876 Reacties

4 maanden geleden

Ik sluit me hier ook aan 馃馃徑

4 maanden geleden

Sluit me hier aan mijn NOD is 28 sep voor ronde 30.

4 maanden geleden

Mijn nod zit tussen vandaag en 4 september in. Ben nu 6dpo (ovulatietesten gebruikt en eisprong gevoeld) . Sinds mijn cyclus weer terug is heb ik sterk wisselende luteale fase. Wisselt tussen 4 en 11 dagen. Laatse cyclus was het 11 dagen, keren daarvoor zat het tussen de 4 en 9 dagen. Denk dat ik maandag voor het eerst ga testen.

4 maanden geleden

Ik sluit me aan, officiele 1e ronde voor 2e kindje! 馃槉

4 maanden geleden

Reactie op Juni2022鉂わ笍

Mijn NOD zit tussen eind aug 31 aug en 3 sept ong in. Spannend! Hier nog ge ...
Spannend! Lees dat je zaterdag gaat testen, nog twee dagen wachten 馃崁

4 maanden geleden

Reactie op Wonderwens

Ik sluit me aan, officiele 1e ronde voor 2e kindje! 馃槉
Wij ook eerste ronde weer na miskraam.

4 maanden geleden

Mijn NOD is rond 13/14 september. Maandag zijn mijn vruchtbare dagen begonnen, bijna elke dag gezellig gemaakt 馃挭馃徎 verwacht morgen eisprong. Spannend weer. 馃馃徏(ik doe zonder ovulatietesten)

4 maanden geleden

Vanmorgen ongesteld geworden, dus ik doe ook mee voor september. Wordt de 4e ronde voor 2e kindje.

4 maanden geleden

Vraagje, vanaf wanneer kan je met een normale test testen? 22-8 鈥榮 avonds had ik een positieve ovulatietest dus denk 23-8 m鈥檔 ovulatie, is dat dan altijd 14 dagen erna pas? Of afhankelijk van je cyclus? Ik heb niet elke keer ovulatietesten gebruikt, maar m鈥檔 cyclus is meestal 28 dagen, enkele keer 27 en 30 dagen geweest. Wachten duurt lang 馃槈

4 maanden geleden

Reactie op nicolevvl

Vraagje, vanaf wanneer kan je met een normale test testen? 22-8 鈥榮 avonds h ...
Ja volgens mij is dan inderdaad 2 weken erna menstruatie. En met vroege test kun je vaak 5 dagen voor je menstruatie testen

4 maanden geleden

Reactie op Munkie

Mijn nod zit tussen vandaag en 4 september in. Ben nu 6dpo (ovulatietesten ...
Inmiddels alle klachten die ik vorige cyclussen ook had daags voor m'n menstruatie. Ik verwacht dus dat we doorschuiven naar ronde 6 voor een tweede kindje.

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Ja volgens mij is dan inderdaad 2 weken erna menstruatie. En met vroege tes ...
Ja dacht ik al, dankje!

4 maanden geleden

Reactie op nicolevvl

Vraagje, vanaf wanneer kan je met een normale test testen? 22-8 鈥榮 avonds h ...
Volgende week vrijdag zou je menstruatie verwachten

4 maanden geleden

Reactie op Fisje20

Spannend!
Heb je al test gedaan?

4 maanden geleden

Reactie op Juni2022鉂わ笍

Mijn NOD zit tussen eind aug 31 aug en 3 sept ong in. Spannend! Hier nog ge ...
Voelt het nog steeds goed

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Heb je al test gedaan?
Nee nog niet, volgens mijn app zou pas volgende week vrijdag mijn menstruatie zijn. Dus kan nog niet testen. Maar poeh wat word ik gek van mezelf 馃槀 wachten is echt niet mijn beste eigenschap

4 maanden geleden

Reactie op Fisje20

Nee nog niet, volgens mijn app zou pas volgende week vrijdag mijn menstruat ...
O sorry dacht dat je deze vrijdag zou kunnen testen

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

O sorry dacht dat je deze vrijdag zou kunnen testen
Ja twijfel beetje! Heb onregelmatige cyclussen. Varieert van 28 tot 32 dagen. En wil de teleurstelling van te vroeg testen voorkomen

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Twijfel. Gister dacht ik echt ik word ongesteld. Beetje menstruatie achtig krampen. Vandaag juist heel weiig (misselijk) op de maag dus toen kreeg ik juist weer hoop. Maar nu toch weer wat krampjes. Ga morgen testen. Dan zien we t wel. Zondag op vakantie dus mocht het niet raak zijn deze ronde dan wordt het even zinnen verzetten en genieten van lekker eten drinken en mijn gezin in Itali毛

4 maanden geleden

Reactie op Rensie1990

Wanneer mag jij testen?