23 Reacties

VRIEND

6 jaar geleden

Ik ben zelf ook ongeveer 1,5 week na mijn miskraam zwanger geraakt. Nu inmiddels 13 weken. Het kan dus heel snel weer hersteld zijn, je cyclus!

6 jaar geleden

Ik wil natuurlijk geen valse hoop geven en ik weet absoluut niet hoe het bij jou zit. Maar ik ben 7 dagen na mijn miskraam weer zwanger geworden (ik dacht dat het niet kon)

6 jaar geleden

Heb ook andere halve week geleden miskraam gehad en zojuist positieve ovulatietest

6 jaar geleden

Dat kan heel goed. Een week na mijn miskraam had ik ook weer Een.positieve ovulatietest en meteen weer zwanger geraakt. Inmiddels 18 weken onderweg :)

6 jaar geleden

Ik heb tot nog wel 5 a 6 weken na mijn miskraam positieve ovulatietesten gehad.. wat bleek.. restweefsel. Ovulatietesten slaan namelijk ook positief uit op hcg. Ik had echt extreme knal testen. Vanuit mijn ervaring zou ik dus niet meteen uitgaan van n nieuwe ovulatie.

6 jaar geleden

Hadden jullie toen ook nog bloed verlies door de miskraam?

6 jaar geleden

Reactie op Suus1993

Hadden jullie toen ook nog bloed verlies door de miskraam?
Ik heb geen druppel verloren. 2 dagen na mn curretage wel gebloed, achteraf bleek ik.opnieuw niet schoon en testte ik nog steeds positief zowel ovulatie als zwangerschapstesten

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op BoerinJ

Ik heb tot nog wel 5 a 6 weken na mijn miskraam positieve ovulatietesten ge ...
Ja dat is een goede toevoeging. Ik ben 1,5 week na mijn miskraam zwanger geraakt maar heb tussentijds wel een echo gehad om te kijken of ik ‘leeg’ was. Dit was bij mij het geval. Ik had ook weer een negatieve zwangerschapstest.

6 jaar geleden

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en die is nog positief. Moet ik voor de zekerheid de verloskundige bellen?

6 jaar geleden

Reactie op Suus1993

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en die is nog positief. Moet ik ...
Kun je doen maar t is vrij normaal dat t nog even kan duren voordat je hormoonspiegel onder t meetbare met n test zit. Vaak zegt men ook test over n paar dagen nog eens en kijk of de testen lichter worden.

5 jaar geleden

Hey meiden, ik heb op 14-08 een miskraam gehad en ben op 28-08 bij de gyn geweest. Ze heeft aangegeven dat ik volledig schoon was maar geen eitjes zag die groot genoeg waren om te springen. Wij zijn vanaf 24-08 weer begonnen met klussen. Ik had op 24-08 tevens een negatieve zwangerschapstest. Ik ben sinds 27-08 begonnen met ovulatietesten (zie foto). Ik snap er niks meer van.. hij blijft continu positief. Kan het dat ik door de miskraam een hoge LH waarde heb? Wanneer hebben jullie voor het eerst een zwangerschapstest gedaan na de miskraam? Liefs

5 jaar geleden

Sorry hierbij de foto

4 jaar geleden

Reactie op Saar93

Hey meiden, ik heb op 14-08 een miskraam gehad en ben op 28-08 bij de gyn g ...
Hoi hoe is dit afgelopen? 😂 was zo benieuwd maar zie geen reacties meer

4 jaar geleden

Reactie op Irma2021

Hoi hoe is dit afgelopen? 😂 was zo benieuwd maar zie geen reacties meer
ik ook!

3 jaar geleden

Ik ook!!

3 jaar geleden

O nice! Ik heb even in haar berichten overzicht gekeken en ze was zwanger! Nu heeft ze een kindje van 5 maanden! 🥳

2 jaar geleden

Heey meiden ik heb 1.5 geleden curretage gehad, vandaag had ik ineens een positieve ovulatie test... Is dit mogelijk?? Of is het nog van hormonen van mijn vorige zwangerschap

2 jaar geleden

precies een week geleden kreeg ik buikpijn en was het een begin van een miskraam. Ik alleen nog een klein beetje bruinbloedverlies. de ovuluatietest geeft positief aan:/ zal er echt een eiersprong aankomen? Of is mn cyclus gewoon in de war

2 jaar geleden

Reactie op baby20244

precies een week geleden kreeg ik buikpijn en was het een begin van een mis ...
Heb je een negatieve zwangerschapstest gehad na je miskraam? Bij mij was die pas na 2 weken negatief bij een miskraam op 6.6 weken. Ovulatietesten reageren ook op hcg dus kan zijn dat die hierop reageert. Je kan even een zwangerschapstest doen om zeker te zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Ikigai

Heb je een negatieve zwangerschapstest gehad na je miskraam? Bij mij was di ...
Ohhh Moet die eerst negatief worden?