11 Reacties

4 jaar geleden
Ik zie wel iets, maar vind het lastig te zien. Menstrueren tijdens je zwangerschap kan niet, dan is het bloedverlies om een andere reden. Het zou ook een teken van een miskraam kunnen zijn, dan lopen je testen af. Ik zou idd morgen nog eens testen. Succes, zal voor je duimen!

4 jaar geleden
Toevallig heb ik net iets soortgelijks geplaatst in een ander topic. Ik had afgelopen weekend (15 of 16 mei) ongesteld moeten worden, 15e wat verlies minimaal, 16e dacht ik dat het doorkwam maar hield snel weer op en sindsdien elke dag klein beetje verlies in ander soort substantie als normaal. Heb getest sinds de 15e maar een super licht tuurstreepje. Gister een andere test gedaan en die is wat duidelijker.. Geen idee nog en wacht nu tot vrijdag as. om een nieuwe test te doen.
In het echt is de test duidelijker roze (is ook zo gebleven). Deze test heeft een eerdere zwangerschap voor ongesteldheid al laten zien (helaas afgelopen in miskraam maar vertrouw deze tests op zich wel), maar toen sloeg de clearblue digital pas aan toen er echt een donkere roze streep stond dus wil dat afwachten (of dat mijn menstruatie doorzet:))
Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!

4 jaar geleden
Reactie op MeerieVeerie
Ik zie wel iets, maar vind het lastig te zien. Menstrueren tijdens je zwang ...
Ja, ik wacht het maar even af. Misschien wil ik het te graag en is het gewoon een lichtere menstruatie deze keer (ook wel eens fijn haha)

4 jaar geleden
Ik zal morgen indd nog keer testen
Het kan een vroege miskraam zijn of gewoon bloedvaatje die gesprongen is.

4 jaar geleden
Reactie op LizsSp
Toevallig heb ik net iets soortgelijks geplaatst in een ander topic. Ik had ...

Ja wat gek he! Misschien is het gewoon nog te vroeg om te testen. Zullen een paar spannende dagen worden dan! Ik heb normaal gesproken ook écht veel last van krampen en nu heb ik nog helemaal niets gevoeld. Alleen wat pijnlijke borsten. Zou leuk zijn als het toch een zwangerschap blijkt te zijn, maar ik zal er maar niet van uit gaan.
Ben ook benieuwd bij jou, hoe lang proberen jullie al?

4 jaar geleden
Ja wat gek he! Misschien is het gewoon nog te vroeg om te testen. Zullen ee ...
Lichaam is een raar iets! Vorige keer wist ik (gevoelsding) dat ik zwanger was maar dat het mis zou gaan. Partner geloofde het nog niet dus waren 6/7 frustrerende dagen tot echte knal test haha en voor hem daarna frustrerende dagen waarin ik elke keer zei: er klopt iets niet. Nou bleek het ook bij de 1e echo mis te zijn en werd mijn gevoel bevestigd.
En er veel aan denken kan ook weer killing zijn, je lichaam kan jezelf dan weer zo voor de gek houden.. Al had ik afgelopen weekend wel weer het gevoel van: als het er zit, komt het goed. Maarja, mind over matter en vertrouw dat niet meer zo:)
Het kan dus nog alle kanten op!
Wij proberen niet echt, we voorkomen het alleen niet:) ben al jaren gestopt met de pil vanwege depressie en mogelijke link met de pil, maar we voorkomen het eigenlijk pas sinds nov/dec vorig jaar niet meer.
Jullie? En ondanks alles en makkelijk gezegd en zeg het continu tegen mijzelf: probeer rustig te wachten, vaak testen heeft geen nut, het zal niet veranderen of er een zwangerschap zit/blijft zitten of niet!

4 jaar geleden
Ja hoor deze is positief! Na hoeveel tijd heb je deze foto genomen?
Deze stickjes waren bij mij eerst nog lichter☺️

4 jaar geleden
Reactie op LizsSp
Lichaam is een raar iets! Vorige keer wist ik (gevoelsding) dat ik zwanger ...
Ook gek dat je zoiets dan voelt.. inderdaad zoals je zegt: maar rustig afwachten. Ik test ook niet voor mijn nod. Mooi dat jullie er in ieder geval relaxed in staan! Wij zijn nu in ronde 3, dus nog maar kort aan het proberen. We wachten maar af, en anders proberen we het volgende ronde gewoon weer 😊

4 jaar geleden
Reactie op babyjuli21
Ja hoor deze is positief! Na hoeveel tijd heb je deze foto genomen?
Deze s ...
Na een minuut of 3-4.. ik twijfel er zelf echt nog over haha, morgen gewoon nog maar eens! Wel hoopvol dat ze bij jou ook zo licht waren! Had je klachten?

4 jaar geleden
Helaas is het hier voor 99 procent zekerheid een vroege miskraam geweest. Ben vannacht iets verloren dat er heel erg op lijkt. 2e miskraam in 5 maanden.. Mijn beide zwangerschappen zijn nu uitgelopen in miskraam.
Ook hierin voelde ik mijn lichaam aan qua zwangerschap maar helaas niet met een goede afloop. Ondanks dat we niet aan het proberen zijn etc etc is dit toch weer even een knauw. Maar vol goede moed gaan we weer door!
Leinepein er zijn ook zeker goede verhalen en duim voor een positieve test voor jou!