876 Reacties

4 maanden geleden

Sluit hier ook aan, ronde 14 voor 2e kindje. Vandaag helaas weer ongesteld. Ik verwacht rond 20sept mijn NOD.

4 maanden geleden

Zojuist mijn piek gevonden. Nod zal zijn op 11-12 sept. Heb normaal gesproken een regelmatige cyclus van 28-29 dageb

4 maanden geleden

Ik verwacht morgen of overmorgen ongesteld te worden en heb net negatief getest dus sluit hier maar weer aan. We gaan al naar ronde 11 voor een tweede kindje, rond 27 september nieuwe NOD.

4 maanden geleden

Reactie op nicolevvl

Bij mijn 1e had ik nul symptomen… blijft altijd zo onzeker hè als je iets v ...
Ja ik had bij de eerste ook geen symptomen. Daarom benieuwd of dames bij de tweede juist wel symptomen hadden. Wachten duurt zo lang dan hè 😅🤭

4 maanden geleden

Reactie op Fisje20

Ja ik had bij de eerste ook geen symptomen. Daarom benieuwd of dames bij de ...
Bij de 2de zwangerschap ook geen symthome gehad. Wat jezelf ook zegt je lichaam kan je soms echt voor de gek houden. Toen we aan proberen waren wel geregeld gedacht toen ik iets voelde vsn zou toch nu dan raak zijn maar uiteindelijk allemaal vals alarm haha.

4 maanden geleden

Ik heb altijd een paar dagen voordat mijn menstruatie moet starten een hoop klachten die ik ook had tijdens mijn zwangerschap. Dus ik durf op kwaaltjes echt niet af te gaan. Maar ik vind deze wacht weken zo verschrikkelijk lang duren altijd.

4 maanden geleden

Ik sluit me aan! Voor mij eerste ronde voor een tweede kindje. Maandag spiraal laten verwijderen en had volgens de apps (gebruik er 2) of maandag of dinsdag me ovulatie. Dus gister even gezellig gemaakt 😜 NOD is rond 11 september, dus we gaan het zien. We gaan er niet van uit dat het direct raak is.

4 maanden geleden

Net inwendige echo gehad in het ZKH om eisprong te volgen. Zit nu op cyclus dag 12 en er was nog geen eisprong te zien (had ik ook niet verwacht) heb vaak een cyclus die gemiddeld tussen de 31-35 dagen zit. Maandag opnieuw terug. Ze zagen wel vocht bij de eierstokken, maar probeer er maar niet al teveel achter te zoeken nu

4 maanden geleden

Reactie op Fisje20

Ja ik had bij de eerste ook geen symptomen. Daarom benieuwd of dames bij de ...
Ja duurt te lang 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Mama1018

Eind augustus begin september. Ronde 29 al weer🍀
Hoe is het nu bij jou? Je zei eind aug begin sep en dat is nu bijna

4 maanden geleden

Mijn NOD is 4 september. Ik ga vrijdagochtend al testen en hoop dat die betrouwbaar is want we wilde zaterdag naar de sauna dus als ik zwanger ben gaan we niet. Spannend!

4 maanden geleden

Reactie op MomLunaS

Mijn NOD is 4 september. Ik ga vrijdagochtend al testen en hoop dat die bet ...
Spannend

4 maanden geleden

Ben benieuwd na de testen dadelijk vsn iedereen.

4 maanden geleden

Reactie op MomLunaS

Mijn NOD is 4 september. Ik ga vrijdagochtend al testen en hoop dat die bet ...
Spannend!

4 maanden geleden

Mijn NOD zit tussen eind aug 31 aug en 3 sept ong in. Spannend! Hier nog geen enkel symptoom zowel geen ongesteldheid symptomen als zwangerschapssymptomen. Normaliter richting ongesteldheid altijd gevoelige borsten maar dit keer helemaal niks 🤔

4 maanden geleden

Reactie op Juni2022❤️

Mijn NOD zit tussen eind aug 31 aug en 3 sept ong in. Spannend! Hier nog ge ...
Spannend, wanneer zou je willen gaan testen eventueel?

4 maanden geleden

Reactie op Juni2022❤️

Mijn NOD zit tussen eind aug 31 aug en 3 sept ong in. Spannend! Hier nog ge ...
Mijn NOD is 3 september. Dan zitten we samen op het wachtbankje. Was dit een van de vorige rondes ook niet zo?😀🙏🏻 Spannend!

4 maanden geleden

Reactie op Loez121

Mijn NOD is 3 september. Dan zitten we samen op het wachtbankje. Was dit ee ...
Spannend voor jullie beide.

4 maanden geleden

Reactie op Loez121

Mijn NOD is 3 september. Dan zitten we samen op het wachtbankje. Was dit ee ...
Nee toen had ik wel last van gevoelige borsten. Spannend weer. We gaan het zien, kunnen er niks meer aan doen. Duim voor je!

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Spannend, wanneer zou je willen gaan testen eventueel?
Ik denk uit praktische overwegingen zaterdag. Aangezien we zondag vroeg op vakantie gaan. Maar misschien wacht ik ook wel tot maandags. Neem iig wel alles mee op vakantie!