven denk ik. Afgelopen dagen witte testen en voorgedrukte lijntje. Nu moe chagrijnig en krampen. Temperatuur is gedaald naar 36.9. Zal morgen of vrijdag wel ongesteld worden 馃槓
Ik ga een ronde doorschuiven denk ik. Afgelopen dagen witte testen en voorg ...
Balen! Ook hier nog geen menstruatie en vanmorgen een witte test. Weet nu echt zeker dat ik ga doorschuiven. Volgende NOD is eind september/begin oktober. Hopelijk is het dan raak voor ons馃檹