114 Reacties
9 dagen geleden
Helaas geen oplopende test. Dus verwacht niet dat het wat is.. wacht mijn menstruatie wel af dit weekend..
9 dagen geleden
Het nieuwe jaar mooi begonnen. Na 4 jaar kan ik het eigenlijk nog niet bevatten maar het streepje staat er voorlopig echt. (Misschien niet te zien op de foto hier)
9 dagen geleden
Reactie op Esmeralda1984
Het nieuwe jaar mooi begonnen. Na 4 jaar kan ik het eigenlijk nog niet beva ...
Hij is zeker zichtbaar!! Gefeliciteerd🍀 en na vier jaar. Jeetje wat moeten jullie dit jaar met een knal begonnen zijn. Super!!🥰
8 dagen geleden
Reactie op Jansjuni23
Hij is zeker zichtbaar!! Gefeliciteerd🍀 en na vier jaar. Jeetje wat moeten ...
Het is uiteindelijk de 2e terugplaatsing van een traject met eiceldonatie en zaadceldonatie in Portugal. Heel erg onwerkelijk nog. Eerst even de bloedtest vrijdag en volgende week afwachten voordat ik het echt geloof denk.
8 dagen geleden
NOD 7 of 8 januari zoiets.. maar ik denk dat mn eisprong later is geweest dan de app vermeldt, zie foto. We hebben er niet zo op gelet deze maand, dus ik hoop dat we een beetje geluk hebben.
8 dagen geleden
Ik heb zondag mijn nod heb vanmorgen toch getest met een early test van de Etos.. kon 5 dagen voor de nod… wilde eigenlijk wachten maar had gisteren ineens wat bloed verlies… en ik weet niet wanneer ik de vorige keer de innestel bloeding had maar dacht dat dat toen ook een paar dagen voor de nod was🤞🏻🤞🏻🤞🏻
7 dagen geleden
Reactie op suussuus
Heb je eerder zo vroeg positief getest? Super spannend voor je! Ik gisteren ...
Nee, dit is voor mij ook nieuw!🫣
Ik ben altijd onregelmatig geweest en heb PCOS. Deze cyclus eens serieus aan de gang gegaan met ovulatie testen en vandaag gewoon een gokje genomen.
Ik was van plan om nu de LH testen en HCG testen te gebruiken en kijken of er een oploop zou zijn, maar zo vroeg en zichtbaar had ik niet verwacht.
Het zou een mooi (verlaat) nieuwjaars cadeautje zijn voor mij en mijn vriend.
Hiervoor heb ik 4 miskramen gehad en uit mijn eerste volledige zwangerschap heb ik een gezonde jongen van inmiddels 7 jaar!❤️