15 Reacties

3 jaar geleden

De bovenste test was op dag 8 al een licht streepje en bij het blauwe streepje was 1 juli. Hij geeft dus bijna altijd zo'n streepje?

3 jaar geleden

Reactie op K.elsey25

De bovenste test was op dag 8 al een licht streepje en bij het blauwe stree ...
Dat is normaal...dat je een lichtere streep ziet... je hebt altijd LH in je lichaam....de een meer als de ander... hij moet eigenlijk donkerder of net zo donker worden als je test streep. Ik zie hiertussen geen positieve ovulatietest.

3 jaar geleden

Een positieve test moet volgens mij net zo donker of donkerder zijn als rechts.

3 jaar geleden

Je hebt altijd lh in je bloed. De een meer dan de ander, dus je kan altijd 2 streepjes hebben. Ik vind deze ovulatietesten ook niet positief. De 2e streep moet even donker of donkerder zijn dan de controle streep (werkt dus anders dan een zwangerschapstest, daar is 2 strepen altijd positief).

3 jaar geleden

Het moet er zegmaar zo uitzien

3 jaar geleden

Als je echt wil controleren zou je een clear blue smiley ernaast kunnen doen op de dagen dat hij volgens jou iets donkerder is.

3 jaar geleden

Deze testen zijn niet positief. De 2 strepen moeten even donker zijn.

3 jaar geleden

Dat is normaal...dat je een lichtere streep ziet... je hebt altijd LH in je ...
Bij die was het idd (achteraf) geen positieve test alleen omdat hij ineens zo donker was en het precies met de ovulatie pijn en bloed klopte dacht ik even dat hij positief was. En op de beschrijving bij de testen stond dit (zie afbeelding) dus vandaar dat ik dat toen dacht. Tot ik de 14e een donkerdere test had. Ik vermoed dus dst mijn piek de 12/13e is geweest, die dagen heb ik namelijk niet getest en hij lijkt nu een beetje lichter te worden. Dat hij altijd een streepje kan aangeven wist ik niet.

3 jaar geleden

Reactie op anne-91

Je hebt altijd lh in je bloed. De een meer dan de ander, dus je kan altijd ...
Dit staat op de bijsluiter dus kan bij deze ook lichter blijven

3 jaar geleden

Deze testen zijn niet positief. De 2 strepen moeten even donker zijn.
Dat hoeft bij deze dus niet..

3 jaar geleden

Reactie op K.elsey25

Dat hoeft bij deze dus niet..
Nee maar als je altijd al een streepje ziet..dan moet de piek wel duidelijk een verschil zijn.

3 jaar geleden

Reactie op K.elsey25

Bij die was het idd (achteraf) geen positieve test alleen omdat hij ineens ...
Ik zou om 10 uur met 2de urine en om 14 uur testen... 2 uur niet drinken ervoor.. dan kan je hem niet missen.. vanaf dag 10 van je cyclus.

3 jaar geleden

Ik zou om 10 uur met 2de urine en om 14 uur testen... 2 uur niet drinken e ...
Ik test altijd rond 12 uur met de 2e urine. Ik ben vanavond ongesteld geworden en houd alles bij in een app en op 9 en 10 juni zag ik dat ik buikkrampen had dus dat zal mijn eisprong geweest zijn en precies toen had ik niet getest. Weet nu iig dat het 2e streepje de gehele maand aanwezig kan zijn en hij dus echt nog donkerder zal zijn als hij positief is.

3 jaar geleden

Hay! Wel herkenbaar hoor wat je zegt over de testen die niet altijd even donker of donkerder hoeven te zijn als de controle streep. Het ligt denk ik aan de hoeveelheid LH je die maand hebt. 2 maanden geleden waren dit namelijk mijn testen en was dit dan ook echt mijn piek. 12 dagen erna werd ik ongesteld. Nu deze maand heb ik precies dezelfde testen als jij! Ik denk dat je dan wel op zoek moet gaan naar een donkere streep.

3 jaar geleden

Reactie op Chantie29

Hay! Wel herkenbaar hoor wat je zegt over de testen die niet altijd even do ...
Ja klopt ik heb dit ook en toen een smiley met clear blue. Maar je ziet duidelijk een oploop ten opzichte van de dagen ervoor en erna.. dus ik zou daar idd gewoon naar kijken.