110 Reacties

20 dagen geleden

Wat vreselijk wat je is overkomen... Hopen op direct goed nieuws in 2025🤞🏼🍀 Wij zitten in ronde 9 voor ons eerste kindje. Ik heb afgelopen week een echo gehad om te kijken of aller er goed uit zag bij mij, dit is op het oog gelukkig zo. Volgende week heeft mijn man een sperma onderzoek om te kijken of bij hem alles goed zit. Zo spannend allemaal! Ik verwacht mijn ovulatie ook dit weekend

18 dagen geleden

Ik sluit aan! Mijn NOD zal ongeveer 19 januari zijn.. vandaag is mijn menstruatiepijn gestart.

18 dagen geleden

Ook ik sluit mij aan bij deze groep!💝 Mijn grote hoop lag bij deze maand, maar ook helaas ongesteld geworden. Net een dag klaar, dus start in met de sensi ovulatietesten op 25dec. Ruim van te voren om een beter inschatting te krijgen en een mooie oploop te kunnen zien in mijn vruchtbare dagen. Schatting van de vruchtbare dagen liggen tussen 30dec en 4jan. Mijn partner en ik hopen het geluk te vinden voor ons 1e kindje samen, maar mijn 2e volledige zwangerschap nadat ik mijn eerste zoon in 2018 heb gekregen. Met de vader van mijn zoon heb ik nog 4 miskramen gehad. Op naar een positieve vibe en veel steun voor en aan elkaar!✨🙏🏻

17 dagen geleden

Ja welk verhaal je ook hebt… het is een feit als je de knop om hebt gezet om er voor te gaan blijft het lastig als je weer ongesteld wordt🥲. Mijn nod is 4jan… dus wie weet in 2025.

17 dagen geleden

Veel sterkte en vooral veel succes deze ronde! Wij gaan voor ons eerste kindje en mijn NOD is 3 januari. Fingers crossed✨️🤞

17 dagen geleden

Reactie op Draakje8

Wat vreselijk wat je is overkomen... Hopen op direct goed nieuws in 2025🤞� ...
Ooo wat spannend zeg. Hebben jullie een onderzoek gedaan omdat het nu de 9e ronde wordt of? Hopelijk zit bij jullie allebei alles goed🍀🤞🏻

17 dagen geleden

Reactie op 29MB

Ik sluit aan! Mijn NOD zal ongeveer 19 januari zijn.. vandaag is mijn menst ...
Spannend🤞🏻🍀

17 dagen geleden

Reactie op Maggnum

Ook ik sluit mij aan bij deze groep!💝 Mijn grote hoop lag bij deze maand, ...
Ooo jeetje wat heftig allemaal😔 ik hoop dat het deze ronde mag lukken voor jullie! 🍀🤞🏻 en knap hoe je erin staat na 4 miskramen. We gaan ervoor💪🏻

17 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Ooo wat spannend zeg. Hebben jullie een onderzoek gedaan omdat het nu de 9e ...
Bij mijn man is een spatader ontdekt, vandaar dat we zijn zaad mogen checken. Ik heb veel last van buikpijn de hele maand door en daar maakte ik me wat zorgen om, vandaar dat ik een echo mocht.

17 dagen geleden

Reactie op Mrts85

Ja welk verhaal je ook hebt… het is een feit als je de knop om hebt gezet o ...
Jaaa is ook zeker zoo. Als je er voor gaat blijft het toch spannend en klote als je toch weer ongesteld wordt😔 laten we hopen dat 2025 ons een positieve test gaat geven🍀🤞🏻

17 dagen geleden

Reactie op Joni27

Veel sterkte en vooral veel succes deze ronde! Wij gaan voor ons eerste kin ...
Dankjewel! Oo wat spannend. Wat zou dat een mooi begin zijn van 2025 als jullie je eerste kindje mogen verwelkomen🍀🤞🏻 en leuke naam heb je😉 mijn dochtertje heeft dezelfde☺️

17 dagen geleden

Reactie op Draakje8

Bij mijn man is een spatader ontdekt, vandaar dat we zijn zaad mogen checke ...
Aahh wat fijn. Hopelijk is de uitslag van je man ook positief🍀

17 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Dankjewel! Oo wat spannend. Wat zou dat een mooi begin zijn van 2025 als ju ...
Oooh toevallig zeg!

17 dagen geleden

Ik sluit ook aan. Mijn testdag is 3 januari. Vandaag de terugplaatsing g van een 5 daagse blastocyste (eiceldonatie en zaadceldonatie).

11 dagen geleden

Mijn NOD is rond 9 januari. We hebben een dochtertje van 8.5 maand. Spannend🥺

10 dagen geleden

Vandaag 9 dpo en kon het niet laten. Wat denken jullie? Is wel avondurine dus 1 januari nog eens met ochtendurine proberen..

10 dagen geleden

🍀 succes allemaal! Ik sluit ook aan, 3e ronde 3e kindje na een miskraam bij 11wk in oktober

10 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Vandaag 9 dpo en kon het niet laten. Wat denken jullie? Is wel avondurine d ...
Spannend! Er lijkt wel iets zichtbaar. Was dit een foto binnen 5min? Ik duik voor je!

10 dagen geleden

Reactie op suussuus

Spannend! Er lijkt wel iets zichtbaar. Was dit een foto binnen 5min? Ik dui ...
Jaaa.. dit was binnen 5 min☺️

8 dagen geleden

Oooh ik ben zo ziek.... Ik ben bang dat dit een eventuele innesteling niet ten goede komt