14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ervaring met de action ovulatie testen, niet te duur en werkt gewoon goed! Beide streepjes moeten even donker zijn, een ovulatietest kan namelijk altijd een streepje tonen omdat er altijd een beetje LH in je urine zit. Nog even wachten tot ze even donker zijn! Zo zagen ze er bij mij uit. De laatste is positief. succes! En voor al veel plezier! 馃崁馃崁馃崁

5 jaar geleden

Nee de streepjes zijn bijna altijd aanwezig, ze moeten even donker zijn of de T donkerder

5 jaar geleden

Ik heb ervaring met de action ovulatie testen, niet te duur en werkt gewoon ...
Oh zo oke dankjewel! Ik heb ook van de action gekocht! Ik ga woensdag er mee beginnen ben zo benieuwd!

5 jaar geleden

Hele fijne testen vind ik! Lopen mooi op, en het is duidelijk wanneer de test positief is. De test is positief als de test streep minstens net zo donker is als de controle streep. 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Kvbm

Nee de streepjes zijn bijna altijd aanwezig, ze moeten even donker zijn of ...
Oh oke, dankjewel!

5 jaar geleden

Ik heb ze ook gebruikt! De streep werd iets donkerder, maar niet even donker als de test streep.. toch ben ik zwanger nu 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op Babywishh

Hele fijne testen vind ik! Lopen mooi op, en het is duidelijk wanneer de te ...
Oke dankjewel! Ben heel erg benieuwd hoop dat het gaat lukken! Hoelang ben jij er al mee bezig? En is het gelukt als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Reactie op TS1996

Ik heb ze ook gebruikt! De streep werd iets donkerder, maar niet even donke ...
Wat leuk! Gefeliciteerd, heel veel geluk en geniet er van!馃崁 hoelang heb je er over gedaan?

5 jaar geleden

Oke dankjewel! Ben heel erg benieuwd hoop dat het gaat lukken! Hoelang ben ...
Ik heb ze eerst 6 maanden gebruikt, toen 7 maanden niet haha en deze maand gebruik ik ze weer voor het eerst na 7 maanden.

5 jaar geleden

Reactie op Babywishh

Ik heb ze eerst 6 maanden gebruikt, toen 7 maanden niet haha en deze maand ...
Oke! Succes ik hoop dat het snel gaat lukken! 馃崁

5 jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd, heel veel geluk en geniet er van!馃崁 hoelang heb je ...
Dankjewel!! Tegen alle verwachtingen in, was het in de eerste ronde raak 馃檲 Succes ik hoop dat het bij jou ook snel raak zou zijn 馃崁 鉂わ笍

5 jaar geleden

Reactie op TS1996

Dankjewel!! Tegen alle verwachtingen in, was het in de eerste ronde raak 馃檲 ...
Dankjewel! Hoopt het ook馃崁鉂わ笍

5 jaar geleden

Ik heb ze ook gebruikt maar bij mij heb ik nooit 2 duidelijke streepjes gekregen. Gebruikte in de maanden daarna de roze clearblue testen om te zien wat die deden. Had met de action testen de piek gemist, dus ik ben niet tevreden.