23 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Nessa81
Ik begon met testen toen het bloeden was gestopt. Ik had 2 weken na het beg ...
Hoi Nessa81,
Bedoel je dat je toen je de ovulatie vond, direct weer zwanger raakte? Of na de eerste keer weer menstrueren? Ik denk dat ik ook ga testen vanaf het stoppen met bloeden of een paar dagen daarna. Het verlangen is zo groot!

3 jaar geleden
Reactie op Mara-a
Wat fijn dat je zo cyclus zo snel weer op gang kwam! Wanneer was jouw miskr ...
1 januari (fijn begin vh jaar 😔), dit keer had ik 2 weken later weer een bloeding en moest ik testen van de verloskundige. Ik testte toen nog steeds positief.
Controlle gynaecoloog gehad en bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben gehad, gelukkig geen ingreep nodig, lichaam ruimde het zelf al op.
2 weken na de 2e bloeding dus had ik m'n ovulatie. Zit gelukkig meteen weer in m'n normale cyclus.

3 jaar geleden
Reactie op Mara-a
Dankjewel voor de tip! Ik ga een week na de miskraam even testen. Is het je ...
Nee helaas nog niet! :-( miskraam was voor ons 21 januari.
Afgelopen donderdag had ik mijn NOD toen een positieve zw. test wel een wazige. Vrijdags al hartstikke negatief en zaterdags menstruatie gekomen.
Hopelijk mogen we snel wel weer goed zwanger zijn!

3 jaar geleden
Ik had 20 februari mijn miskraam bloeden begon vanaf de 19e. 24 februari is het bloeden gestopt. Ik ben na het bloeden gestart met ovulatietesten (had toen ook negatieve zwangerschapstest) en de 27e een knipperende smiley gevonden. Bij mij gaat het nu dus ook echt heel snel. Ik was op moment van miskraam 6 weken zwanger.

3 jaar geleden
Ik heb 6 weken lang getest na mijn miskraam en had meerdere positieve ovulatie testen in die zes weken (volgens mij 4x in totaal). Mijn zwangerschapstesten waren na 1 week negatief.
In het ziekenhuis zeiden ze dat het niet betrouwbaar is om te werken met ovulatietesten voor de 1e menstruatie. Die kwam bij mij na 7 weken op gang…. Nu nog steeds niet zwanger helaas. Terwijl we heel snel zwanger raakte van het kindje waarbij het mis is gegaan (2e poging). Eind okt de miskraam gehad….

3 jaar geleden
Reactie op joos2022
Ik heb 6 weken lang getest na mijn miskraam en had meerdere positieve ovula ...
Ik vind alle informatie zo wisselend en soms tegenstrijdig. M'n belangrijkste conclusie is steeds weer dat het een kwestie van afwachten is en je geen controle hebt ondanks de grote behoefte eraan. Ik duim dat het gauw goed mag gaan voor ons allemaal :)

3 jaar geleden
Reactie op Mara-a
Hoi Nessa81,
Bedoel je dat je toen je de ovulatie vond, direct weer zwange ...
Hi Mara, toen ik stopte met bloeden van de miskraam ben ik begonnen met ovulatietesten. Ik had toen ook een negatieve zwangerschapstest. De ovulatie kwam 2 weken na de eerste dag van de miskraam. Die poging mislukte helaas, maar de 2e poging na m'n eerste menstruatie was raak.
Ik snap dat je meteen door wilt. Ik had precies hetzelfde.
Succes Mara! 🤞🏻♥️

3 jaar geleden
Reactie op Nessa81
Hi Mara, toen ik stopte met bloeden van de miskraam ben ik begonnen met ovu ...
Hoi,
Bij mij is het bloeden inmiddels gestopt, heel fijn. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan, kneiter positief nog. Ik vermoed dat ovulatietesten dan ook niet zoveel zin heeft. Is dan de enige conclusie die ik kan trekken dat we het gewoon heel veel mogen doen deze 4-6 weken haha?

3 jaar geleden
Reactie op Mara-a
Hoi,
Bij mij is het bloeden inmiddels gestopt, heel fijn. Vanochtend een z ...
Hahaha ja je kunt er maar het beste van maken 😉
Ik zou volgende week kijken of het streepje van je zwangerschapstest lichter wordt. Het kan best even duren voor het uit je lichaam is. Een negatieve test is idd wel nodig voor je je ovulatie gaat testen.
Sterkte! Ik hoop dat je snel van hcg af bent en jullie weer verder kunnen. En in de tussentijd maar genieten van sex zonder verplichting!

3 jaar geleden
Reactie op Nessa81
Hahaha ja je kunt er maar het beste van maken 😉
Ik zou volgende week kijke ...
Haha precies! Komt er geen eisprong op gang totdat het hormoon uit m'n lijf is? Of kun je dat niet zo stellig zeggen. Goed dat je zegt van het 'seks zonder verplichting'. Weer lekker genieten van elkaar na de afgelopen weken. Ben jij nu zwanger of heb je je kindje al gekregen?