135 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op suussuus

Oh wat spannend, helemaal met jouw achtergrond. Hard duimen. Wanneer ga je ...
Ik blijf de LH en HCG nu samen door testen t/m 11 januari. Dat zou mijn NOD zijn. Dan gooi ik er 13 jan een CB wekenindicator tegenaan. Daarna durf ik pas een VK te bellen en hopelijk kom ik sneller aan de beurt voor een eerste echo ivm eerdere miskramen. 🤞🏻 Nu proberen mijn gedachten ook ergens anders op te zetten. Het wordt zo’n obsessie voor mij.. 🫣

21 dagen geleden

Pfff ik dacht mijn piek al gevonden te hebben deze cyclus en over 5 dagen ongesteld te worden.. Zojuist op CD 26 een positieve clear blue ovulatie test😵‍💫 zwangerschap testen zijn negatief

21 dagen geleden

Reactie op suussuus

Heb je eerder zo vroeg positief getest? Super spannend voor je! Ik gisteren ...
Voor jou ook weer spannend! Wens je ook heel veel succes’ 🍀 Hoe pak jij het aan? Wanneer is jou eerste test dag/datum?

21 dagen geleden

Reactie op Draakje8

Pfff ik dacht mijn piek al gevonden te hebben deze cyclus en over 5 dagen o ...
Ik heb ook een hele lading van die clean blue ovulatie testen gebruikt. Werd er niet wijzer van.. ik had veel rondjes en smiley, maar niks geworden ook. Vind de dipsticks toch fijner nu en hou een overzichtje bij. Ben jij er bekent mee of vind je de CB fijner?

21 dagen geleden

Reactie op Maggnum

Ik heb ook een hele lading van die clean blue ovulatie testen gebruikt. Wer ...
Ik gebruik meestal die van easy@home en rond mijn ovulatie ter bevestiging de clear blue en dit is altijd goed gegaan. Deze maand geen testen gedaan om even wat rust te hebben. Mijn piek vind ik altijd rond dag 13/14 en dacht m deze maand ook rond die tijd gevoeld te hebben. Tot dat ik 2 dagen terug 'vruchtbaar' slijm verloor tot vandaag. Easy@home is tot mijn verbazing vandaag negatief... Dus ik weet even niet waar ik aan toe ben

21 dagen geleden

In juli heb ik een miskraam gehad, waarschijnlijk met 10 weken. Ik zou zo graag weer zwanger willen zijn. Ik verwacht rond de 9e mijn ongesteldheid. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Ik ga alleen dat weekend een weekendje weg met mijn schoonfamilie, dat maakt het wel spannend😂 Hopelijk word ik niet ongesteld en kan ik daar een test doen in de ochtend haha.

21 dagen geleden

Reactie op Draakje8

Ik gebruik meestal die van easy@home en rond mijn ovulatie ter bevestiging ...
Ik begrijp het. Het maakt t allemaal niet makkelijk. Ga je het wel evengoed gezellig maken thuis, in de hoop dat het wel lukt? Wanneer zou je mogen testen voor Hcg? Het geloof en vertrouwen in mijn lijf vind ik vooral heel eng. Positief blijven! Nieuw voornemen!?😇✨

21 dagen geleden

Reactie op Maggnum

Ik begrijp het. Het maakt t allemaal niet makkelijk. Ga je het wel evengoed ...
Ja, ik ga er van uit dat mijn ovulatie extreem laat is, dus we maken het wel gezellig inderdaad. Normaal gesproken zou ik dinsdag ongesteld moeten worden, dus rond die tijd denk ik? Positief blijven is lastig, maar moet ik misschien wel vaker doen ja. Goed voornemen inderdaad!🤞🏼

21 dagen geleden

Reactie op Maggnum

Voor jou ook weer spannend! Wens je ook heel veel succes’ 🍀 Hoe pak jij he ...
Dankjewel! Ik ga denk ik 9 dpo beginnen met testen (als ik me in kan houden 🙈). Als ik het niet trek, test ik gewoon, dat geeft dan in elk geval iets van feedback/inzicht. Er obsessed door worden kan ik ook bijna niet voorkomen. Ik probeer wel wat andere hobbies/dingen op te pakken of op te starten zodat ik daar meer focus op heb ☺️ (ik ga bv yogalessen geven - spannend en een fijne afleiding)

21 dagen geleden

@suussuus & Draakje8, ik blijf jullie volgen, vind het zo super spannend voor jullie en mijzelf! 🙏🏻✨

21 dagen geleden

Succes allemaal met aankomende dpo’s☺️ mijn eerste menstruatie na de miskraam is begonnen dus we gaan door naar de volgende ronde over 4 weekjes! Zit wel weer meteen in mijn oude cyclus dus dat is wel fijn.

21 dagen geleden

Ik wil ook niet te vroeg testen, vorige keren echt vaak gedaan en raakte helemaal obsessed en intens verdrietig erdoor. Maar vind ongesteld worden ook gewoon rot. Ook fijn om te lezen dat jullie ook gewoon afleiding zoeken in de wachtweken en dagen. Ik vind het echt fijn dat het nu (bijna over) vakantie is en daardoor ook even leuke dingen kan doen Hahah.

20 dagen geleden

Pffff zo'n positieve LH test op CD 27😵‍💫

20 dagen geleden

Ik heb net ineens bij het plassen een hele lichte veeg met licht roze bloed, maar moet pas de 9e ongesteld worden. Ah ik hoop echt niet dat dat slecht nieuws is..😣😮‍💨

20 dagen geleden

Reactie op Draakje8

Wauw!! Die knalt echt heel erg! Zie het positief in, dan moet het haast wel lukken toch?! 🙏🏻✨

20 dagen geleden

Reactie op Draakje8

Wow! Heb je je hele cyclus getest? Die LH testen kunnen ook op hcg reageren he… just saying 😌 zou wel erg balen zijn als je cyclus veel langer is dan gemiddeld (dat wachten duurt al zo lang!)

20 dagen geleden

Reactie op suussuus

Wow! Heb je je hele cyclus getest? Die LH testen kunnen ook op hcg reageren ...
Nee helaas niet, bewust gedaan om even rust te hebben tijdens kerst etc. Wel regelmatig gezellig gehad. Ik denk dat ik mn ovulatie gevoeld heb op dag 13/14 maar dus niet vast gesteld met een test... Volgens mijn normale cyclus moet ik dinsdag ongesteld worden, maar vanochtend nog negatieve zwangerschapstest. Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat haha. Inderdaad ontzettend balen als ik nu pas mijn ovulatie heb

20 dagen geleden

Ik denk een heel licht streepje in de verte te zien, mijn man zag m ook. Tis helaas niet op beeld te krijgen... Daarom misschien bang dat t de voordruk streep is? Zo spannend zeg!

20 dagen geleden

Reactie op Draakje8

Ik denk een heel licht streepje in de verte te zien, mijn man zag m ook. Ti ...
Spannend!!! Hoop het heel erg voor je!🙏🏻🤞🏻 Ik test ook nog steeds positief, wel heel licht, maar het streepje is zichtbaar en begin lichte symptomen te merken.. zodra je hem beter op beeld heb, wil je het dan delen?✨

20 dagen geleden

Reactie op Maggnum

Spannend!!! Hoop het heel erg voor je!🙏🏻🤞🏻 Ik test ook nog steeds posit ...
Ga ik doen! Dankjewel voor je meeleven 🥰