876 Reacties

4 maanden geleden

Ik sluit mezelf ook aan! Zojuist ongesteld geworden, gaan nu voor ronde 16 of 17 inmiddels voor een 2e kindje. Heb volgende week afspraak in het zkh ivm uitblijven zwangerschap. Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen

4 maanden geleden

Net m'n piek gevonden! Straks en morgen maar even gezellig maken 馃

4 maanden geleden

Reactie op Deyax

Net m'n piek gevonden! Straks en morgen maar even gezellig maken 馃
Dat is al fijn dat je die gevonden hebt. Inderdaad nu even gezellig maken

4 maanden geleden

Hoi dames, ik sluit vrees ik ook aan, bruine afscheiding en krampen zijn begonnen. Nod 15-16 september

4 maanden geleden

Hi ladies, ik sluit hier aan. Ongesteldheid is net doorgebroken馃ズ Op naar ronde 4 voor ons eerste kindje 馃崁馃馃徎Verwachte Nod 17 september

4 maanden geleden

Ik sluit hier ook aan! NOD zal rond 13 september liggen

4 maanden geleden

Ik meld me alvast maar weer.馃挃馃ズ Afgelopen donderdag mijn 1ste echo gehad, op berekening 6,5 week. Echter was er alleen een leegvruchtzakje te zien, (die gelukkig wel ver boven de niche zat) berekend op 5 weken, wat erg vreemd is gezien mijn laatste menstruatie 28 juni was, en mijn positieve test 24 juli was. Gisteren kreeg ik last van spotting, en vandaag was het echt rood. Morgen bel ik even naar de verloskundige en dan hoop ik dat de echo die volgende week maandag staat verzet kan worden naar deze week. Echter zie ik het wederom weer somber in, en weet ik voor 90% zeker dat ik weer een miskraam zal krijgen. Onze grote meid had ik zo graag grote zus zien worden, helaas mag het deze keer weer niet zo zijn馃

4 maanden geleden

Reactie op Lisanne_92

Ik meld me alvast maar weer.馃挃馃ズ Afgelopen donderdag mijn 1ste echo gehad, ...
Veel sterkte toegewenst. Hopelijk kan je deze week nog terecht voor een echo voor meer duidelijkheid.

4 maanden geleden

Reactie op Loess1993

Ik sluit mezelf ook aan! Zojuist ongesteld geworden, gaan nu voor ronde 16 ...
Ik hoop dat ze jullie kunnen helpen en ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Wij zijn vorige week bij de ha geweest en mogen aanstaande woensdag sperma inleveren voor onderzoek.

4 maanden geleden

Reactie op Lisanne_92

Ik meld me alvast maar weer.馃挃馃ズ Afgelopen donderdag mijn 1ste echo gehad, ...
O vervelend zeg. Dat geloof ik graag dat je h茅 dochter al voor je zag als grote zus. Dat hadden wij hier ook ons zoontje als grote broer. Sterkte met alles en ik duim mee dat jullie snel weer zwanger mogen zijn

4 maanden geleden

Ik sluit ook weer aan, helaas vanmiddag ongesteld geworden, 3 dagen eerder dan verwacht.. ronde 5 voor ons 3e kindje馃崁

4 maanden geleden

Ik sluit hier ook weer aan! Een deze dagen eisprong.. spannend weer!

4 maanden geleden

Ik sluit graag aan, vandaag m鈥檔 ovulatie. Al 2 dagen super positieve testen en gister avond wat pijntjes. 1 september NOD, dus kan precies aansluiten. Maandag op vakantie, dus hopelijk vliegen de 2 weken voorbij. Wij gaan voor ons 2e kindje. Ronde 2 na een miskraam in juni. Ons zoontje is nu bijna 20 maanden. Succes allemaal dames!

4 maanden geleden

Ik had gister na het plassen een hele elastische slijmsliert die mee kwam dus gister nog gauw geklust cd 12 nu geloof ik

4 maanden geleden

Reactie op Nona91

Ik sluit graag aan, vandaag m鈥檔 ovulatie. Al 2 dagen super positieve testen ...
Herkenning in verhaal wij hebben ook miskraam in juni gehad. Nu voor 2de kindje ronde 1 ben zo benieuwd.

4 maanden geleden

Ben nu twee weken een stille lezer, maar zojuist ongesteld geworden en dat maakt mijn volgende nod 17 september. Na een miskraam in juni zijn we er weer voor aan het gaan. Dit is mijn derde menstruatie na de miskraam en hij loopt weer redelijk als vanouds

4 maanden geleden

Ik sluit me hier ook weer aan. Ik denk NOD rond 15 september. Afgelopen zondag ongesteld geworden. Ruim een jaar bezig voor de 2e en in Juni helaas een miskraam gehad.

4 maanden geleden

Vandaag de piek gevonden! 3 september NOD. Ik wil echt wachten tot die tijd en niet eerder testen om teleurstellingen te voorkomen. 馃檹馃徎馃崁 De afgelopen twee rondes namelijk heel kort een positieve zwangerschapstest gehad. En dat zorgt voor zoveel verwarring. Laten we hopen dat het nu misschien wel raak is.鉂わ笍 Ronde 5, tweede kindje

4 maanden geleden

Reactie op Loez121

Vandaag de piek gevonden! 3 september NOD. Ik wil echt wachten tot die tijd ...
Ah wat een duidelijke! Fijn dat je je piek toch gevonden heb! Aah wat zuur zeg! En teleurstellend ook, dan is het als zelfbescherming inderdaad fijner als je wacht tot nod.

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Ah wat een duidelijke! Fijn dat je je piek toch gevonden heb! Aah wat zuur ...
Ja h猫?! Dank je wel! We gaan heel veel afleiding zoeken de komende twee weken. Gelukkig weer in de werkmodus met voldoende afleiding!馃槈