876 Reacties
4 maanden geleden
Ik doe ook weer mee.
In april na ongeveer 7 rondes een missed abortion gehad. Daarna tot met mei zwanger getest. Niet zo regelmatig geweest als ik gewend ben, aug overgeslagen. Nu nod rond de 14e van september. Deze week ovulatie testen en beginnen weer opnieuw. Hopelijk veel baby鈥檚 in juni 25!
4 maanden geleden
Heb je rose afscheiding vour je eisprong of ajs je eisprong al is geweest?op cd 11 afgelopen zondag hebben ik en me man in. De middag.gevreen ik had toen flink elastische afscheiding dus dacht nu kans grijpen en vandaag had ik klein beetje rose afscheiding cd 14? Heb nog goede kans of zaten we zondag al goed of? Want rose afscheiding had ik vorige maand ook 1x
4 maanden geleden
Ipv aanstaande maandag, krijg ik morgen een echo, om te kijken hoe en wat. Ik hoop dat het allemaal schoon is, en dat we in september en of oktober weer een positieve test in handen mogen hebben馃寛馃馃徎
4 maanden geleden
Reactie op Lisanne_92
Ipv aanstaande maandag, krijg ik morgen een echo, om te kijken hoe en wat. ...
Ik krijg overmorgen een echo om ook te kijken of het allemaal schoon is. En wij hopen ook op een positieve test in september of oktober.
Vorige week woensdag is het bij mij een miskraam geworden en sinds gisteravond is het bloeden volledig gestopt, dus hopelijk is het nu schoon en is me cyclus snel weer op orde.
4 maanden geleden
Reactie op cccctje
Gisterenavond klein bloedingkje en vanochtend nogsteeds...? Wat is dit?
Misschien een vroege innesteling?
4 maanden geleden
Update: baarmoeder is mooi schoon. De gynaecoloog ziet geen rede om nog te wachten, en wanneer het bloeden is gestopt (ze verwacht eind van deze week), mogen we weer馃馃徎馃寛鉂わ笍 de maand september wordt een gokmaand gezien ik totaal niet weet waar ik zit in mn cyclus en hoelang die gaat zijn. En anders gaan we met een schone lei de maand oktober ik馃槉
4 maanden geleden
Reactie op Lisanne_92
Ipv aanstaande maandag, krijg ik morgen een echo, om te kijken hoe en wat. ...
Ah wat vervelend zeg!
Hier hetzelfde gehad afgelopen juni. Nu ronde 2 na de miskraam. Ik zou gewoon met 1.5e week ovulatie testen gebruiken. Bij mij was de zwangerschaps test na paar dagen weer negatief. Heel veel sterkte!
4 maanden geleden
Reactie op Nona91
En bij mij was dag 1 bloeding eigenlijk gelijk met dag 1 van menstruatie.
Ik denk bij mij ook, mijn zwangerschapstest was na de miskraam al vrij snel negatief en heb sinds woensdagavond geen bloedingen meer gehad en ben sinds woensdag ook begonnen met ovulatietesten en die zijn al positief en lopen lichtelijk op. Als ik kijk na de vorige ronde met ovulatietesten, dan gok ik dat de eisprong bij mij op maandag zal plaatsvinden. Maar we zullen zien, ik test elke dag.
Als maandag idd de eisprong plaatsvind en ik heb mijn normale cyclus weer, dan zal mijn volgende nod waarschijnlijk op 12-13 september zijn.
4 maanden geleden
Reactie op Oceara
Ik denk bij mij ook, mijn zwangerschapstest was na de miskraam al vrij snel ...
Ah fijn! Doordat je lichaam het zelf af heeft gestoten verloopt het meestal wel flotjes. Werd ook gewoon weer ongesteld rond de normale periode, maar wel iets heftiger dan normaal.
Ik heb afgelopen maandag m'n eisprong gehad, dus nu weer even geduld.
4 maanden geleden
Vanmiddag bij de verloskundige geweest voor een echo en alles is schoon, ze zag zelfs dat ik al dicht tegen me eisprong aanzit. Mogelijk het weekend al ipv maandag. Ze zei dat ik de eerste dag van de miskraam kan rekenen als 1e dag van de nieuwe cyclus. Ik ben heel blij dat me cyclus gelijk weer in orde is :)
4 maanden geleden
Ik ben benieuwd. Dit is de eerste ronde voor 2de kindje na miskraam in juni bij 16 weken. Vorig keer herkende ik mijn eisprong wel zelfs beetje bloedverlies. Maar konden we er niet voor gaan ivm dat ik ziek was. Benieuwd of ik deze rond ook eisprong goed kan herkennen want beetje bloed niet eerder gehad.