36 Reacties

3 jaar geleden

Ja kan hoor, je LH schommelt en ineens heb je je piek.

3 jaar geleden

Heb eigenlijk nooit dat t schommelt.. Altijd een mooie oploop. Maar jij denkt dat ie evt nog kan komen?

3 jaar geleden

Kan zeker nog. Ik heb het ook weleens dat het weer lichter is en toch paar dagen later een piek. Dus zou gewoon doortesten, ws komt de piek eraan!

3 jaar geleden

Reactie op Beanie85

Kan zeker nog. Ik heb het ook weleens dat het weer lichter is en toch paar ...
Dankjewel! Dat wilde ik eigenlijk even horen🤭 Dat het wel eens voor komt. Ik ga nu pas weer testen als ik evt ovu pijn krijg en nog om de dag seks.

3 jaar geleden

Heb eigenlijk nooit dat t schommelt.. Altijd een mooie oploop. Maar jij den ...
Ja hoor, het is echt negatief negatief negatief en ineens positief. Hoe licht of donker al die negatieve testen zijn maakt niet uit: zou ze zelf ook direct weggooien als ze negatief zijn zodat je niet gaat overdenken

3 jaar geleden

Dankjewel! Dat wilde ik eigenlijk even horen🤭 Dat het wel eens voor komt. ...
Met om de dag seks zit je sowieso goed! Wanneer je eisprong ook is ☺️.. Let wel op dat je je piek kan missen (op test), als je deze maand geen ovulatiepijn hebt of het niet opmerkt bijvoorbeeld. Je kan het beste wel elke dag testen tor je piek namelijk. Maar goed, als je voldoende seks hebt dan benut je iig je kansen 😄

3 jaar geleden

Reactie op Beanie85

Met om de dag seks zit je sowieso goed! Wanneer je eisprong ook is ☺️.. Le ...
Ja dat is wel zo natuurlijk... Wil het voor nu even loslaten. Na die miskraam ben ik enorm onzeker geworden en t vertrouwen in mn lichaam een beetje kwijt dus dit soort dingen doet niet veel goeds 😅 miss overmorgen is kijken qat de test doet!

3 jaar geleden

Hoe laat test je?

3 jaar geleden

Hoe laat test je?
Rond 12uur waren deze twee testen!

3 jaar geleden

Rond 12uur waren deze twee testen!
Dat is prima. Zou zeker nog even een paar dagen door blijven testen.

3 jaar geleden

Half off-topic Hoe ervaar je ovulatiepijn? Waar zit dat? En verder lees ik mee omdat ik net begin met ovulatietesten en uiteraard ALLES wil weten 😅

3 jaar geleden

Reactie op Baby072020

Half off-topic Hoe ervaar je ovulatiepijn? Waar zit dat? En verder lees i ...
Dit begint bij mij altijd met zeurende pijn in mn onderrug en trekt uiteindelijk door naar de rechter of linkerkant van mn onderbuik. Deze pijn is stekend/zeurend en kan soms best heftig zijn..

3 jaar geleden

Vraag maar raak hoor! ☺️

3 jaar geleden

Zojuist toch maar weer een testje gedaan. Super licht en haast niet te zien... Ik denk dat ik m echt al gehad heb hoor. Daar was de test van afgelopen zaterdag veel te donker voor.

3 jaar geleden

Zojuist toch maar weer een testje gedaan. Super licht en haast niet te zien ...
Ben je optijd begonnen met testen? Die test in je openingsbericht is echt negatief. Ook al is het de meest felle deze maand, hij blijft toch negatief. Zou voor de zekerheid wel doortesten aangezien je aangeeft ook weleens op dag 22 je ovulatie te hebben

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ben je optijd begonnen met testen? Die test in je openingsbericht is echt n ...
Ik ben vorige week dinsdag begonnen met testen. Deze was heel licht ( net zoals deze nu) en heb toen vrijdag weer een testje gedaan, deze was weer iets donkerder en toen zondag weer een test. Het zou zomaar kunnen dat ik m zaterdag gemist heb en dat ie zondag al weer afliep. Pfff we gaan er sws nog gewoon rekening mee houden dat ie nog kan komen maar dit heb ik in die 1.5jr nog niet meegemaakt.

3 jaar geleden

Ik ben vorige week dinsdag begonnen met testen. Deze was heel licht ( net z ...
Ja als je niet elke dag test is de kans heel groot dat je hem gemist hebt.. in principe test je elke dag of helemaal niet. Nu zit je met heel veel vragen waar je geen antwoord op kan krijgen

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ja als je niet elke dag test is de kans heel groot dat je hem gemist hebt.. ...
Klopt... Ik dacht ga pas elke dag testen als t echt oploopt maar had beter die zaterdag ook kunnen testen. Leer voor de (hopelijk niet) volgende keer. We zien het wel, qua seks zaten we goed dus wie weet wat het voor verrassing oplevert :) thanks voor het meekijken iig☺️😘

3 jaar geleden

Klopt... Ik dacht ga pas elke dag testen als t echt oploopt maar had beter ...
Precies, regelmatig seks is het belangrijkste inderdaad! Ik heb trouwens echt nooit een oploop gehad met ovulatietesten en heb er een helehoop versleten😵‍💫 Hopelijk gauw goed nieuws van je

3 jaar geleden

Ben ik weer.. voelde het bekende ongemakkelijke gevoel in mn rug. Testje gedaan en hij loopt weer op!