5 Reacties

10 maanden geleden

Allereerst veel sterkte gewenst na je miskraam. 💕 Wat vervelend voor je dat cyclus nu zo is. Mijn cyclus was ook raar na mijn miskraam. Ik zou ophouden met lezen en een bloedonderzoek aanvragen voor DHEA, testosteron, oestrogenen, progesteron én schildklier (TSH en T4). Meten is weten. 😊

10 maanden geleden

Zoals bovenstaande post al zegt even bloed laten prikken op hormonen en wat goed helpt tegen hormonale disbalans is monnikspeper(Vitex Agnus). Alleen dit kun je beter even een paar maanden gebruiken om je cyclus weer in balans te brengen, dan stoppen en dán pas zwanger proberen te worden, want het mag niet tijdens de zwangerschap worden gebruikt en ineens stoppen als je zwanger blijkt kan weer voor een progesterondip zorgen en dat zou dan weer een miskraam kunnen veroorzaken.. Het is wel écht goed spul, ik was erdoor verlost van mn pms en korte Luteale fase. Wordt in de paardenwereld ook wel gebruikt om fokmerries optimaal vruchtbaar te maken..

2 maanden geleden

Reactie op Lauranne86

Zoals bovenstaande post al zegt even bloed laten prikken op hormonen en wat ...
Heb je ook ervaring of informatie betreffende Linidol van nutriphyt ?

2 maanden geleden

Klinkt voor mij als gewoon normale symptomen. Ik heb nog nooit menstruatie klachten oid gehad. Misschien iets minder jezelf proberen 'gek' te maken door van alles te lezen.

2 maanden geleden

Reactie op Lauranne86

Zoals bovenstaande post al zegt even bloed laten prikken op hormonen en wat ...
Sorry dit heb je lang geleden geschreven, maar heb toch een vraag over vitex... hebben jullie dan 3 maanden niet aan jullie kinderwens gezeten om de vitex zijn werk te laten doen? En zijn het dan dus blijvende effecten?