7 Reacties

20 dagen geleden

Hey hey, hier helaas een miskraam op 6 - 7 weken ben hierna ongestepd geworden voor maar 4 dagen ( zo apart want normaal blijf ik 7 dagen bloeden ) maar goed.. Nu inmiddels 34 dagen verder nog steeds niet ongesteld.. zwangerschapstest ook negatief.. snap t ook niet meer want had sex gehad op 19 oktober tijdens mijn ovulatie ( werk met ovulatietesten )

20 dagen geleden

Na mijn miskraam kwam bij mij de menstruatie wel weer goed op gang, maar ik had opeens veel meer klachten. Die leken ook nog eens op zwangerschapsklachten. Dit terwijl ik dus niet zwanger was. Had het gevoel dat ik mijn lijf niet meer kende. Ik heb toen acupunctuur gedaan, dit heeft mij heel erg goed geholpen! Maar misschien wel beter om eerst medisch uit te sluiten via de huisarts, voordat je zoiets probeert.

20 dagen geleden

Reactie op Angel2051062

Hey hey, hier helaas een miskraam op 6 - 7 weken ben hierna ongestepd gewor ...
Dan zou je dus nu 2 dagen overtijd zijn he? Wanneer heb je die test gedaan?

20 dagen geleden

Reactie op Lalalau09

Na mijn miskraam kwam bij mij de menstruatie wel weer goed op gang, maar ik ...
Fijn dat acupunctuur geholpen heeft. Zelf doe ik nu voetreflex. Ben vanmorgen ook naar de huisarts geweest; ze snapt mijn zorgen en dat het lang duurt voor mijn gevoel, dus ze gaat me doorverwijzen. Dat vind ik wel een enorme geruststelling.

19 dagen geleden

hier precies hetzelfde, miskraam in voorjaar gehad bij 8 weken (missed abortion) en medicatie gehad na een maand afwachten. 2 maanden later was alles weg zagen ze maar sindsdien ben ik nu al 4 maanden opeens heel vaak, onregelmatig en veel langer en erger ongesteld met pms waar ik nooit last van heb gehad steeds een week lang voordat ik ongesteld word. waardoor ik ook steeds denk dat ik zwanger ben maar dat niet ben. ik voelde mn lichaam altijd heel goed aan en nu is het een chaos heb ik het idee. ben je doorverwezen naar de gyn in ziekenhuis hiervoor ? ik ook maar langs de huisarts denk ik want ben nu ook al 8 maanden bezig

19 dagen geleden

Reactie op flooortje1997

Dan zou je dus nu 2 dagen overtijd zijn he? Wanneer heb je die test gedaan? ...
Jaaa ben gister ongesteld geworden.. dus cyclus is wel al goed op gang bij mij..

6 dagen geleden

Update vanuit mij: inmiddels al ruim een week aan het nagenieten van een positieve test die ik zeer onverwachts in handen had. Ondanks een zeer lange cyclus dus toch een eisprong en bevruchting. Het kan blijkbaar toch. Ik deel het hier even, omdat ik hoop dat het anderen die zich in mijn verhaal herkennen hoop kan geven ❤️🍀