4248 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op joyce1978

Nou sorry hoor zo ga je toch niet met mensen om die al verdriet hebben vind ...
Ik ben zo blij dat het niet aan mij ligt dat ik het vreemd vind hoe het gegaan is. Vandaag ben ik al wat rustiger, maar m’n hoofd voelt nog steeds raar. Hoe gaat het allemaal met jullie? Ook sorry dat ik dat nu pas vraag 😘

2 jaar geleden

Reactie op Loladepola

Ik ben zo blij dat het niet aan mij ligt dat ik het vreemd vind hoe het geg ...
Kan je partner misschien bellen voor een nieuwe afspraak met een andere gyn?

2 jaar geleden

Reactie op Zoem

Kan je partner misschien bellen voor een nieuwe afspraak met een andere gyn ...
Misschien wel, maar misschien moet ik het maar laten zo en hopen dat ik volgende week goed geholpen word

2 jaar geleden

Reactie op Loladepola

Misschien wel, maar misschien moet ik het maar laten zo en hopen dat ik vol ...
Het is heel belangrijk de juiste begeleiding te hebben 😘 Volg je gevoel 🙏🏼

2 jaar geleden

Een LH piek ontstaat meestal in de ochtenduren, dus kun je beter niet bij opstaan testen maar rond eind van de ochtend. Dan wel van tevoren proberen weinig te drinken en een tijdje niet naar de wc te gaan, zodat de urine geconcentreerd is.

2 jaar geleden

Reactie op Loladepola

We kwamen binnen en toen werd er al gezegd door die twee meiden, nou vertel ...
Ah joh vervelend zeg!! Die meiden wisten toch dat jij al verdrietig was? Snap soms niet dat sommige kiezen voor de zorg als ze geen bal inlevingsvermogen hebben! Zoek dan ander werk denk ik dan. Ik zou het de volgende keer gewoon aangeven en iemand anders vragen.

2 jaar geleden

Jeetje wat een ontzettend vervelende situatie zit jij nu in 😞 Ik wil je even heel veel sterkte wensen 💗 Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. Om het gesprek nog even af te kunnen ronden, laat ik dit topic open tot het einde van de middag. Daarna sluit ik het topic. Ik heb wel alvast een vervolgtopic voor jullie geopend waarin jullie verder kunnen kletsen: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/ovulatie-test-deel-2-QDRvk6 Liefs, Roos

2 jaar geleden

Reactie op Loladepola

Ik ben zo blij dat het niet aan mij ligt dat ik het vreemd vind hoe het geg ...
Fijn dat je wat rustiger bent En dat je hoofd nog raar voelt is logisch En wil je alsjeblieft geen sorry zeggen meid jij hebt wel wat anders aan je hoofd Vind het al lief dat je er aan denkt Het gaat op zich wel ik moet wel zeggen dat ik de dagen aan het aftellen ben Ik wil zo graag zien hoe het met frummeltje is dat alles nog ok is en of het goed gegroeid is want ik zelf ben nu al 3,5 kilo afgevallen dus hoop wel dat het genoeg voedingsmiddelen binnen krijgt ik doe echt mijn best maar mijn eetlust en de misselijkheid is een ramp 🤢

2 jaar geleden

Reactie op Happynazz

Een LH piek ontstaat meestal in de ochtenduren, dus kun je beter niet bij o ...
Thnx voor je berichtje, inmiddels zwanger maar zit niet goed. Helaas. Jij gefeliciteerd, ik zie op je profiel dat je zwanger bent