20 Reacties

2 jaar geleden
Ovulatietesten altijd doen rond het middaguur. Rond 12.00 is het beste.

2 jaar geleden
Lastig te beoordelen met maar 2 testen. Als je morgen je eisprong zou hebben zou gisteren of vandaag de piek zijn geweest op de testen. Ik zou doortesten, maar niet meer in de ochtend, liefst in de middag !

2 jaar geleden
Reactie op SarahVG92
Daarnet getest. Deze lijkt me positief? :)

Jaaa ! Lijkt me ook positief! Ik zou wel blijven testen nog. Wie weet wordt het nog donkerder, maar verwacht dat dit hem is. Vaak wordt die ook weer wat minder en loopt die af. Je eisprong is vanaf je positieve test dan 24/48 uur later. 🍀

2 jaar geleden
Reactie op SarahVG92
Daarnet getest. Deze lijkt me positief? :)

Ja zeker positief ! Morgen of overmorgen je eisprong 🥰

2 jaar geleden
Reactie op SarahVG92
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat ik nu de eisprong had :)
Oh maar goed dat je het deelt hihi. Nee je hebt hem dan 24/48 uur later. Dit staat als het goed is wel in de beschrijving. Ik zou dus ook deze dag seks hebben. Morgen is ook niet te laat hoor. Het doet er ook even om bij het eitje te komen natuurlijk. Maar als je een knaltest hebt dan is het het beste om seks te hebben 😁

2 jaar geleden
Hoi hoi,
Kan iemand mij helpen? Ik heb 2 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen om te “beginnen” aan kinderen.
Nu wilde ik een ovulatie test uit proberen maar dit is het effect wat ik vanaf woensdag al krijg. Ik heb verder geen last van “klachten” alleen wat pijnlijke borsten gehad rondom woensdag. Heb ik nu mijn piek al gehad aangezien er 2 streepjes blijven komen? Dankjewel voor jullie reactie alvast.

2 jaar geleden
Reactie op simbamimi
Hoi hoi,
Kan iemand mij helpen? Ik heb 2 weken geleden mijn spiraal laten ...

Je hebt bijna altijd 2 streepjes, maar jouw piek was zo te zien vrijdag.

2 jaar geleden
Reactie op simbamimi
Kan het dan zijn dat ze zo donker blijven?
Lijkt mij onwaarschijnlijk maar ben geen expert uiteraard. Dit was mijn week.