876 Reacties
4 maanden geleden
Mijn nod zit tussen vandaag en 4 september in. Ben nu 6dpo (ovulatietesten gebruikt en eisprong gevoeld) . Sinds mijn cyclus weer terug is heb ik sterk wisselende luteale fase. Wisselt tussen 4 en 11 dagen. Laatse cyclus was het 11 dagen, keren daarvoor zat het tussen de 4 en 9 dagen. Denk dat ik maandag voor het eerst ga testen.
4 maanden geleden
Reactie op Wonderwens
Ik sluit me aan, officiele 1e ronde voor 2e kindje! 馃槉
Wij ook eerste ronde weer na miskraam.
4 maanden geleden
Vanmorgen ongesteld geworden, dus ik doe ook mee voor september. Wordt de 4e ronde voor 2e kindje.
4 maanden geleden
Vraagje, vanaf wanneer kan je met een normale test testen? 22-8 鈥榮 avonds had ik een positieve ovulatietest dus denk 23-8 m鈥檔 ovulatie, is dat dan altijd 14 dagen erna pas? Of afhankelijk van je cyclus? Ik heb niet elke keer ovulatietesten gebruikt, maar m鈥檔 cyclus is meestal 28 dagen, enkele keer 27 en 30 dagen geweest. Wachten duurt lang 馃槈
4 maanden geleden
Reactie op nicolevvl
Vraagje, vanaf wanneer kan je met een normale test testen? 22-8 鈥榮 avonds h ...
Ja volgens mij is dan inderdaad 2 weken erna menstruatie. En met vroege test kun je vaak 5 dagen voor je menstruatie testen
4 maanden geleden
Reactie op nicolevvl
Vraagje, vanaf wanneer kan je met een normale test testen? 22-8 鈥榮 avonds h ...
Volgende week vrijdag zou je menstruatie verwachten
4 maanden geleden
Reactie op Juni2022鉂わ笍
Mijn NOD zit tussen eind aug 31 aug en 3 sept ong in. Spannend! Hier nog ge ...
Voelt het nog steeds goed
4 maanden geleden
Reactie op Fisje20
Nee nog niet, volgens mijn app zou pas volgende week vrijdag mijn menstruat ...
O sorry dacht dat je deze vrijdag zou kunnen testen
4 maanden geleden
Reactie op Rensie1990
Twijfel. Gister dacht ik echt ik word ongesteld. Beetje menstruatie achtig krampen. Vandaag juist heel weiig (misselijk) op de maag dus toen kreeg ik juist weer hoop. Maar nu toch weer wat krampjes. Ga morgen testen. Dan zien we t wel. Zondag op vakantie dus mocht het niet raak zijn deze ronde dan wordt het even zinnen verzetten en genieten van lekker eten drinken en mijn gezin in Itali毛
4 maanden geleden
Reactie op Rensie1990
Wanneer mag jij testen?