10 Reacties
6 jaar geleden
Verwacht je je ovulatie woensdag als in morgen? Ovulatietest zou je ook straks nog wel kunnen doen hoor als je weer moet plassen. Ziet er wel uit als eiwitachtig slijm, dus zou zomaar kunnen dat eisprong er is of net aan zit te komen!
En verdrietig dat je een miskraam hebt gekregen 😘
6 jaar geleden
Ja als ik uitga van 14 dagen na mijn laatste menstruatie zou het aankomende woensdag zijn. Gisteren dus dit slijm, inderdaad eiwitachtig. Vanmiddag de hele middag zeurend gevoel en rond half 7 een paar steken en nu is het gevoel weg. Zou dit dan de eisprong zijn geweest? We hebben gisterenavond en zondagmorgen geklust.. 🙂
6 jaar geleden
Ja als ik uitga van 14 dagen na mijn laatste menstruatie zou het aankomende ...
Ja zou goed kunnen! En dan zit je goed qua klusplanning 🤗 misschien vanavond voor de zekerheid nog een keer?
Hopelijk is het snel weer raak! Het doet zo'n pijn als het mis gaat en een nieuwe zwangerschap haalt dat niet weg maar verzacht het verdriet wel ❤
6 jaar geleden
Ovulatietestje van net.... Zo verwarrend! Of kan de piek eerder zijn geweest?

6 jaar geleden
Als de eisprong al is geweest dan is de piek ook al geweest. Je zou voor de zekerheid morgen ook nog even kunnen testen. Maar als je vandaag of gister de eisprong hebt gehad had je waarschijnlijk eergister de piek.
6 jaar geleden
Oke, het kan dus wel mijn eisprong zijn geweest... Herkent iemand het slijm en zeurend gevoel?
6 jaar geleden
Oke, het kan dus wel mijn eisprong zijn geweest... Herkent iemand het slijm ...
Ja dat is bij mij ook vaak zo. Voel meestal ook van welke kant het ei komt.
6 jaar geleden
Net een ovulatietest gedaan en die is misschien nog wel lichter dan die van gisteren.. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik gisteren mn eisprong heb gehad. Heeft er iemand nog meer die eiwitachtige slijm gehad een dag voor de eisprong? Of in welk stadium hebben jullie dit gehad?